Trouwmini pimpen

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
annick
4 op een rij!
4 op een rij!

Trouwmini pimpen

21 apr 2009, 18:50

maandag a.s. mag ik als getuige met mini een bevriend bruidspaar naar het stadhuis rijden :P. ik moet zelf 's morgens nog over de A12 en ben daarom eigenlijk op zoek naar creatieve ideeen om mini, eenmaal van de snelweg af, snel maar opvallend te pimpen... :mrgreen:
ik kom zelf even niet verder dan de bekende ballonnen of grote strik :oops:... mag ik een beroep doen op jullie creativiteit? alle tips zijn welkom! thanks!

annick
the_menace
One wheel wonder
One wheel wonder
Contacteer:

21 apr 2009, 19:01

Als je goede tips hebt, dan ben ik ook wel benieuwd....
ik gebruik mijn Clubman dinsdag 28 april voor mijn eigen bruiloft... :wink:
Ciao,
Dennis "the menace"
Berry M
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

21 apr 2009, 19:19

We hebben nog wel iemand op het forum die MINI's voorziet van stickers in allerlei kleuren, vormen en afmetingen... Een duur grapje, maar het zal zeker orgineel zijn en opvallen! 8)
Afbeelding
Ginoceros schreef:Interessante, niet verprutste Mini die 1x/ 6mnd op de weg komt en niet boven de 2000t uitkomt
mini7benno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 apr 2009, 19:26

Je kan ook overstappen in mijn MINI, moet je ze dan eens zien kijken :shock: :shock:
Een witte en nog cabrio ook 8)
MaVaEe
Koeien-teller

21 apr 2009, 19:42

Hem knalroze met groene stippen laten wrappen? :mrgreen:
Afbeelding
annick
4 op een rij!
4 op een rij!

21 apr 2009, 19:56

mini7benno schreef:Je kan ook overstappen in mijn MINI, moet je ze dan eens zien kijken :shock: :shock:
Een witte en nog cabrio ook 8)
wauw... wat een aanbod :shock: ... als het in de buurt van delft zou zijn maakte ik er heeeeeel graag gebruik van! nu hou ik het toch maar bij dark silver :D
annick
4 op een rij!
4 op een rij!

21 apr 2009, 19:59

MaVaEe schreef:Hem knalroze met groene stippen laten wrappen? :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

21 apr 2009, 20:12

Afbeelding

Ik vind dit wel leuk Annick, net een soort van bonnets!
Verder kan ik zo snel ook niet 123 iets bedenken.
Als ik iets tegenkom laat ik het weten
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

21 apr 2009, 20:14

Heeee Annick, wat leuk. Tsja ik zou me wel uit kunnen leven als bling queen :wink:

Misschien een mooi wit bloemstuk(zuignap) voorop of zo?? Of deze dagvlag.....als ze het jawoord natuurlijk gegeven hebben :mrgreen: :wink:

Afbeelding

of deze

Afbeelding

en vergeet de blikjes niet met een leuke grote witte strik..... :D

Ik heb hier nog wel magneet-bloemen, mss wil je die lenen??

Zo ja PM me maar :D

gr, PC :))
Laatst gewijzigd door Pretty Cooper op 27 apr 2009, 14:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
annick
4 op een rij!
4 op een rij!

21 apr 2009, 20:32

@ blont: dat is idd wel te doen! zoiets kan ik thuis maken en dan ergens op een parkeerplekkie onderweg op de motorkap bevestigen... thanks!

@ pretty: gave vlag! ik ga meteen ffe googlen waar ik zoiets op de kop kan tikken... idem voor magneetbloemen, wellicht goede combi met idee van blont! enne... vanaf vandaag eten wij alleen nog maar groenten :mrgreen: uit blik...
jullie zijn super :))
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

21 apr 2009, 20:35

Annick je hoeft niet te googlen. Je hebt PM, binnen een paar dagen heb je het in huis. :wink:

Succes!!!!

gr, PC
Afbeelding

Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

21 apr 2009, 20:52

Afbeelding
annick
4 op een rij!
4 op een rij!

Re: Trouwmini pimpen

27 apr 2009, 16:56

annick schreef:maandag a.s. mag ik als getuige met mini een bevriend bruidspaar naar het stadhuis rijden :P. ik moet zelf 's morgens nog over de A12 en ben daarom eigenlijk op zoek naar creatieve ideeen om mini, eenmaal van de snelweg af, snel maar opvallend te pimpen... :mrgreen:
ik kom zelf even niet verder dan de bekende ballonnen of grote strik :oops:... mag ik een beroep doen op jullie creativiteit? alle tips zijn welkom! thanks!

annick

de dag zit erop... :D was erg geslaagd... mini met grote witte tule strikken om de spiegels, blikjes met witte linten erachter (help wat een lawaai in zeist :mrgreen:) en uiteraard "just married" achterop... was dus uiteindelijk geen gigantisch gepimpte mini maar meer zo een van "less is more" omdat dit beter bij het bruidspaar paste... hoop binnenkort een paar foto's door te krijgen!! :mrgreen:

annick
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

Re: Trouwmini pimpen

27 apr 2009, 17:15

annick schreef:
annick schreef:maandag a.s. mag ik als getuige met mini een bevriend bruidspaar naar het stadhuis rijden :P. ik moet zelf 's morgens nog over de A12 en ben daarom eigenlijk op zoek naar creatieve ideeen om mini, eenmaal van de snelweg af, snel maar opvallend te pimpen... :mrgreen:

annick

de dag zit erop... :D was erg geslaagd... mini met grote witte tule strikken om de spiegels, blikjes met witte linten erachter (help wat een lawaai in zeist :mrgreen:) en uiteraard "just married" achterop... was dus uiteindelijk geen gigantisch gepimpte mini maar meer zo een van "less is more" omdat dit beter bij het bruidspaar paste... hoop binnenkort een paar foto's door te krijgen!! :mrgreen: annick
Fijn Annick dat je wat aan m'n adresje hebt gehad!!!! Goed dat je toch voor het tule hebt gekozen.
Graag gedaan hoor :))
ja nu nog de foto's :Foto

gr, PC :wink:
Afbeelding

Terug naar “Kletshoek”