Korte intro: ik ben Glenn 28jr woon in Amsterdam en heb eindelijk een mini aangeschaft. Via google hier verzeild geraakt en zo te zien ga ik hier dagelijks rondkieken, topforum!
Over de auto: mini one, nov 02, zwart, met schuifdak en airco. het is een Belgische auto met schade en ik heb nogal een berg vragen

1. Kent iemand een goed(e)kope schadetaxateur ivm invoeren met tegenbewijs?Ervaringen en tips met betrekking tot het invoeren zijn ook welkom.
2. Ik zoek nogal wat onderdelen heeft iemand tips, maar ik vind meer delen van een r56 dan een r50 en vraag me dan ook af, kun je niet gewoon de bumpers, koplampen,achterlichten en motorkap van een r56 gebruiken (krijg tenslotte toch een nieuw kenteken)
3. Tevens moeten de airbags vervangen worden, weet iemand of er bij een mini de airbagmodule en bedrading vervangen moet worden hiervan? Eigenlijk vind ik een driespaaks stuur mooier, en vraag me dan ook af kan ik een r56 stuur+ airbag gebruiken?
Verder heb ik sowieso het idee om er een cooper s uitlaat onder te monteren, en maar gelijk cooper s bumpers ( als dat past :S )
iig alvast bedankt voor jullie aandacht.