Achter ruitensproeier doet het niet goed

Van alles over de 1ste generatie MINI.
Adrenalin Junkie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 jan 2009, 17:46

hmmmz mijne doet het ook niet...

Eens even gaan nakijken :P
MINI COOPER S R53 pre-facelift
Afbeelding
ulyss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 jan 2009, 19:38

zonder kapje erover doet hij het nog niet, wat kan er nog mis zijn?
zmorf
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

19 jan 2009, 20:04

lees voorgaande post :P
spuitnippel verstopt !!! :roll:
gunmeat
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Contacteer:

14 dec 2009, 21:37

Waarschijnlijk vraag naar de bekende weg nu: Ook ik heb het euvel.
Kapje er af en hij piest netjes naar achteren. Dat doet het dus. Kapje er weer op nadat ik met een speld in het gaatje heb zitten poeren, en hij proest en piepklein beetje er uit. Ongeveer een centimeter boven het draaischarnier.
Moet ik gewoon een nieuw kapje bestellen? Ik ga morgen eerst ook maar eens de tip gebruiken om er een compressor op te zetten op het werk.
Je kan overigens met een speld maar een paar millimeter "vrijmaken"?
Weet iemand indien het doorblazen met compressor niet werkt wat een nieuw kapje gaat kosten?
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

14 dec 2009, 22:04

gunmeat schreef:Waarschijnlijk vraag naar de bekende weg nu: Ook ik heb het euvel.
Kapje er af en hij piest netjes naar achteren. Dat doet het dus. Kapje er weer op nadat ik met een speld in het gaatje heb zitten poeren, en hij proest en piepklein beetje er uit. Ongeveer een centimeter boven het draaischarnier.
Moet ik gewoon een nieuw kapje bestellen? Ik ga morgen eerst ook maar eens de tip gebruiken om er een compressor op te zetten op het werk.
Weet iemand indien het doorblazen met compressor niet werkt wat een nieuw kapje gaat kosten?
er zijn 2 versies en vgl mij kun je het kapje niet los bestellen maar van een complete wisser zul je ook niet minder brood eten

dit was mijn bestelnummer en hetgeen ik betaalde in Germany :ruitenwisserarm achter 61627044625 14,-
gunmeat
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Contacteer:

14 dec 2009, 22:23

Che schreef:
gunmeat schreef:Waarschijnlijk vraag naar de bekende weg nu: Ook ik heb het euvel.
er zijn 2 versies en vgl mij kun je het kapje niet los bestellen maar van een complete wisser zul je ook niet minder brood eten

dit was mijn bestelnummer en hetgeen ik betaalde in Germany :ruitenwisserarm achter 61627044625 14,-
Bedankt voor je snelle antwoord Che. Ik kon waarschijnlijk toch niet slapen door dit kleine euvel en ben dus weer de kou ingegaan net. Het moest ergens in het kapje zitten aangezien hij zonder het kapje gewoon zijn werk doet..
Blijkt dat je het spuitmondje op het kapje echt een miniscuul klein (halve milimeter?) moet en kan verzetten zodat hij precies goed spuit. Echt een precisie werkje. Gaf trouwens een baggerbende achterop mn MCS met deze vrieskou, haha! Maar hij spuit precies goed nu.

Tip voor anderen dus: Draai ook eens (een halve millimeter) aan het spuitmondje op het kapje.

Zo! En nu warme koffie! :D
Marcel Always Open
Cabrio-King

24 dec 2009, 18:33

Kwiebje heeft net een DYI (do it yourself) topic hierover geschreven.
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=15992
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"

Terug naar “MINI-talk”