ik kom zelf even niet verder dan de bekende ballonnen of grote strik

annick
annick schreef:maandag a.s. mag ik als getuige met mini een bevriend bruidspaar naar het stadhuis rijden. ik moet zelf 's morgens nog over de A12 en ben daarom eigenlijk op zoek naar creatieve ideeen om mini, eenmaal van de snelweg af, snel maar opvallend te pimpen...
![]()
ik kom zelf even niet verder dan de bekende ballonnen of grote strik... mag ik een beroep doen op jullie creativiteit? alle tips zijn welkom! thanks!
annick
Fijn Annick dat je wat aan m'n adresje hebt gehad!!!! Goed dat je toch voor het tule hebt gekozen.annick schreef:annick schreef:maandag a.s. mag ik als getuige met mini een bevriend bruidspaar naar het stadhuis rijden. ik moet zelf 's morgens nog over de A12 en ben daarom eigenlijk op zoek naar creatieve ideeen om mini, eenmaal van de snelweg af, snel maar opvallend te pimpen...
![]()
ik kom zelf even niet verder dan de bekende ballonnen of grote strik... mag ik een beroep doen op jullie creativiteit? alle tips zijn welkom! thanks!
annick
de dag zit erop...was erg geslaagd... mini met grote witte tule strikken om de spiegels, blikjes met witte linten erachter (help wat een lawaai in zeist
) en uiteraard "just married" achterop... was dus uiteindelijk geen gigantisch gepimpte mini maar meer zo een van "less is more" omdat dit beter bij het bruidspaar paste... hoop binnenkort een paar foto's door te krijgen!!
annick
Onze sponsors