but thanx for the info
Meeste mensen vinden dat de goedkopere sets vaak te stug en knetterhard zijn afgeveerd maar in het geval van v-maxx valt dat super mee en dit merk heeft gewoon een goede middenweg gekozenmikkie23 schreef:deze post is al een maandje oud, maar wilde toch nog ff me mening geven.
Ik heb een V-maxx onder mijn polo en dit setje is niet stug genoeg! ik kan de auto niet laag zetten want dan komen mijn banden tegen mijn spatbord aan. Mijn advies: koop een goede schroefset met het instellen van hardheid daar kan je goed laag mee, kost wat meer maar dan heb je er geen geauwehoer mee! Nu kan ik niet eens lager dan simpele verlagings veren van interaloy :S
Ik heb ook al 9 maand een V-Maxx schroefset onder mijn Polo,en het rijdt super!mikkie23 schreef:deze post is al een maandje oud, maar wilde toch nog ff me mening geven.
Ik heb een V-maxx onder mijn polo en dit setje is niet stug genoeg! ik kan de auto niet laag zetten want dan komen mijn banden tegen mijn spatbord aan. Mijn advies: koop een goede schroefset met het instellen van hardheid daar kan je goed laag mee, kost wat meer maar dan heb je er geen geauwehoer mee! Nu kan ik niet eens lager dan simpele verlagings veren van interaloy :S
Ik heb het niet eens over mijn spatbord rand maar echt over het plastic aan de binnenkant.Polo GTI Cup Edition schreef:Ik heb ook al 9 maand een V-Maxx schroefset onder mijn Polo,en het rijdt super!
En ik heb al heel veel schroefsetjes versleten van KW,H&R,Eibach,Inter Alloy,TEC etc.,maar kan niet zeggen dat V-Maxx veel minder is.
@Mikkie,
Het is wel van belang dat je een juiste ET waarde hebt van je velgen,is die te laag dan gaat het al snel tegen je spatbord rand lopen.
En V-Maxx is zeker niet slap,ik heb al vele sets verkocht
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors