Daar is ze dan, eindelijk. Net als veel vrouwen, had ook ik weinig met auto's. Zolang een auto mij maar bracht waar ik wezen moest, was ik al tevreden. Ik heb dus ook vele koekblikken gehad, gekocht op redelijke prijs en functionaliteit.
Maar toen kwam de mini op de markt. En ik moest erkennen dat ik dat wel een heel leuke auto vond. Hoewel mijn vorige auto nog niet aan vervanging toe was, heb ik manlief net zo lang gek gezeurd tot ook hij het niet meer aan kon horen. Bovendien had hij zijn droomauto al gekocht (BMW).
Eind vorig jaar zijn we dan ook op jacht gegaan naar een leuke tweedehandse en dan ook nog liefst een witte. De eerste proefrit was echter een flinke tegenvaller. Na jaren van jaloers kijken naar andere mini's, mocht ik eindelijk achter het stuur plaatsnemen... Maar de auto reed helemaal niet lekker!!! Balen dus. Manlief, die er braaf naast ging zitten, vond ook dat de motor raar klonk. Dus maar weer retour naar de garage. Ook de monteur vond het een raar geluid en een dag later kregen we een bericht dat de mini compleet gereviseerd moest worden. Helaas pindakaas dus. Poging twee dan maar.
En dat was een groot succes! Vanaf de eerste meter bloeide mijn gevoel weer op en reed ik soepeltjes weg in wat nu mijn mini is. Sindsdien is de grijns niet meer van mijn gezicht af te slaan, hahaha. Nadeel is wel dat ik voortaan de pineut ben, want iedereen (vooral de dames) wil met me mee rijden. Helaas ligt mijn mini door een defecte stuurbekrachtigingspomp nu in de lappenmand. Morgen wordt hij gerepareerd, maar ik kan niet wachten totdat ik weer kan rondrijden.
Ik kijk vol bewondering rond op het forum. Het is prachtig om te zien hoe iedereen zijn mini uniek maakt. Wat dat betreft heb ik nog een lange weg te gaan... Ik moet eerst mijn ribben weer aan laten groeien, want de reparatie kost een flinke duit.
Maar positief is wel dat ik nu weer weet wat ik voor mijn verjaardag aan kado's kan vragen, hahaha.
ik zag bij een post van Pretty Cooper al een link naar een website waar je al dat moois kan kopen, die staat al bij mijn favorieten hoor!
Nou weer genoeg gekletst, ik hoop jullie nog vaak tegen te komen op het forum.

Groetjes,
Shopalicious