Mijn voorkeur zou uitgaan naar strakke foto's (lees: goede foto's, die er op kalender formaat, nog een beetje scherp/goed uitzien) , in een beetje (hoge) kwaliteit.

Sid schreef:berthil, idd, parklaneworks, tirex, zijlboot, hans, maaij, romy, wannes, menno, tbl, bmwx3/ossie
lijkt mij een complete kalender
idd. helemaal mee eens. Niet alle MINI op die kalender/poster zijn toch extreem gemod lijkt me. De mijne is op JCW side scuttles/grill en ALTA antenne behoorlijk standaard@mr schreef:Ik ben het helemaal met je eens Gerrit.
Deze club toont dat de combinatie extreme modding/limited modding en geen modding prima samengaan. Mijn preferentie is dan ook om die mix gewoon door te trekken in een calender.
Dat is zo, hierover kan eeuwig gepraat worden. En je kan inderdaad een poster of kalender bij de dealer halen.@mr schreef:Maar dan is het niet van de club voor de club...
Ik ben bang dat dit een beetje dode discussie gaat worden..
Apart topicje voor openen ?
Ik zie een mogelijkheid voor nice chicks op MINI kalender?Fred schreef:Tja 'tis moeilijk om voor iedereen goed te doen, de een wil gewoon graag zijn mini op de kalender, waar ik geen probs mee heb, de ander wil liever een kalender vol tjoening bakken
. Mij boeit het niet erg, ik haal mijn kalender vol nice chicks toch niet van de muur
En dat is het leuke van je initiatief. Vanzelfsprekend is dit een forum en heeft iedereen zijn of haar ideeën. Helaas heeft de hoeveelheid van ideeën er in het verleden toegeleid dat er nooit een kalender is gekomen.ossie1972 schreef: Nogmaals, ik zie dit als een spontane actie van mij uit en wil 't zo leuk mogelijk houden. Getunde, gestylde of extreem standaarde Mini's maakt mij dus niets uit. Onze club is juist heel divers en elke Mini doet gewoon mee, dat vind ik juist de kracht van de club en dat wil ik uiten in de kalender.
Onze sponsors