die komt als ie echt helemaal af is, want dat is ie nog niet....
Paul's PW Mini One: VERKOCHT
- DiabloPvA
- Macciesluiter
- DiabloPvA
- Macciesluiter
Bericht
Zaterdag bij Breeman Zuid langs geweest omdat er een aantal BMW race wagens waren, en natuurlijk ook ff bij de MINI afdeling geweest en daar zag ik een JCW staan waar ik in kon, wilde altijd nog ff kijken hoe die JCW stoelen zitten voordat ik ze koop, en ik vind ze maar niks :S
betaal je 2400 euries en dan kan je er niks aan instellen, alleen naar voren en achter en de rugleuning, dus niet eens bij je knieen en je zij zeg maar. Vond ook dat ze erg hoog zaten, denk dat ik dan maar voor andere gewone recaro's ga waar je wel alles kan instellen, of de sportstoelen die in de GP zitten, die vind ik ook errug leuk, maar weet niet waar ik die kan krijgen. Misschien iemand die nog een adresje weet of ze nog heeft staan ofzo...
deze dus:

betaal je 2400 euries en dan kan je er niks aan instellen, alleen naar voren en achter en de rugleuning, dus niet eens bij je knieen en je zij zeg maar. Vond ook dat ze erg hoog zaten, denk dat ik dan maar voor andere gewone recaro's ga waar je wel alles kan instellen, of de sportstoelen die in de GP zitten, die vind ik ook errug leuk, maar weet niet waar ik die kan krijgen. Misschien iemand die nog een adresje weet of ze nog heeft staan ofzo...
deze dus:

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Dat is met zoveel kracht gedaan dat ik eerder denk dat iemand er tegenaan is gereden.
Het is heel vervelend en mij ook overkomen. Je doet er helemaal niets aan en het is nog een duur grapje ook.
Voor R53:
- Spiegel kap 80 euro
- spiegeltje 65 euro
- behuizing 180 euro
overige schade dan nog niet eens meegerekend. Ik heb er een deuk door in mijn deur...
succes met de afhandeling.
iDD
Het is heel vervelend en mij ook overkomen. Je doet er helemaal niets aan en het is nog een duur grapje ook.
Voor R53:
- Spiegel kap 80 euro
- spiegeltje 65 euro
- behuizing 180 euro
overige schade dan nog niet eens meegerekend. Ik heb er een deuk door in mijn deur...
succes met de afhandeling.
iDD
Onze sponsors