Ben ik ook benieuwd naar !snans schreef:die aktie van 285 euro, geldt die enkel morgen, of kan dat de komende week ook nog ?
Is de stage 2 qua software nog anders dan stage 1 ? (Alta intercooler zit er n.l. al op)
Ben ik ook benieuwd naar !snans schreef:die aktie van 285 euro, geldt die enkel morgen, of kan dat de komende week ook nog ?
dat zou absoluut geen enkel nut hebben , eerder negatiefSid schreef:coen, hebben ze bij jou de begrenzer verlegd?
bedoel je niet omgekeerd Hans?Hans schreef:Voor een R56 wel idd, R53 nietWilliam Blake schreef:dat zou absoluut geen enkel nut hebben , eerder negatiefSid schreef:coen, hebben ze bij jou de begrenzer verlegd?
klopt, daarom vraag ik het ook. ik heb gevraagd de begrenzer op de originele waarde laten staan en dat hebben ze dus ook gedaan, maar beek verandert dit standaart naar 500rpm hoger (ofzo).William Blake schreef:dat zou absoluut geen enkel nut hebben , eerder negatiefSid schreef:coen, hebben ze bij jou de begrenzer verlegd?
Sid, heel jammer. Maar die zippertuning is echt waardeloos, ik zou zeggen: oplichterij. Ik ken niemand met een auto waarbij de opgegeven waardes zijn gehaald. Sterker, bij lange na niet! 190 pk is iets meer dan standaard. Ben je er mee naar Zippertuning gegaan?Sid schreef:woohoo ziptuning! 190pk
Ik heb geen ziptuning.Ferdinand schreef:Sid, heel jammer. Maar die zippertuning is echt waardeloos, ik zou zeggen: oplichterij. Ik ken niemand met een auto waarbij de opgegeven waardes zijn gehaald. Sterker, bij lange na niet! 190 pk is iets meer dan standaard. Ben je er mee naar Zippertuning gegaan?Sid schreef:woohoo ziptuning! 190pk
Mijn Ziptuning haalde 214 op de rollenbank. Dus ze halen op zich wel wat ze beloven. Het is een clubman uit november 2007. Grafiekje staat in mijn gallery. Wel een beetje klein, maar het gaat om het idee.Ferdinand schreef:Sid, heel jammer. Maar die zippertuning is echt waardeloos, ik zou zeggen: oplichterij. Ik ken niemand met een auto waarbij de opgegeven waardes zijn gehaald. Sterker, bij lange na niet! 190 pk is iets meer dan standaard. Ben je er mee naar Zippertuning gegaan?Sid schreef:woohoo ziptuning! 190pk
Bij 'de Ringsleutel' in hoogkarspel. Zal je wel kennen ;-)frankie schreef:Waar is die op de bank geweest?
Dat is inderdaad kort door de bocht. Gewoon geen percentages nemen lijkt me het eerslijkst. Dan heb je inderdaad wat verschillen door de wrijving van de rollen van de bank (dat is trouwens prima te meten volgens mij), maar het zit dichter bij elkaar dan wanneer iedereen er maar een percentage opgooit.Berthil schreef:Jullie hebben het er steeds over de percentages motor-verlies en dat Beek daar 22% voor pakt. Beek rekent echter ook het wrijvingsverlies van de bank zelf mee en dat ligt hoog voor de testbank van Beek omdat deze bank al wat ouder is en tevens geschikt voor zeer hoge vermogens. De 22% van Beek is dus niet alleen aandrijfverlies van de auto.
Als Beek continu te hoog zou zitten zouden de standaard Mini's ook steeds te hoog moeten uitkomen en dat is met de standaard 1e generatie S-en zeker niet het geval.
Het is dus te kort door de bocht om een bank met 12% verlies maar om te rekenen naar de vermogens van de Beek bank met 22% verlies.
Ben het eens met ducks. Ben ik toch erg benieuwd wat de jouwe doet op de bank van Beek, dat is ten slotte het eerlijkste vergelijk.Mini-Paul schreef:Mijn Ziptuning haalde 214 op de rollenbank. Dus ze halen op zich wel wat ze beloven.
Dat was trouwens zonder de sportsbutton aan te hebben. Maar ik neem aan dat dat voor het maximum vermogen niets uitmaakt.
Onze sponsors