Mini Organisatie houd zich niet aan de afspraken zilver dak

Van alles over de 1ste generatie MINI.
FastBunny
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

12 jun 2006, 09:41

Denk dat iedereen zich hierondertussen afvraagt waarom de dealer zo moeilijk doet. Ze hebben een fout gemaakt, los het dan gewoon op, als ze het dak laten spuiten kost hun dat misschien 200€. En hebben ze een tevreden klant, doen ze het niet zitten ze met een auto die specifiek is besteld die ze als showroom auto krijgen als je hem om die reden annuleerd. Dan verliezen ze echt wel meer dan die 200€ op die auto.
Afbeelding
Lech
4 op een rij!
4 op een rij!

12 jun 2006, 10:41

Vanmorgen, na een rot weekeinde, nog maar eens met de Mini service gebeld en naar de man gevraagd die mij verleden week, telefonisch had verzekerd, dat alles keurig geregeld zou worden. Ik kreeg nu te horen, dat hij zou hebben gezegd, misschien en dat het de fout van de dealer zou zijn. Nadat ik hem vertelde, dat hij mij had verzekerd, dat alles keurig zou worden geregeld en dat de klant daar niet de dupe van zou mogen worden, zou hij maar weer eens kontakt met de dealer opnemen en mij terug zou bellen. Wie hier nog iets van begrijpt mag het zeggen, eerst zeggen dat alles geregeld wordt, om daarna een brief te schrijven van we doen het toch maar niet, dan ook telefonisch een beetje erom heen draaien en de bal naar de dealer spelen en de klant in tussen in onzekerheid laten, als ik alles van te voren had geweten, dan had ik nooit deze Mini One Parklane gekocht wat een rot weekeinde!!
Racing Green
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

12 jun 2006, 13:49

Ik kan me voorstellen dat je vrouw en jezelf steeds minder halsreikend uitkijken naar de komst van die wagen, welke kleur het dak ook moge hebben. In de Belgische brochure (met de diesel erbij dus) staat de dakkleur allessinds correct vermeld. Je zou toch denken dat, vanaf dat BMW weet heeft van een foutje in de brochure, deze onmiddellijk via een omzendbrief naar alle dealers toe rechtgezet zou worden, jammer dat het zo scheefloopt en scheef blijft lopen.
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 jun 2006, 17:01

Het blijft rot als je de auto zoals je hem besteld heb niet krijg.. maar om hem daarvoor af te bestellen en zo drama er van te maken... :? na 10km in je nieuwe mini en je ben het dak alweer vergeten.. (shakeit) mini afbestellen.. daar krijg je pas echt spijt van!!
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 jun 2006, 18:08

Ik zou die MINI ook gewoon laten afleveren. Hoe erg het ook is dat hij niet precies is wat je besteld hebt. Voor aflevering kan een dealer er nog zo ontzettend veel aan veranderen dan moet zo'n dak ook zo gefixed zijn.

Suc6 ermee!
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Lech
4 op een rij!
4 op een rij!

22 jun 2006, 12:01

Zou die BMW/Mini organisatie een bord voor hun kop hebben? sturen ze een email, van U heeft een nieuwe Mini One Parklane gekocht en bent u tevreden over de Organisatie, heeft u nog op en aanmerkingen?? en of ik even een formulier in wilde vullen met mijn opmerkingen, nou, dat heb ik dan maar even gedaan, eerst beloven dat alles keurig in orde komt en dat ik natuurlijk de Mini geleverd krijg zoals ik deze heb besteld om een paar dagen daarna, deze toezegging doodleuk weer in te trekken, dat noemt zich een service organisatie, ik heb nog nooit zo'n arrogante verkooporganisatie meegemaakt, je wordt in de maling genomen waar je bijstaat en hun woord is waard , helemaal niets!!
Ik ben dan ook zwaar teleur gesteld en voel mij echt belazerd!!!
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 jun 2006, 12:23

Even iets anders.. zag laatst bij utrecht een mini one park lane rijden.. die zag er 8) uit! (dak in carrosserie kleur) was jij dat?
Lech
4 op een rij!
4 op een rij!

22 jun 2006, 13:17

Nee, ik krijg de Mini One Parklane in de eerste of 2eweek van Juli.

Terug naar “MINI-talk”