Hebben jullie er ook last van? van de hitte.. temperatuurmeter stond op 38,5graden en toen volgas iemand inhalen, maarre.. dat was niet zoals dat normaal gaat. Het lijkt wel 20PK minder oke de airco stond ook vol aan en het dak was lekker dicht (alvast wennen voor de GP ) Dit was best een groot verschil, hij pakt ook minder lekker op..
volgens mij heeft de mini last van een zonnesteek
yup, merk het ook, zonder airco aan is ie wat trager dan normaal. Het geluid klinkt ook rauwer met airco aan vind ik. Merkte wel na het volgooien van de tank dat ie weer wat alerter reageerde.
Oom agent trouwens ook; zegt ie vanochtend tegen mij; je auto rijdt als een kart maar als je wil gaan karten moet je hier naar Delft gaan. Opmerking kreeg ik gratis bij een bon van 130 euro. Ik kreeg spontaan last van zonnesteek.
Laatst gewijzigd door FunkyRAT op 19 jul 2006, 18:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb er met mijn watergekoelde intercooler en oliekoeler geen last van
Dat ding blijft trekken. Olietempertatuur lager dan 100 graden bij 150/160 km/h
k33z schreef:Ik vind de auto zowieso klote zijn met airco aan valt me heel erg tegen van mini.
Hans heeft zijn Cabrio te koop met MTH spruitstuk, airco uit en kapje open
Of inruilen voor de 240 pk Cupra. Dat vind ik nou weer een lelijke bak ondanks zijn vermogen,
kijk eens naar die neus met zijn grote overhang.
Jep, ik merkte het ook al! Bij een One blijft er dus weinig powerrrr over! Ik reed net met een bijna lege tank en toen had ie juist veel meer vermogen leek het dan ná het tanken! En owja, de tankpistool leek wel uit de auto te schieten toen ik het knopje indrukte! Stond veel druk op, of er wilde veel gas uit mijn autotank?!
Vindt het wel mee vallen hoor, bij 30 graden buiten en airco aan loopt hij toch nog 235 kmh. En het inhalen anders dan bij lagere themperaturen is natuurlijk ook onzin. Die andere auto's leveren dan toch ook minder vermogen!
@Werner, turbo en compressormotoren hebben hier natuurlijk VEEL meer last van als atmosferische motoren.
@Berthil, Die nieuwe cupra vind ik wel een mooi ding. Edwin heeft nu een 'gewone' Leon TFSI met 280pk en bilstein onderstel. Ik moet zeggen dat de mini meer beleving biedt, maar die auto hou je dus niet bij met een mini. Zowel op het rechte stuk als in de bocht is hij superieur, maar zonder rijbeleving.
Ik heb ook erg veel last met minder pk's door het warme weer. En wanneer de airco aan gaat is het nog erger. Maargoed zwetend in een Sje zitten is ook niks. Snak nu alweer naar de tijd dat het rond de 10 a 15 graden is .... Of misschien wordt tunen wel een optie