geen idee of het goedkoop of duur is, maar is dit iets???
JCW stoelen
Paul's PW Mini One: VERKOCHT
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Idd wel zonder airbagaansluiting maar das no problemo.
Heb overigens net ook een mailtje naar Timmermanns, Kaarst gestuurd om te vragen welke prijs zij hanteren.
Zou je mij eens willen pm-en waar jij ze dan goedkoper kunt krijgen? Ben al een tijdje over deze stoelen aan het denken en helemaal nadat ik er bij Pieterdg in heb mogen zitten waardoor ik zeker weet dat ze ook perfect in de R53 passen.DiabloPvA schreef:Volgens mij kan ik ze goedkoper krijgen via korting, en zou ze dan ook nog is uit duitsland moeten halen.... maar iig bedankt dat je wat gezocht heb Sven
Heb overigens net ook een mailtje naar Timmermanns, Kaarst gestuurd om te vragen welke prijs zij hanteren.
- DiabloPvA
- Macciesluiter
Bericht
Zou je mij daar ook over op de hoogte kunnen houden, misschien dat jij ze dan toch goedkoper kan krijgen dan ik.Che schreef:Zou je mij eens willen pm-en waar jij ze dan goedkoper kunt krijgen? Ben al een tijdje over deze stoelen aan het denken en helemaal nadat ik er bij Pieterdg in heb mogen zitten waardoor ik zeker weet dat ze ook perfect in de R53 passen.DiabloPvA schreef:Volgens mij kan ik ze goedkoper krijgen via korting, en zou ze dan ook nog is uit duitsland moeten halen.... maar iig bedankt dat je wat gezocht heb Sven
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hey je moet wel opletten er zitten nu verschillen op tussen de nieuwe en de oude Recaro's van de R56! ;-)
Sinds het nieuwe JCW logo onlangs, hebben ze ook het leder aangepast... (meer korrelig, zoals de normale zwarte lederen zetels...)
Je kan ze dus herkennen aan het logo! :-)
De nieuwe zijn ook 50€/stuk duurder...
Tis maar dat je het weet e ;-) lol
Sinds het nieuwe JCW logo onlangs, hebben ze ook het leder aangepast... (meer korrelig, zoals de normale zwarte lederen zetels...)
Je kan ze dus herkennen aan het logo! :-)
De nieuwe zijn ook 50€/stuk duurder...
Tis maar dat je het weet e ;-) lol
BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik wil je best op de hoogte houden Diablo maar dan moet je mij ook de prijs mailen die jij via je connecties kunt krijgen want die stond niet in de PM en van Greg zou ik de prijs ok wel willen weten !!!!!!!
Ik geef niet zoveel om dat logo dus doe mij de goedkoopste versie maar.
Ik geef niet zoveel om dat logo dus doe mij de goedkoopste versie maar.
- DiabloPvA
- Macciesluiter
Bericht
De prijs weet ik nog niet omdat ik er nog niet naar gevraagd heb en me connectie werkt pas bij MINI.
Maar denk ook niet dat me connectie dan 2 setjes JCW stoelen kan krijgen, valt een beetje op denk ik
maar ik zal er wel naar vragen voor je. En je kan zelf ook altijd om korting vragen bij de dealer, want ze mogen een bepaalde korting geven op spullen, moet je gewoon naar vragen.
Maar denk ook niet dat me connectie dan 2 setjes JCW stoelen kan krijgen, valt een beetje op denk ik

- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
haha het is niet enkel voor het logo hoor... ik moet eerlijk toegeven dat ik wel vind dat het leder beter is!
Tirex heeft de nieuwe versie en ik heb de oude...
Mijn leder lijkt wat gevoeliger voor krassen en scheuren (zoals ik er al enkele heb door onvoorzichtig te zijn... lol)
moeten ze geplaatst worden of doe je dat zelf?
anders PM ik wel even prijs door...

Tirex heeft de nieuwe versie en ik heb de oude...

Mijn leder lijkt wat gevoeliger voor krassen en scheuren (zoals ik er al enkele heb door onvoorzichtig te zijn... lol)
moeten ze geplaatst worden of doe je dat zelf?
anders PM ik wel even prijs door...
BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
- DiabloPvA
- Macciesluiter
Bericht
Nou ik denk dat ik het zelf wel kan, want de kosten om het te laten doen door MINI zelf zijn echt niet normaal, soms zijn de man uren duurder dan het product. En ik woon ook niet bepaald bij Antwerpen in de buurt 
maar zou wel graag willen weten wat de stoelen kosten, en dan graag nieuwe leer en oudere leer

maar zou wel graag willen weten wat de stoelen kosten, en dan graag nieuwe leer en oudere leer

- Let's MINI
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
Nou dan doen we dat toch eventjes

florisvandam schreef:je moet Let's MINI eens een pm sturen, zij hebben een Cooper S Works in de showroom staan met de zelfde striping als die jij wil, ziet er echt strak uit PaulDiabloPvA schreef:Is idd erg orgineel, maar hoor ook van veel dat ik het niet moet doen, en zo helemaal clean vind ik toch ook wel erg mooiBNmini schreef:die streep doorlopend over de achterkant vind ik echt superorgineel!![]()
gr.
floris
Nou dan doen we dat toch eventjes

Onze sponsors