Girlzzzzzzzz

Hier kunnen de vrouwelijke MINI-rijders zich helemaal uitleven.
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

20 mar 2009, 12:52

Is 10 april een feestdag???
Anders kan ik wel maar smiddags, goed idee Naatje!! :D
Naatje
Shopaholic!
Contacteer:

20 mar 2009, 12:55

Blont-007 schreef:Is 10 april een feestdag???
Anders kan ik wel maar smiddags, goed idee Naatje!! :D
het was eigenlijk Marjon haar idee die 10e :wink: maar dan spreken we toch in de middag af??? paar uurtjes shoppen, ff wat (rustig :mrgreen: ) eten en daarna die film pakken?? ja, 10 april is een feestdag, ik ben vrij maar ik weet niet of iedereen vrij is, winkels zijn wel gewoon open.....
Let's MINI
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:

20 mar 2009, 13:07

Oh, en ik moet weer werken.. Bah.. Hoe laat willen jullie dan naar de film gaan.. Want kan wel wat eerder weg.. Maarja als er hier om vier uur een klant binnen komt lopen, dan kan ik ook weer niet weg... Volgens mij sluiten we altijd wel een uur eerder.. Maar als jullie gaan, dan het liefst filmpje kijken in de avond.. Want dan kan ik ook mee...

Trouwens ladies komen jullie ook naar de mini cabrio intro bij ons volgende week zaterdag..
Naatje
Shopaholic!
Contacteer:

20 mar 2009, 13:21

Let's MINI schreef:Oh, en ik moet weer werken.. Bah.. Hoe laat willen jullie dan naar de film gaan.. Want kan wel wat eerder weg.. Maarja als er hier om vier uur een klant binnen komt lopen, dan kan ik ook weer niet weg... Volgens mij sluiten we altijd wel een uur eerder.. Maar als jullie gaan, dan het liefst filmpje kijken in de avond.. Want dan kan ik ook mee...

Trouwens ladies komen jullie ook naar de mini cabrio intro bij ons volgende week zaterdag..
`s avonds naar de film is prima wat mij betreft, als ie rond 21/21.30 uur draait is toch goed??? kunnen we tenminste ook ff op ons gemak eten, weet alleen niet hoe laat ie draait tegen die tijd.....ik kan niet volgende week naar de introductie van de cabrio helaas, ik moet werken :( maar heel veel plezier, wordt een leuk feestje bij jullie denk ik.....
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

20 mar 2009, 13:47

Ik kom naar de introductie :)) haha wil het niet missen.
Heb je nog leuke aanbiedingen van de lifestyle Linda ??
Of iig wat voorraad ?
Begint het shoppen al goed iig!

Zin in!!!!!!!!!!!!!!

Film is pas in de avond idd, ennuh eten rustig is een heeeeeeeeeeeeul goed idee! :lol:
Let's MINI
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:

20 mar 2009, 14:01

Oh, dan ga ik mee.. Gezellie.. Welke stad gaan we dan.. Volg het ff niet meer..

Gezellie Ida dat je komt.. Bij mij is de lifestyle altijd in de aanbieding.. En heb altijd wel wat op voorraad liggen..

Kijk even op www.mini.nl, want de nieuwe collectie is net uit.. Ik ga zo ook even wat dingentjes bestellen, hopen dat dat binnen is volgende week..

Jammer Nathalie, agh we halen de champagne wel in als we naar de bios gaan..
Naatje
Shopaholic!
Contacteer:

20 mar 2009, 15:05

Let's MINI schreef:Oh, dan ga ik mee.. Gezellie.. Welke stad gaan we dan.. Volg het ff niet meer..

Gezellie Ida dat je komt.. Bij mij is de lifestyle altijd in de aanbieding.. En heb altijd wel wat op voorraad liggen..

Kijk even op www.mini.nl, want de nieuwe collectie is net uit.. Ik ga zo ook even wat dingentjes bestellen, hopen dat dat binnen is volgende week..

gezellie :)) weet eigenlijk niet welke stad we gaan, was het nou Rotterdam of Den Bosch?? we moeten tegen die tijd ook ff kijken of die film sowieso nog ergens draait, maar zal toch wel :roll:

ja jammer dat ik volgende week niet kan, ik hoef nooit op zaterdag te werken en precies die zaterdag hebben we de open huizen route :? die champagne gaan we wel ff inhalen idd :D
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

20 mar 2009, 15:51

Gezellie Girlzzzzzzzzzzzzzzzzzzz!!!!!!!!!! Komen jullie allemaal naar mij (PC-MEET :)) )en rijden we in de Dodge naar de stad :wink:

Ik heb een hekel aan parkeergarage's, dusssssssssss......

gr, PC

@ Karin succes met de oppas :D
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Let's MINI
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:

20 mar 2009, 16:00

Ja jullie gaan eerste shoppen.. Maar ik moet werken.. Dus ik kom gewoon wat later.. Dus ik doe dan denk ik niet mee aan de PC MEET..
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

20 mar 2009, 16:08

Let's MINI schreef:Ja jullie gaan eerste shoppen.. Maar ik moet werken.. Dus ik kom gewoon wat later.. Dus ik doe dan denk ik niet mee aan de PC MEET..

Hé jammer Linda!!!! Maar dat doen we dan wel in Utrecht met de Workshop BonBons, lekker shoppuh. :yeah Heel de zondag is dan voor ons (shakeit)

gr, PC :D

see you at the cabbie-oester-champaign event :wink:
Afbeelding

Let's MINI
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:

20 mar 2009, 16:12

Gezellie dat je volgende week zaterdag komt.. Kom dan wel vanaf een uurtje of 1.. Want dan is er muziek, en oester en champagne.. Party... :))
Naatje
Shopaholic!
Contacteer:

20 mar 2009, 16:21

PC meet :D gezellie!! hoe laat zullen we bij jou verzamelen?? beetje afhankelijk ook wanneer Ida kan, en de rest natuurlijk....jammer dat je niet bij het shoppen kan zijn Linda maar in Utrecht gaan we het goedmaken :wink: kom je wel gezellig mee eten of redt je dat niet??
Let's MINI
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:

20 mar 2009, 16:48

Ja denk het wel.. Ligt er aan hoe laat we gaan eten.. Als jullie om 18:00 uur gaan eten.. Dan red ik het denk ik niet.. Ligt er echt helemaal aan, of ik hier eerder weg kan.. Agh, en anders dan schuif ik bij het toetje aan.. hihihi...
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

20 mar 2009, 19:18

Let's MINI schreef:Oh, dan ga ik mee.. Gezellie.. Welke stad gaan we dan.. Volg het ff niet meer..

Als ik iets zie bestel ik het ff bij je, mss dat het er dan is Linda, of mss heb je het wel liggen! :wink: :wink:
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

20 mar 2009, 20:27

Let's MINI schreef:Gezellie dat je volgende week zaterdag komt.. Kom dan wel vanaf een uurtje of 1.. Want dan is er muziek, en oester en champagne.. Party... :))

Ja super!!!! Ook nog velgen kijken :wink: en iets leuks bij je kopen!!!!

ik wil de hotpants!!!!! Helemaal HOT!!! Hoe valt ie. Heb 38, mss een M?

Afbeelding

Dus bestel maar, als tie echt als 38 valt.

en misschien deze, niet speciaal bestellen wil eerst kijken of dat ie wel staat.

Afbeelding

gr, PC :wink:
Afbeelding

Terug naar “Girlzz-corner”