En dat om 2 uur 's nachtsSicco schreef:Pshew, wat een verhaal.

Hans J schreef:Ik blijf het oude model (nog) leuker vinden. Ik vind de beugels juist wel geinig staan en zie de cabrio vooral als geinig. (beetje afhankelijk van de kleur) (die van blont vind ik ook wel stoer).
Sicco schreef:@ WV
Als je rondkijkt hier op het forum is er zelfs een hele handleiding te vinden hoe zo'n Navi zelf te bevestigen. Er zijn ook foto's bij en dan krijg je een idee hoe een en ander er uit ziet.
Die R 52 was van een handelaar? Hum, handelaren vertrouw ik niet zo, maar er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen op de regel.
Koop nou lekker een R 56 Cooper S cabrio, vraag je faillissement aan, ga lekker rijden en doe er later een Works-kitje op.
Beter nog:; Win de Staatsloterij of een andere loterij, koop dan lekker een R 56 Cooper S cabrio,ga lekker rijden en doe er later een Works-kitje op.
Ik vind trouwens een fabrieks JCW far overprized. Een beetje leuk aangeklede csbrio zou dan zomaar 45.000 eurie kunnen gaan kosten.... au au. En rijdt zo'n masjein nou echt zoveel beter dan een stage 1?
Sicco schreef:@ WV
Oeps... dat wachten. Heb je nog nagels, WV? En wanneer kan je je beauty in ontvangst nemen?
Overigens, uiteraard van harte gefeliciteerd met je aanschaf; altijd weer leuk om een blije Mini-rijder erbij te krijgen.
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors