Mini Organisatie houd zich niet aan de afspraken zilver dak
- FastBunny
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Locatie: Breda
Bericht
Denk dat iedereen zich hierondertussen afvraagt waarom de dealer zo moeilijk doet. Ze hebben een fout gemaakt, los het dan gewoon op, als ze het dak laten spuiten kost hun dat misschien 200€. En hebben ze een tevreden klant, doen ze het niet zitten ze met een auto die specifiek is besteld die ze als showroom auto krijgen als je hem om die reden annuleerd. Dan verliezen ze echt wel meer dan die 200€ op die auto.

- Lech
- 4 op een rij!
- Locatie: Rotterdam
Bericht
Vanmorgen, na een rot weekeinde, nog maar eens met de Mini service gebeld en naar de man gevraagd die mij verleden week, telefonisch had verzekerd, dat alles keurig geregeld zou worden. Ik kreeg nu te horen, dat hij zou hebben gezegd, misschien en dat het de fout van de dealer zou zijn. Nadat ik hem vertelde, dat hij mij had verzekerd, dat alles keurig zou worden geregeld en dat de klant daar niet de dupe van zou mogen worden, zou hij maar weer eens kontakt met de dealer opnemen en mij terug zou bellen. Wie hier nog iets van begrijpt mag het zeggen, eerst zeggen dat alles geregeld wordt, om daarna een brief te schrijven van we doen het toch maar niet, dan ook telefonisch een beetje erom heen draaien en de bal naar de dealer spelen en de klant in tussen in onzekerheid laten, als ik alles van te voren had geweten, dan had ik nooit deze Mini One Parklane gekocht wat een rot weekeinde!!
- Racing Green
- Nieuwsgierig
- Locatie: Antwerpen
Bericht
Ik kan me voorstellen dat je vrouw en jezelf steeds minder halsreikend uitkijken naar de komst van die wagen, welke kleur het dak ook moge hebben. In de Belgische brochure (met de diesel erbij dus) staat de dakkleur allessinds correct vermeld. Je zou toch denken dat, vanaf dat BMW weet heeft van een foutje in de brochure, deze onmiddellijk via een omzendbrief naar alle dealers toe rechtgezet zou worden, jammer dat het zo scheefloopt en scheef blijft lopen.
- Arjan
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Amersfoort
Bericht
Ik zou die MINI ook gewoon laten afleveren. Hoe erg het ook is dat hij niet precies is wat je besteld hebt. Voor aflevering kan een dealer er nog zo ontzettend veel aan veranderen dan moet zo'n dak ook zo gefixed zijn.
Suc6 ermee!
Suc6 ermee!
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- Lech
- 4 op een rij!
- Locatie: Rotterdam
Bericht
Zou die BMW/Mini organisatie een bord voor hun kop hebben? sturen ze een email, van U heeft een nieuwe Mini One Parklane gekocht en bent u tevreden over de Organisatie, heeft u nog op en aanmerkingen?? en of ik even een formulier in wilde vullen met mijn opmerkingen, nou, dat heb ik dan maar even gedaan, eerst beloven dat alles keurig in orde komt en dat ik natuurlijk de Mini geleverd krijg zoals ik deze heb besteld om een paar dagen daarna, deze toezegging doodleuk weer in te trekken, dat noemt zich een service organisatie, ik heb nog nooit zo'n arrogante verkooporganisatie meegemaakt, je wordt in de maling genomen waar je bijstaat en hun woord is waard , helemaal niets!!
Ik ben dan ook zwaar teleur gesteld en voel mij echt belazerd!!!
Ik ben dan ook zwaar teleur gesteld en voel mij echt belazerd!!!
Onze sponsors