Eens even gaan nakijken

er zijn 2 versies en vgl mij kun je het kapje niet los bestellen maar van een complete wisser zul je ook niet minder brood etengunmeat schreef:Waarschijnlijk vraag naar de bekende weg nu: Ook ik heb het euvel.
Kapje er af en hij piest netjes naar achteren. Dat doet het dus. Kapje er weer op nadat ik met een speld in het gaatje heb zitten poeren, en hij proest en piepklein beetje er uit. Ongeveer een centimeter boven het draaischarnier.
Moet ik gewoon een nieuw kapje bestellen? Ik ga morgen eerst ook maar eens de tip gebruiken om er een compressor op te zetten op het werk.
Je kan overigens met een speld maar een paar millimeter "vrijmaken"?
Weet iemand indien het doorblazen met compressor niet werkt wat een nieuw kapje gaat kosten?
Bedankt voor je snelle antwoord Che. Ik kon waarschijnlijk toch niet slapen door dit kleine euvel en ben dus weer de kou ingegaan net. Het moest ergens in het kapje zitten aangezien hij zonder het kapje gewoon zijn werk doet..Che schreef:er zijn 2 versies en vgl mij kun je het kapje niet los bestellen maar van een complete wisser zul je ook niet minder brood etengunmeat schreef:Waarschijnlijk vraag naar de bekende weg nu: Ook ik heb het euvel.
Kapje er af en hij piest netjes naar achteren. Dat doet het dus. Kapje er weer op nadat ik met een speld in het gaatje heb zitten poeren, en hij proest en piepklein beetje er uit. Ongeveer een centimeter boven het draaischarnier.
Moet ik gewoon een nieuw kapje bestellen? Ik ga morgen eerst ook maar eens de tip gebruiken om er een compressor op te zetten op het werk.
Je kan overigens met een speld maar een paar millimeter "vrijmaken"?
Weet iemand indien het doorblazen met compressor niet werkt wat een nieuw kapje gaat kosten?
dit was mijn bestelnummer en hetgeen ik betaalde in Germany :ruitenwisserarm achter 61627044625 14,-
Onze sponsors