Beek R56/R55 Tuning
- William Blake
- Bijna verslaafd
Bericht
Al de rest is giswerk.
Meten = weten
Niemand twijfelt aan Beek of ze deftig kunnen mappen hoor, 't is frustrerend dat ze er nu nog altijd niet inzitten.. ik versta dat echt niet. MED17/EDC17 Bosch is al bijna een jaar ofzo gekraakt.
Neen, het gaat erom dat de bank van PPE waarschijnlijk voor 95% bij de realiteit zit.GeoBem007 schreef:Het gaat hier eigenlijk ook niet om de kwaliteit van de bank, maar pure vergelijk.William Blake schreef:zowel de bank als de airflow bij PPE is bij de beste van de EU, qua nauwkeurigheid. staat volledig geijkt op DIN norm.coendek schreef: Niet om het weer aan te wakkeren maar jij bent nog niet bij beek op de bank geweest.. en een Beek getunede nog niet bij die ppe... dus ik vind het nog steeds appels en peren verhaal en het niet goed kunnen vergelijken.
dus veel discussie is er niet
Elke bank meet anders en om dus perfect te kunnen vergelijken, moet je op dezelfde bank gaan staan!
Of die van Beek nu meer of minder aangeeft dan die van PPE, boeit hier dus niet.
Dus als de kans zich leent, zou Mario eens op Beek zijn bank moeten
Al de rest is giswerk.
Meten = weten
Niemand twijfelt aan Beek of ze deftig kunnen mappen hoor, 't is frustrerend dat ze er nu nog altijd niet inzitten.. ik versta dat echt niet. MED17/EDC17 Bosch is al bijna een jaar ofzo gekraakt.
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
het rode is een AANname... en later heb je het over METEN IS WETEN...
1bank.. 2 verschillende maps... dat is meten=weten... niet meer en niet minder..
William Blake schreef:Neen, het gaat erom dat de bank van PPE waarschijnlijk voor 95% bij de realiteit zit.GeoBem007 schreef:Het gaat hier eigenlijk ook niet om de kwaliteit van de bank, maar pure vergelijk.William Blake schreef:
zowel de bank als de airflow bij PPE is bij de beste van de EU, qua nauwkeurigheid. staat volledig geijkt op DIN norm.
dus veel discussie is er niet
Elke bank meet anders en om dus perfect te kunnen vergelijken, moet je op dezelfde bank gaan staan!
Of die van Beek nu meer of minder aangeeft dan die van PPE, boeit hier dus niet.
Al de rest is giswerk.
Meten = weten
1bank.. 2 verschillende maps... dat is meten=weten... niet meer en niet minder..
- tirex
- Volledig MINI minded!
Bericht
jullie begrijpen mij verkeerd!!! gaat hier niet om testbankgegevens!! (Coen & Hans)
wat ik bedoelde is... "Beek kan dit ook"!! zo luide alle pm's 4 december naar mij toe!!!
wat ik hier aanhaal is.. dat Beek nog altijd niets heeft kunne kraken.. daar gaat het bij mij om..
eerst uilhalen van Beek dit, Beek dat..
en dan dat ik na 45 dagen er iets over post.. ben ik vuur aant spuigen!!
Olaf@ niet aan Hans vragen.. hij houd zicht niet meer bezig met de R55/R56
wat ik bedoelde is... "Beek kan dit ook"!! zo luide alle pm's 4 december naar mij toe!!!
wat ik hier aanhaal is.. dat Beek nog altijd niets heeft kunne kraken.. daar gaat het bij mij om..
eerst uilhalen van Beek dit, Beek dat..
en dan dat ik na 45 dagen er iets over post.. ben ik vuur aant spuigen!!

Olaf@ niet aan Hans vragen.. hij houd zicht niet meer bezig met de R55/R56
- William Blake
- Bijna verslaafd
Bericht
Meer bedoel ik niet, trek zelf je conclusies he
PPE heeft een vrij nieuwe bank, volledig officieel geijkt (DIN), meet het vermogensverlies en heeft een top luchttoevoer.coendek schreef:William Blake schreef:Neen, het gaat erom dat de bank van PPE waarschijnlijk voor 95% bij de realiteit zit.GeoBem007 schreef:
Het gaat hier eigenlijk ook niet om de kwaliteit van de bank, maar pure vergelijk.
Al de rest is giswerk.
Meten = weten
Meer bedoel ik niet, trek zelf je conclusies he

- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
De nieuwste motoren bij Audi zijn ook voorzien van de EDC17 computer.
Vorige week waren die ook nog steeds niet via de laptop te tunen. Computer moet echt fysiek opgestuurd worden naar de importeur om de tuning aan te brengen...
Lastig, lastig...
Vorige week waren die ook nog steeds niet via de laptop te tunen. Computer moet echt fysiek opgestuurd worden naar de importeur om de tuning aan te brengen...
Lastig, lastig...
- William Blake
- Bijna verslaafd
Bericht
met zeer mooie resultaten, nieuwe 3 liter TDI 240 gaat vlot en veilig naar de 300 pk.
neen hoor, die kunnen al perfect via OBD getuned worden.peter schreef:De nieuwste motoren bij Audi zijn ook voorzien van de EDC17 computer.
Lastig, lastig...
met zeer mooie resultaten, nieuwe 3 liter TDI 240 gaat vlot en veilig naar de 300 pk.
Onze sponsors