Mijn voorkeur zou uitgaan naar strakke foto's (lees: goede foto's, die er op kalender formaat, nog een beetje scherp/goed uitzien) , in een beetje (hoge) kwaliteit.
NewMINIclub kalender 2009 *info? zie "events 2008"
- AA-16V
- Mod virus alert!

- Contacteer:
Bericht
Effe mijn bescheiden mening: de meeste auto's hierboven zijn auto's waar redelijk wat is in geinvesteerd. Niet iedereen is in staat om zoveel te investeren in een Mini.
Waarom dan niet enkele mooie groepsfoto's maken (in Belgie en Nederland) en deze ook op de kalender zetten? Gewoon enkele datums en locaties afspreken. En elke Mini die er dan is, staat op de groepsfoto. Zo heeft iedereen de kans om ergens mee op de kalender te staan.
Is toch ook bevorderend voor de groepsgeest, als iedereen de kans heeft om op een kalender te kunnen staan. In plaats van een beetje neid te creeeren door enkel de extreemste Mini's te kiezen...
Maar dit is mijn mening e. (Heb jaren in het bestuur gezeten van een auto club en weet hoe leden KUNNEN reageren op zulke dingen
).
Grtn,
Gerrit
Sid schreef:berthil, idd, parklaneworks, tirex, zijlboot, hans, maaij, romy, wannes, menno, tbl, bmwx3/ossie
lijkt mij een complete kalender
Effe mijn bescheiden mening: de meeste auto's hierboven zijn auto's waar redelijk wat is in geinvesteerd. Niet iedereen is in staat om zoveel te investeren in een Mini.
Waarom dan niet enkele mooie groepsfoto's maken (in Belgie en Nederland) en deze ook op de kalender zetten? Gewoon enkele datums en locaties afspreken. En elke Mini die er dan is, staat op de groepsfoto. Zo heeft iedereen de kans om ergens mee op de kalender te staan.
Is toch ook bevorderend voor de groepsgeest, als iedereen de kans heeft om op een kalender te kunnen staan. In plaats van een beetje neid te creeeren door enkel de extreemste Mini's te kiezen...
Maar dit is mijn mening e. (Heb jaren in het bestuur gezeten van een auto club en weet hoe leden KUNNEN reageren op zulke dingen
Grtn,
Gerrit
- @mr
- Bijna verslaafd

Bericht
Ik ben het helemaal met je eens Gerrit.
Deze club toont dat de combinatie extreme modding/limited modding en geen modding prima samengaan. Mijn preferentie is dan ook om die mix gewoon door te trekken in een calender.
Ik denk dat we ook niet te veel in stemmen en dat soort dingen moeten gaan vervallen. Ik vertrouw erop dat Ossie (de pro in dit geval
) een uitstekende selectie kan maken.
Deze club toont dat de combinatie extreme modding/limited modding en geen modding prima samengaan. Mijn preferentie is dan ook om die mix gewoon door te trekken in een calender.
Ik denk dat we ook niet te veel in stemmen en dat soort dingen moeten gaan vervallen. Ik vertrouw erop dat Ossie (de pro in dit geval
- patrick1976
- Mod virus alert!

Bericht
Is er al een clubman op de kalender? anders weet ik nog wel een leuke....

Een interieur foto wil ik ook nog wel maken.
Uiteraard maak ik dan een nieuwe foto, dit weekend mooi zonnig weer en hot chocolate doet het goed in de herfst...
als er interesse is hierin hoor ik het graag

Een interieur foto wil ik ook nog wel maken.
Uiteraard maak ik dan een nieuwe foto, dit weekend mooi zonnig weer en hot chocolate doet het goed in de herfst...
als er interesse is hierin hoor ik het graag
- remco
- Mod virus alert!

Bericht
idd. helemaal mee eens. Niet alle MINI op die kalender/poster zijn toch extreem gemod lijkt me. De mijne is op JCW side scuttles/grill en ALTA antenne behoorlijk standaard@mr schreef:Ik ben het helemaal met je eens Gerrit.
- Ragnar
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Fred
- Volledig MINI minded!

- AA-16V
- Mod virus alert!

