Hans GP

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Meani
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: +- Zwolle
Berichten: 590
Lid geworden op: 23 mar 2007, 12:12

12 dec 2008, 13:54

De vraag is: Wanneer gaat hij uit elkaar? :mrgreen:
215PK, GRS Intercooler, 15% Alta compressor pulley, 102% Alta krukas pulley, M7 CAI, M7 Strut, M7 OCC, Beek tuning, BBK AP-racing, 18"Rota Subzero, KW V2, Milltek + Bastuck
Afbeelding
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Berichten: 3390
Lid geworden op: 28 okt 2016, 17:21

15 dec 2008, 22:18

Wintervelgen in GP style Hans !

GP kleur velgen
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 5414
Lid geworden op: 18 nov 2005, 10:21

16 dec 2008, 09:40

Che schreef:Wintervelgen in GP style Hans !

GP kleur velgen
Gatver.. :''O Niet mijn ding..



@Thomas, Bij Beek heb ik alvast de software iets aan laten aanpassen en gelijk het toerental verhoogt, niet heel veel, maar straks kan die die het makkelijk aan met de andere kop.
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 5414
Lid geworden op: 18 nov 2005, 10:21

16 dec 2008, 17:59

Nee, niks.. want de top haal ik met de GP in zijn 6 en dat trekt die niet ivm uiterlijk van een aardappel..
Kan wel lekker door zijn toeren heen knallen.. en hij klinkt ook op zijn mooist bij 7000 toeren 8)

Of bedoel je de kop? Dat weet ik nog niet want die zit er nog niet op.. moet wel aardig wat extra vermogen opleveren..
Ferdinand
Be Mini
Be Mini
Locatie: Delft
Berichten: 452
Lid geworden op: 22 aug 2006, 12:19

17 dec 2008, 09:40

Hans schreef:Ja ben ook erg benieuwd dat ding is nu al belachelijk snel.. heerlijk doortrekken tot 7300 toeren 8) Wat miste ik dat in de Clubman, daar houd het gewoon op bij 6000 toeren :? of nog eerder.. ik ga dit weekend de orginele fabrieks (211pk) Works rijden, kijken of dat voorruit wil. Schrijf wel een verhaal voor de home pagina.
Ha Hans, leuk een R56 Works neem ik aan? Kom even langs in Delft, dan stuur ik mee...
Tot aan red-line rijden met het gevoel van 'het gaat harder en harder en harder..' is heerlijk. En die opgefokte compressor r32s jes hangen altijd heerlijk aan het gas.

Moet wel zeggen dat 'gevoel' niet altijd alles zegt over de werkelijke snelheid. Mijn 235pk R53s Works voelde alsof je 500 pk bij je had. Ding ging als de brandweer. En toen ik in de 135i stapte dacht ik 'wat een slome bak'. Totdat je de klok er eens bijhaalde en bleek dat die 135i echt vele secondes sneller was. Ik bedoel, je hebt beiden nu gereden maar ik denk dat een R56s 211 pk Works veel sneller op snelheid is dan een vergelijkbare r53s 210pk Works, of is dat niet zo? Hebben jullie wel eens sprintjes gedaan?
Veel rijplezier!
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 5414
Lid geworden op: 18 nov 2005, 10:21

17 dec 2008, 12:29

Sprintjes hebben we zeker wel gedaan.. en idd de R56 Works heeft er ook last van net als jouw BMW, je merkt niet dat je hard gaat.. dus de beleving is een stuk minder.. meer straks in onze supertest! :D
biermagnaat
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Enschede
Berichten: 3151
Lid geworden op: 01 feb 2007, 16:11

17 dec 2008, 14:59

Had ik wel gedacht, kan dan wel geen S-jes met elkaar vergelijken maar met de gewone coopertjes is het ook het geval. Daar waar een R50 er lekker op los brult en door de toeren heen vliegt gaat het in een R56 heel geleidelijk allemaal veel harder.
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 5414
Lid geworden op: 18 nov 2005, 10:21

26 jan 2009, 17:43

Mijn AST setje is nu helemaal klaar! :D Incl. camberplaten nu en wat een wegligging zeg! :shock: Best hard geveerd maar prima te doen.. Door die Camberplaten zijn die rubbers eruit en dat merk je.. maar man o man..
Nu kan je pas hoeken! Het wordt weer tijd voor mijn zomerbanden en iets hoger temperaturen dan kunnen we pas echt goed zien wat het doet met de GP.



Afbeelding

Er zaten 2 verschillende veren achter op de dempers en dat geeft natuurlijk onbalans en voor was 1 veer kapot! Dus wel werk aan de winkel voor AST om hun setjes goed na te kijken, maar hoe alles opgelost is, is super!!
Meani
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: +- Zwolle
Berichten: 590
Lid geworden op: 23 mar 2007, 12:12

26 jan 2009, 17:48

Twee verschillende veren achter en 1 kapot :s Hijs gek!

Maar dit is natuurlijk wel super zo. Nu nog je andere kop erop.
Had die er eigenlijk al niet op moeten zitten??
215PK, GRS Intercooler, 15% Alta compressor pulley, 102% Alta krukas pulley, M7 CAI, M7 Strut, M7 OCC, Beek tuning, BBK AP-racing, 18"Rota Subzero, KW V2, Milltek + Bastuck
Afbeelding
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 5414
Lid geworden op: 18 nov 2005, 10:21

26 jan 2009, 17:53

Is bijna klaar! :wink: Kan natuurlijk niet achter blijven met al dat nieuwe geweld hier.. (frank69)
Gebruikersavatar
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Roelofarendsveen
Berichten: 6591
Lid geworden op: 25 sep 2005, 21:21

26 jan 2009, 17:56

Ik zei toch dat het niet klopte...

Goed te lezen dat alles nu helemaal top is Hans. Kan het circuitbeest weer in de verkoop want nu kan je met de GP weer het circuit op hahaha.
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 5414
Lid geworden op: 18 nov 2005, 10:21

26 jan 2009, 18:06

Heb nu gewoon 2 circuitbeesten 8) De Mini voor de Nurburgring en de Lotus 340R voor zandvoort en andere circuits..



Afbeelding

Afbeelding

Terug naar “Show your ride”