Anders kan ik wel maar smiddags, goed idee Naatje!!

het was eigenlijk Marjon haar idee die 10eBlont-007 schreef:Is 10 april een feestdag???
Anders kan ik wel maar smiddags, goed idee Naatje!!
`s avonds naar de film is prima wat mij betreft, als ie rond 21/21.30 uur draait is toch goed??? kunnen we tenminste ook ff op ons gemak eten, weet alleen niet hoe laat ie draait tegen die tijd.....ik kan niet volgende week naar de introductie van de cabrio helaas, ik moet werkenLet's MINI schreef:Oh, en ik moet weer werken.. Bah.. Hoe laat willen jullie dan naar de film gaan.. Want kan wel wat eerder weg.. Maarja als er hier om vier uur een klant binnen komt lopen, dan kan ik ook weer niet weg... Volgens mij sluiten we altijd wel een uur eerder.. Maar als jullie gaan, dan het liefst filmpje kijken in de avond.. Want dan kan ik ook mee...
Trouwens ladies komen jullie ook naar de mini cabrio intro bij ons volgende week zaterdag..
gezellieLet's MINI schreef:Oh, dan ga ik mee.. Gezellie.. Welke stad gaan we dan.. Volg het ff niet meer..
Gezellie Ida dat je komt.. Bij mij is de lifestyle altijd in de aanbieding.. En heb altijd wel wat op voorraad liggen..
Kijk even op www.mini.nl, want de nieuwe collectie is net uit.. Ik ga zo ook even wat dingentjes bestellen, hopen dat dat binnen is volgende week..
Jammer Nathalie, agh we halen de champagne wel in als we naar de bios gaan..
Let's MINI schreef:Ja jullie gaan eerste shoppen.. Maar ik moet werken.. Dus ik kom gewoon wat later.. Dus ik doe dan denk ik niet mee aan de PC MEET..
Als ik iets zie bestel ik het ff bij je, mss dat het er dan is Linda, of mss heb je het wel liggen!Let's MINI schreef:Oh, dan ga ik mee.. Gezellie.. Welke stad gaan we dan.. Volg het ff niet meer..
Gezellie Ida dat je komt.. Bij mij is de lifestyle altijd in de aanbieding.. En heb altijd wel wat op voorraad liggen..
Kijk even op www.mini.nl, want de nieuwe collectie is net uit.. Ik ga zo ook even wat dingentjes bestellen, hopen dat dat binnen is volgende week..
Jammer Nathalie, agh we halen de champagne wel in als we naar de bios gaan..
Let's MINI schreef:Gezellie dat je volgende week zaterdag komt.. Kom dan wel vanaf een uurtje of 1.. Want dan is er muziek, en oester en champagne.. Party...
Onze sponsors