Kopen Cooper S Cabrio Sidewalk

De 1e generatie waar het allemaal mee begon in 2001
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 feb 2009, 02:21

Sicco schreef:Pshew, wat een verhaal.
En dat om 2 uur 's nachts :mrgreen:
Hans J
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 feb 2009, 08:45

Ik blijf het oude model (nog) leuker vinden. Ik vind de beugels juist wel geinig staan en zie de cabrio vooral als geinig. (beetje afhankelijk van de kleur) (die van blont vind ik ook wel stoer).
@mr
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

02 feb 2009, 09:35

Sven schreef:
Sicco schreef:Pshew, wat een verhaal.
En dat om 2 uur 's nachts :mrgreen:
En hij was om 1500 s'middags al begonnen :lachuh
Sicco
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

02 feb 2009, 18:47

@ mr
Met drinken of met typen?... euh, ik had afgelopen nacht wel wat op, maar heel erg was het niet... :D
Ik heb niet de grootste, maar zeker ook niet de kleinste, echter wel degelijk de fijnste!!! auto
WV
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

02 feb 2009, 19:54

@Sicco

Bedankt voor de info, dat van die toerenteller als snelheidsmeter wist ik nog niet. Die navi oplossing klinkt goed maar hoe ziet dat er precies uit, Foto?
De dubbele turbo ken ik uit de 335 van mijn vriend, gaat als de brandweer en heeft ook nog eens 500 Nm :s
Vandaar de cooper S (pssssst stiekem hoop ik op een works maar dan moet je wel een goede weten te vinden en daar schiet de ervaring (voor mini is die NUL) dus te kort)
Zo'n Works is geweldig maar net even te gek, voorlopig dan :wink:
stanleyh
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:

02 feb 2009, 20:47

Waar had je die side walk gezien?
gewoon bij de dealert?
Gr Stein
Afbeelding
WV
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

02 feb 2009, 21:01

niet bij de dealer wel bij handelaar.
stanleyh schreef:Waar had je die side walk gezien?
gewoon bij de dealert?
Gr Stein
WV
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

02 feb 2009, 21:04

helemaal mee eens :D
cabrio van blont007 is inderdaad erg mooi! lijkt ook wel Sidewalk uitvoering.
Hans J schreef:Ik blijf het oude model (nog) leuker vinden. Ik vind de beugels juist wel geinig staan en zie de cabrio vooral als geinig. (beetje afhankelijk van de kleur) (die van blont vind ik ook wel stoer).
mini7benno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 feb 2009, 21:07

2e handsje kopen?

Welkom hier, en suc6 met je keuze.

Ciao
Sicco
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

02 feb 2009, 23:23

@ WV

Als je rondkijkt hier op het forum is er zelfs een hele handleiding te vinden hoe zo'n Navi zelf te bevestigen. Er zijn ook foto's bij en dan krijg je een idee hoe een en ander er uit ziet.

Die R 52 was van een handelaar? Hum, handelaren vertrouw ik niet zo, maar er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen op de regel.

Koop nou lekker een R 56 Cooper S cabrio, vraag je faillissement aan, ga lekker rijden en doe er later een Works-kitje op.

Beter nog:; Win de Staatsloterij of een andere loterij, koop dan lekker een R 56 Cooper S cabrio,ga lekker rijden en doe er later een Works-kitje op.

Ik vind trouwens een fabrieks JCW far overprized. Een beetje leuk aangeklede csbrio zou dan zomaar 45.000 eurie kunnen gaan kosten.... au au. En rijdt zo'n masjein nou echt zoveel beter dan een stage 1?
Ik heb niet de grootste, maar zeker ook niet de kleinste, echter wel degelijk de fijnste!!! auto
WV
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

03 feb 2009, 15:13

>) die handelaar dat zit wel goed in dit geval!

tja faillissement, loterij.... :s ik weet niet of dat t nou allemaal wel waard is :roll:

zal er nog eens goed over nadenken en nog eens lekker wat proefritjes maken in de diverse cabrio's, zo'n storm zal het nu toch niet lopen met die autoverkoop ivm alle financiele toestanden en daarbij de komst van het nieuwe model, dus ik maak nog geen haast met beslissen.

We shall see, hou je op de hoogte! Eerst maar eens wat zonnedansjes doen, dan schiet die lente hopelijk wat op :mrgreen:
Sicco schreef:@ WV

Als je rondkijkt hier op het forum is er zelfs een hele handleiding te vinden hoe zo'n Navi zelf te bevestigen. Er zijn ook foto's bij en dan krijg je een idee hoe een en ander er uit ziet.

Die R 52 was van een handelaar? Hum, handelaren vertrouw ik niet zo, maar er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen op de regel.

Koop nou lekker een R 56 Cooper S cabrio, vraag je faillissement aan, ga lekker rijden en doe er later een Works-kitje op.

Beter nog:; Win de Staatsloterij of een andere loterij, koop dan lekker een R 56 Cooper S cabrio,ga lekker rijden en doe er later een Works-kitje op.

Ik vind trouwens een fabrieks JCW far overprized. Een beetje leuk aangeklede csbrio zou dan zomaar 45.000 eurie kunnen gaan kosten.... au au. En rijdt zo'n masjein nou echt zoveel beter dan een stage 1?
WV
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

26 feb 2009, 21:05

Gekocht! :s

Ben geslaagd met een Cooper S Sidewalk nageltje nieuw :D
Moet wel effe geduld hebben met afhalen aangezien de velgen gespoten worden in kleur van auto (Astro black metalic)

Over twee weekjes :ralley
BRG
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

26 feb 2009, 21:13

Gefeliciteerd dan! Veel plezier ermee en tot meetz, Huib
Sicco
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

26 feb 2009, 22:42

@ WV
Oeps... dat wachten. Heb je nog nagels, WV? En wanneer kan je je beauty in ontvangst nemen?
Overigens, uiteraard van harte gefeliciteerd met je aanschaf; altijd weer leuk om een blije Mini-rijder erbij te krijgen.
WV
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

27 feb 2009, 20:55

ja gaat nog best hoor met de nagels haha, het scheelt dat het nog geen cabrio weer is...
over twee weekjes mag ik m gaan halen, velgen wil ik gespoten hebben en wordt nog cdspeler ingebouwd. Dan is ie helemaal tiptop! :D
Sicco schreef:@ WV
Oeps... dat wachten. Heb je nog nagels, WV? En wanneer kan je je beauty in ontvangst nemen?
Overigens, uiteraard van harte gefeliciteerd met je aanschaf; altijd weer leuk om een blije Mini-rijder erbij te krijgen.

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”