Is er iemand die ervaring met beide heeft?
Ben namelijk nog niet echt overtuigd en op de hoogte van de voordelen van 2 versus 1.
Heb voorheen wel een variant 1 gehad en die functioneerde perfect.
Want hoe werkt dat met variant 2? Kun je dan met een draaiknop o.i.d. de hardheid regelen of moet je dan eerst alles weer demonteren? Zijn er mensen die geregeld die hardheid aanpassen of is het meer van eenmaal goed......laat maar staan?
Verschil in uitersten van hardheid bij variant 2 echt goed merkbaar?
Thanks
KW Variant 1 versus Variant 2 Clubman
- tirex
- Volledig MINI minded!
Bericht
ik heb KW variant II
mijn KW's staan op zen zachts afgesteld.. rijd veel comfortabel dan de KW I..
zou ik een nieuw setje aankopen.. zou ik voor KW variant III clubsport gaan..
maar zolang ik ze niet stuk rij.. ben ik zeer tevreden over de huidige KW's
Gr.M
mijn KW's staan op zen zachts afgesteld.. rijd veel comfortabel dan de KW I..
zou ik een nieuw setje aankopen.. zou ik voor KW variant III clubsport gaan..
maar zolang ik ze niet stuk rij.. ben ik zeer tevreden over de huidige KW's

Gr.M
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Achter moet je ze demonteren om de hardheid in te kunnen stellen Smartie.smartie schreef:Hoe doe je dit achter dan?StefanCS schreef:Bij je veerpoot kun je de hardheid instellen bij variant 2. Als je hem gewoon voor dagelijks gebruik gebruikt, dan stel je hem eigenlijk maar 1x af. Ga je het circuit op, dan is het wel handig.
- smartie
- Bijna verslaafd
Bericht
Thanks
Ja daar was ik al bang voor......niet effe snel aan een schroefje draaien dusChe schreef:Achter moet je ze demonteren om de hardheid in te kunnen stellen Smartie.smartie schreef:Hoe doe je dit achter dan?StefanCS schreef:Bij je veerpoot kun je de hardheid instellen bij variant 2. Als je hem gewoon voor dagelijks gebruik gebruikt, dan stel je hem eigenlijk maar 1x af. Ga je het circuit op, dan is het wel handig.

Thanks
Regards
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
...toch wel .... maar pas als ie eronderuit is
smartie schreef:Ja daar was ik al bang voor......niet effe snel aan een schroefje draaien dusChe schreef:Achter moet je ze demonteren om de hardheid in te kunnen stellen Smartie.smartie schreef:
Hoe doe je dit achter dan?![]()
Thanks
...toch wel .... maar pas als ie eronderuit is

Onze sponsors