AST Schroefsetje
Recaro sportstoelen
Lederen achterbank
Hemelbekleding Anthracite
Chiptunen bij Beek Tuning
En misschien nog andere motorische dingen, maar weet niet wat
Laatst gewijzigd door DiabloPvA op 25 mei 2009, 18:25, 3 keer totaal gewijzigd.
Zaterdag bij Breeman Zuid langs geweest omdat er een aantal BMW race wagens waren, en natuurlijk ook ff bij de MINI afdeling geweest en daar zag ik een JCW staan waar ik in kon, wilde altijd nog ff kijken hoe die JCW stoelen zitten voordat ik ze koop, en ik vind ze maar niks :S
betaal je 2400 euries en dan kan je er niks aan instellen, alleen naar voren en achter en de rugleuning, dus niet eens bij je knieen en je zij zeg maar. Vond ook dat ze erg hoog zaten, denk dat ik dan maar voor andere gewone recaro's ga waar je wel alles kan instellen, of de sportstoelen die in de GP zitten, die vind ik ook errug leuk, maar weet niet waar ik die kan krijgen. Misschien iemand die nog een adresje weet of ze nog heeft staan ofzo...
Kom ik vanmorgen bij me auto, is me spiegel eraf getrapt ofzoiets, nu is natuurlijk heel me spiegel kapot en me kap is beschadigd en de beugeltjes erin zijn ook kapot. Me raam in het hoekje is ook beschadigd en de zwarte deurstijl is ook beschadigd
weer mensen die niet begrijpen dat ze me hun poten van andermans spullen moeten blijven, veel succes man ... weer een hoop ellende die niet gevraagd had