Moet nog steeds wachten of ze er wel at aan gaan doen het probleem is zo verholpen bij mij hoeft alleen nieuwe rubber in en klaar maarja ze kijken niet eerst zelf maar bellen gelijk Mini Nederland

Daar is jouw probleem niet mee opgelost hoor, alleen een nieuw rubbertje (klinkt heel vaag wat ik nu schrijf)newmini schreef:het probleem is zo verholpen bij mij hoeft alleen nieuwe rubber in
Er zit een metalen strip in het rubber wat kan roesten, dit komt er dan vervolgens uit en dit zie je dan op de lak. Dus nieuw rubber is denk wel de oplossing.Arjan schreef:Daar is jouw probleem niet mee opgelost hoor, alleen een nieuw rubbertje (klinkt heel vaag wat ik nu schrijf)newmini schreef:het probleem is zo verholpen bij mij hoeft alleen nieuwe rubber inalleen een nieuw rubber zorgt er niet voor dat je carrosserie roestvrij wordt en blijft. Gewoon nog een keer lief je dealer aankijken of bellen en dan fixen ze het hoe dan ook.
Wener het is idd dat metaal wat in het rubber zit wat dus nu door het rubber heen komt want zit veder geen roest aan de Mini zelf het komt alleen uit rubber vandaan als het geregent heeftwerner schreef:Er zit een metalen strip in het rubber wat kan roesten, dit komt er dan vervolgens uit en dit zie je dan op de lak. Dus nieuw rubber is denk wel de oplossing.
Probleem is dat ik morgen dus ook geen tiojd heb om hem te brengen dat heb ik gezegtgilles schreef:krijg je geen vervang-mini ?
Onze sponsors