- Contacteer:
Bericht
Waar ik echter aan dacht: als een NewMINIclub onbekende die kalender ergens ziet.
Dan denkt die: "wow, ferme Mini's. Maar blijkbaar moet mijn Mini uitgebouwd zijn om erbij te horen."
En niet iedereen wil (of kan) het uiterlijk van zijn Mini veranderen. Mijn Mini zal uiterlijk origineel blijven, behalve dan een kleine verlaging en de sierstukken van de JCW uitlaat. Verder blijft die origineel omdat ik hem zo mooi vind.
En ik vermoed dat er nog mensen zo over denken.
Heeft die groep mensen dan niet ook het 'recht' om met hun Mini ergens op een NewMINIclub kalender te staan? Al was het maar op een groepsfoto waar 100-200-300 Mini's op staan. Ikzelf heb er geen probleem mee als mijn Mini er NIET bij staat. Maar misschien nemen anderen wel aanstoot over het feit dat enkel de mooiste/extreemste Mini's op de kalender komen.
Nogmaals, dit is mijn mening over zulke dingen. Misschien ben ik wel te sociaal en te ruimdenkend
Grtn,
Gerrit
Dat is zo, hierover kan eeuwig gepraat worden. En je kan inderdaad een poster of kalender bij de dealer halen.@mr schreef:Maar dan is het niet van de club voor de club...
Ik ben bang dat dit een beetje dode discussie gaat worden..
Apart topicje voor openen ?
Waar ik echter aan dacht: als een NewMINIclub onbekende die kalender ergens ziet.
Dan denkt die: "wow, ferme Mini's. Maar blijkbaar moet mijn Mini uitgebouwd zijn om erbij te horen."
En niet iedereen wil (of kan) het uiterlijk van zijn Mini veranderen. Mijn Mini zal uiterlijk origineel blijven, behalve dan een kleine verlaging en de sierstukken van de JCW uitlaat. Verder blijft die origineel omdat ik hem zo mooi vind.
En ik vermoed dat er nog mensen zo over denken.
Heeft die groep mensen dan niet ook het 'recht' om met hun Mini ergens op een NewMINIclub kalender te staan? Al was het maar op een groepsfoto waar 100-200-300 Mini's op staan. Ikzelf heb er geen probleem mee als mijn Mini er NIET bij staat. Maar misschien nemen anderen wel aanstoot over het feit dat enkel de mooiste/extreemste Mini's op de kalender komen.
Nogmaals, dit is mijn mening over zulke dingen. Misschien ben ik wel te sociaal en te ruimdenkend
Grtn,
Gerrit
- Ossie
- The Calendar Guy
Bericht
Luister jongens, ten eerste is het totaal niet mijn intentie om mensen tegen het zere been te stoten als ze kans niet krijgen om er op te komen te staan.
Ten tweede was het eerder een gevalletje 'wie het eerst komt, eerst maalt'.
Ik heb een lijst van 15 gemaakt en de mensen die zich een voor een op de volgorde zich hebben aangemeld, die hebben gewoon geluk.
Als er zo'n behoefte is aan groepsfoto's en hele speciale wensen, sta ik er heus open voor, maar ik denk dan dat er voor de volgende keer een aparte topic ofzo iets of vanuit de beheerders van dit forum dan maar een lijst gemaakt moet worden.
Nogmaals, ik zie dit als een spontane actie van mij uit en wil 't zo leuk mogelijk houden. Getunde, gestylde of extreem standaarde Mini's maakt mij dus niets uit. Onze club is juist heel divers en elke Mini doet gewoon mee, dat vind ik juist de kracht van de club en dat wil ik uiten in de kalender.
Van daar een reservelijst voor wie het leuk lijkt om mee te doen.
Ten tweede was het eerder een gevalletje 'wie het eerst komt, eerst maalt'.
Ik heb een lijst van 15 gemaakt en de mensen die zich een voor een op de volgorde zich hebben aangemeld, die hebben gewoon geluk.
Als er zo'n behoefte is aan groepsfoto's en hele speciale wensen, sta ik er heus open voor, maar ik denk dan dat er voor de volgende keer een aparte topic ofzo iets of vanuit de beheerders van dit forum dan maar een lijst gemaakt moet worden.
Nogmaals, ik zie dit als een spontane actie van mij uit en wil 't zo leuk mogelijk houden. Getunde, gestylde of extreem standaarde Mini's maakt mij dus niets uit. Onze club is juist heel divers en elke Mini doet gewoon mee, dat vind ik juist de kracht van de club en dat wil ik uiten in de kalender.
Van daar een reservelijst voor wie het leuk lijkt om mee te doen.
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Nee even serieus mij maakt het ook niks uit hoor.
Maar foto's als de volgende hoeft van mij nou niet echt want daarvan zie ik er al 20 per dag op de snelweg.

Het leuke van de MINI is nou juist dat je hem zo lekker kan customizen.
Ik zie een mogelijkheid voor nice chicks op MINI kalender?Fred schreef:Tja 'tis moeilijk om voor iedereen goed te doen, de een wil gewoon graag zijn mini op de kalender, waar ik geen probs mee heb, de ander wil liever een kalender vol tjoening bakken
. Mij boeit het niet erg, ik haal mijn kalender vol nice chicks toch niet van de muur
Nee even serieus mij maakt het ook niks uit hoor.

Het leuke van de MINI is nou juist dat je hem zo lekker kan customizen.
- marss
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik zeg; Ossie, doe je ding (met of zonder de ideeën die aangeboden worden)!!! Super leuk initiatief!
marss
En dat is het leuke van je initiatief. Vanzelfsprekend is dit een forum en heeft iedereen zijn of haar ideeën. Helaas heeft de hoeveelheid van ideeën er in het verleden toegeleid dat er nooit een kalender is gekomen.ossie1972 schreef: Nogmaals, ik zie dit als een spontane actie van mij uit en wil 't zo leuk mogelijk houden. Getunde, gestylde of extreem standaarde Mini's maakt mij dus niets uit. Onze club is juist heel divers en elke Mini doet gewoon mee, dat vind ik juist de kracht van de club en dat wil ik uiten in de kalender.
Ik zeg; Ossie, doe je ding (met of zonder de ideeën die aangeboden worden)!!! Super leuk initiatief!
marss
Onze sponsors