Paul's PW Mini One: VERKOCHT

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 okt 2008, 22:38

geen idee of het goedkoop of duur is, maar is dit iets???

JCW stoelen
DiabloPvA
Macciesluiter

15 okt 2008, 22:40

Sven schreef:geen idee of het goedkoop of duur is, maar is dit iets???

JCW stoelen
Volgens mij kan ik ze goedkoper krijgen via korting, en zou ze dan ook nog is uit duitsland moeten halen.... maar iig bedankt dat je wat gezocht heb Sven :D
Deniz
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 okt 2008, 22:42

Deze passen dus ook in een R53 he?
DiabloPvA
Macciesluiter

15 okt 2008, 22:44

Volgens mij niet, volgens mij passen deze alleen in de R56, want die van de R53 passen niet in de R56 dus lijkt het me andersom ook niet. De stekkers van de airbags zijn geloof ik anders....
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 okt 2008, 22:50

En wat heeft Hans in zijn GP?? Volgens mij ook deze.
En Pieterdg had dit model ook in zijn R50.. Dus het is wel passend te maken :wink:
DiabloPvA
Macciesluiter

15 okt 2008, 22:53

ja ok de rails kan je overzette, maar ik hoorde iets over dat de airbags dan niet meer werken ofzo, maarja dat kan je ook ombouwen, of er voor kiezen om ze niet te nemen
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

16 okt 2008, 07:20

DiabloPvA schreef:

JCW stoelen
Volgens mij kan ik ze goedkoper krijgen via korting, en zou ze dan ook nog is uit duitsland moeten halen.... maar iig bedankt dat je wat gezocht heb Sven :D
Zou je mij eens willen pm-en waar jij ze dan goedkoper kunt krijgen? Ben al een tijdje over deze stoelen aan het denken en helemaal nadat ik er bij Pieterdg in heb mogen zitten waardoor ik zeker weet dat ze ook perfect in de R53 passen.
Idd wel zonder airbagaansluiting maar das no problemo.

Heb overigens net ook een mailtje naar Timmermanns, Kaarst gestuurd om te vragen welke prijs zij hanteren.
DiabloPvA
Macciesluiter

16 okt 2008, 10:35

Che schreef:
DiabloPvA schreef:

JCW stoelen
Zou je mij eens willen pm-en waar jij ze dan goedkoper kunt krijgen? Ben al een tijdje over deze stoelen aan het denken en helemaal nadat ik er bij Pieterdg in heb mogen zitten waardoor ik zeker weet dat ze ook perfect in de R53 passen.
Idd wel zonder airbagaansluiting maar das no problemo.

Heb overigens net ook een mailtje naar Timmermanns, Kaarst gestuurd om te vragen welke prijs zij hanteren.
Zou je mij daar ook over op de hoogte kunnen houden, misschien dat jij ze dan toch goedkoper kan krijgen dan ik.
GregBem
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

16 okt 2008, 10:55

Hey je moet wel opletten er zitten nu verschillen op tussen de nieuwe en de oude Recaro's van de R56! ;-)
Sinds het nieuwe JCW logo onlangs, hebben ze ook het leder aangepast... (meer korrelig, zoals de normale zwarte lederen zetels...)
Je kan ze dus herkennen aan het logo! :-)
De nieuwe zijn ook 50€/stuk duurder...
Tis maar dat je het weet e ;-) lol
BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
DiabloPvA
Macciesluiter

16 okt 2008, 10:57

Ow haha ok ander logotje gelijk ff €50,- per stuk duurder :P

maar wat is er anders aan het logo dan?
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

16 okt 2008, 11:37

Ik wil je best op de hoogte houden Diablo maar dan moet je mij ook de prijs mailen die jij via je connecties kunt krijgen want die stond niet in de PM en van Greg zou ik de prijs ok wel willen weten !!!!!!!
Ik geef niet zoveel om dat logo dus doe mij de goedkoopste versie maar.
DiabloPvA
Macciesluiter

16 okt 2008, 12:26

De prijs weet ik nog niet omdat ik er nog niet naar gevraagd heb en me connectie werkt pas bij MINI.

Maar denk ook niet dat me connectie dan 2 setjes JCW stoelen kan krijgen, valt een beetje op denk ik :P maar ik zal er wel naar vragen voor je. En je kan zelf ook altijd om korting vragen bij de dealer, want ze mogen een bepaalde korting geven op spullen, moet je gewoon naar vragen.
GregBem
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

16 okt 2008, 12:40

haha het is niet enkel voor het logo hoor... ik moet eerlijk toegeven dat ik wel vind dat het leder beter is! :mrgreen:
Tirex heeft de nieuwe versie en ik heb de oude... :wink:
Mijn leder lijkt wat gevoeliger voor krassen en scheuren (zoals ik er al enkele heb door onvoorzichtig te zijn... lol)

moeten ze geplaatst worden of doe je dat zelf?
anders PM ik wel even prijs door...
BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
DiabloPvA
Macciesluiter

16 okt 2008, 12:43

Nou ik denk dat ik het zelf wel kan, want de kosten om het te laten doen door MINI zelf zijn echt niet normaal, soms zijn de man uren duurder dan het product. En ik woon ook niet bepaald bij Antwerpen in de buurt :P

maar zou wel graag willen weten wat de stoelen kosten, en dan graag nieuwe leer en oudere leer :D
Let's MINI
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:

16 okt 2008, 12:48

florisvandam schreef:
DiabloPvA schreef:
BNmini schreef:die streep doorlopend over de achterkant vind ik echt superorgineel! :shock:
Is idd erg orgineel, maar hoor ook van veel dat ik het niet moet doen, en zo helemaal clean vind ik toch ook wel erg mooi
je moet Let's MINI eens een pm sturen, zij hebben een Cooper S Works in de showroom staan met de zelfde striping als die jij wil, ziet er echt strak uit Paul :wink:

gr.
floris

Nou dan doen we dat toch eventjes

Afbeelding

Afbeelding

Terug naar “Show your ride”