Shopalicious is erbij!!

Stel je hier even voor.
shopalicious
Be Mini
Be Mini

Shopalicious is erbij!!

19 mar 2009, 23:55

Hallo collega-minilovers,

Daar is ze dan, eindelijk. Net als veel vrouwen, had ook ik weinig met auto's. Zolang een auto mij maar bracht waar ik wezen moest, was ik al tevreden. Ik heb dus ook vele koekblikken gehad, gekocht op redelijke prijs en functionaliteit.

Maar toen kwam de mini op de markt. En ik moest erkennen dat ik dat wel een heel leuke auto vond. Hoewel mijn vorige auto nog niet aan vervanging toe was, heb ik manlief net zo lang gek gezeurd tot ook hij het niet meer aan kon horen. Bovendien had hij zijn droomauto al gekocht (BMW).

Eind vorig jaar zijn we dan ook op jacht gegaan naar een leuke tweedehandse en dan ook nog liefst een witte. De eerste proefrit was echter een flinke tegenvaller. Na jaren van jaloers kijken naar andere mini's, mocht ik eindelijk achter het stuur plaatsnemen... Maar de auto reed helemaal niet lekker!!! Balen dus. Manlief, die er braaf naast ging zitten, vond ook dat de motor raar klonk. Dus maar weer retour naar de garage. Ook de monteur vond het een raar geluid en een dag later kregen we een bericht dat de mini compleet gereviseerd moest worden. Helaas pindakaas dus. Poging twee dan maar.

En dat was een groot succes! Vanaf de eerste meter bloeide mijn gevoel weer op en reed ik soepeltjes weg in wat nu mijn mini is. Sindsdien is de grijns niet meer van mijn gezicht af te slaan, hahaha. Nadeel is wel dat ik voortaan de pineut ben, want iedereen (vooral de dames) wil met me mee rijden. Helaas ligt mijn mini door een defecte stuurbekrachtigingspomp nu in de lappenmand. Morgen wordt hij gerepareerd, maar ik kan niet wachten totdat ik weer kan rondrijden.

Ik kijk vol bewondering rond op het forum. Het is prachtig om te zien hoe iedereen zijn mini uniek maakt. Wat dat betreft heb ik nog een lange weg te gaan... Ik moet eerst mijn ribben weer aan laten groeien, want de reparatie kost een flinke duit.
Maar positief is wel dat ik nu weer weet wat ik voor mijn verjaardag aan kado's kan vragen, hahaha.
ik zag bij een post van Pretty Cooper al een link naar een website waar je al dat moois kan kopen, die staat al bij mijn favorieten hoor!

Nou weer genoeg gekletst, ik hoop jullie nog vaak tegen te komen op het forum.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Groetjes,
Shopalicious
valentijn
Mod virus alert!
Mod virus alert!

20 mar 2009, 00:15

Superstoer karretje!!!!!!! :lol:

Heelveel rijplezier en tot meetz :rijden

Frank&Angel
mijn mini is maxi
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

20 mar 2009, 01:15

Welkom.

Wel effe lekker dat ze je op een proefrit wegsturen met een gare Mini maar gelukkig is het goed gekomen.

Veel plezier hier en tot meets :rijden
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 mar 2009, 07:59

Welkom hier op het forum en veel plezier met je PW Mini :D:D
Wellicht een keer tot meets!
Glenn-DUB
Be Mini
Be Mini

20 mar 2009, 08:03

Welkom hier :D

Gelukkig had je de moed niet opgegeven na je eerste proefrit :wink: veel plezier hier, erg verslavend
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

20 mar 2009, 08:31

Das un mooi bekske ShopaL !!! In welke deel vh land kunnen we um spotten ??
Als vandaag die pomp gerepareerd wordt kun je eind vd dag alweer vh lekkere zonnetje genieten !!
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

20 mar 2009, 09:01

Welkom en veel plezier hier :yeah
Afbeelding
"We've got a thing that's called...MINI love"
turbootje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 mar 2009, 11:30

:)( Welkom hier!

Wat een herkenbaar verhaal!!!! :D :D :D

Veel veilige km's gewenst hoor en wie weet tot meets?...

Grtz
Karin
MINI..what else?! :))
Afbeelding
shopalicious
Be Mini
Be Mini

20 mar 2009, 12:42

Ik rijd rond in het zuiden des lands, Breda wel te verstaan. Verder snuffel ik hier al heel veel rond, idd erg verslavend. Ik hou nogal van hebbedingen en die zijn er hier genoeg te zien! Gelukkig valt het hier qua mini-dichtheid nog wel mee en kan ik nog de blits maken met mijn mini.

Groetjes,
Shopalicious
marss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 mar 2009, 13:12

Eej choppa,

welkom bij de MINIoten hier op het forum!! Wel ff zwaaien als we elkaar tegen komen. Veel plezier hier op het forum en natuurlijk met de MINI!!

marss
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

20 mar 2009, 15:25

Olla,

welkom bij dit gezellig clubbie MINIoten :D nog een bredanaar :yeah veel plezier hier en met die mooie mini en miss tot spots of meets

Greetz BigD
the F56 story of Brenda
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

20 mar 2009, 15:47

Hey welkom hiero :)) tussen al die shoppende vrouwen en Bredanaars, haha Breda is toch hier wel het best vertegenwoordigd dacht ik zo :p LOL

Veel plezier met de MINI dat tie maar snel weer beter is!
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 mar 2009, 14:31

Welkom! :wink:
shopalicious
Be Mini
Be Mini

21 mar 2009, 21:25

:D Mini is weer helemaal beter en rijdt weer als een zonnetje!! Heel toepasselijk met dit weer toch. :zon
Beatle
One wheel wonder
One wheel wonder

23 mar 2009, 20:10

Welkom!

:ralley
Once you go MINI, you never go back!

Terug naar “Who are U?”