Davy's Cooper (foto's!)

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

Davy's Cooper (foto's!)

02 aug 2009, 05:54

Na mezelf voorgesteld te hebben wordt het eens tijd om mijn Coopertje voor te stellen, en wat ik gepland heb staan om te gaan modden :)

Ik heb nog geen goeie foto's, maar die komen, dat is beloofd!

Sinds een week of twee dus trotse eigenaar van een Mini Cooper met (ik geloof) het Pepper pakketje, 55.000 gelopen. Uitgevoerd in Chili Red met een wit dakje, spiegels en bonnet-stripes. Een half leder interieur gecombineerd met rood stof en rode bekleding van de deuren en een Pure Silver Dash en deurpanelen. De autoradio vanuit mijn vorige wagen overgezet en de fun kon beginnen, en jongen, wat een lol is het om te rijden in een Mini! Die dingen liggen als een baksteen op de weg!

Allereerst op zoek naar andere velgen, de witte 15 inchers stonden leuk, maar waren niet dik genoeg..
Via dit forum een mooi setje gevonden, de 18 inch Koya's van cooperke S en die werden dan ook al na maar een weekje met de originele velgen gereden te hebben onder mijn kartje geschroefd.

Ondertussen ook voor een wat sportiever geluid een vriend een filtertje laten halen, kostte niet veel, doet qua power ook helemaal niks, maar klinkt wel lekker! Ook maar meteen kleine antenne meegenomen, want die grote pook staat nou niet echt bepaald mooi..

Om het onder de kap wat vrolijker te maken, een setje Mini Eyes erin geplakt in Chili Red!

Omdat ik een lelijke kras midden op mn dashboard had, moest er ook een nieuwe in, en aangezien mijn stuur ook wat plekjes had, die ook maar gelijk vervangen. Ondertussen was mijn chrome kitje voor de binnenzijde ook gearriveerd en kon het knutselen in de cockpit beginnen. Nu blinkt er dus wat meer chroom en heb ik zojuist (rustige nachtdienst!) mijn volgende mod besteld. Een setje Stainless Steel Wipacs ontbraken nog..

En dan denk je dat een heel eind op weg bent, maar dan moet je de auto wel bijhouden.. Omdat Pa nogal wat korting kreeg bij een Meguiars verkoper, heb ik daar een hele rits spullen gekocht; NXT shampoo, NXT Tech wax 2.0, NXT Speed Detailer, NXT Glass Cleaner, NXT Tech Protect, GC Trim Detailer, Quick Clay Kit, Hot Rims Cleaner en wat doekjes, lapjes en pads. Binnenkort gaat ie dus lekker gewassen en gewaxt worden en zal ik de beloofde foto's gaan knippen en hier posten!

Wat ik nu graag nog zou zien, is een Cooper S Spoiler erop, en eventueel nog een Cooper S Tankdop,
Maar.. eerlijk gezegd heb ik mijn zinnen ondertussen al op iets nieuws gezet..
Ik ben stiekem al weer van plan de Cooper van de hand te doen, en een Cooper S aan te schaffen bij de oosterburen en die in te voeren. Ik zal er amper iets op toe hoeven te leggen, en krijg er een hoop extra voor! Lastig dus!

Een dezer dagen zal ik nog een topicje openen over enkele andere vervoersmiddelen van me in het andere-rides-gedeelte, het zullen vervoersmiddelen zijn die daar nog niet staan, maar waar ik op jaarbasis ook bijna 10.000 km op maak ;)

Groeten!
Laatst gewijzigd door Anonymous op 09 aug 2009, 15:41, 1 keer totaal gewijzigd.
cooperke s
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

02 aug 2009, 08:28

Ben benieuwd :wink:
GreyCooperS
Forum Junky

04 aug 2009, 12:13

pics pics pics :mrgreen:
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

09 aug 2009, 06:47

Ik heb wat foto's geknipt, staan op mn iPhone en zal ik deze vandaag nog even posten.
Zit momenteel in mn laatste uurtje van mn nachtdienst en dacht, tik nog even een korte update ;)

Zoals al gezegd zitten de velgjes eronder, dashboardje zit erin en chrome line interieur kit geplaatst. De chrome pook is ook geplaatst en wat was me dat een werkje zeg! Ik kreeg het verrekte ding amper los!

Ondertussen zijn ook de chrome side-vents van Aldiman binnen gekomen en heb ik de witte knippers er ook in kunnen zetten. De zijkant is dus alweer een stukje strakker geworden :)

Vorige week belde de postbode dan voor de zoveelste keer aan en had hij mijn Wipacs bij! Eindelijk, die er ook met pa gauw op geschroefd en toen begon het te regenen, dus van aansluiten is het niet meer gekomen. Dat is iets voor na de vakantie!

Omdat het vandaag TE rustig was in mijn nachtdienst ga je toch shoppen.. En heb ik de volgende mods besteld;
- H&R verlagingsveertjes, 3 cm, zodra die er op gaan ga ik ook meteen mn remklauwen rood spuiten en kan ik die dag twee mods van mn lijstje afhalen!
- Kingsborn bougiekabels in het rood
- Beru bougies, kan denk ik nooit kwaad om ze eens te vervangen, en voor het geld, kon ik ze niet laten liggen.. :)
- Cooper S Tankdop conversie

Ik heb al een mailtje weggedaan met de vraag of een Apiro Forza gesloten filtersysteem ook op mijn Mini past zonder teveel halsbrekende toeren uit te halen, en indien dat het een Ja is, komt die er ook in te zitten, samen met wat rode slangen moet dat het beeld onder de kap wat leuker maken. Wellicht dat ik dan mijn kleppendeksel ook nog wit spuit, rood is denk ik iets teveel van het goede.

Eerst moet dat allemaal maar eens binnen komen, en moet mijn bankrekening maar weer eens herstellen want ik heb nog een aantal mods op het lijstje staan namelijk;

- OMP strutbar
- Chiptuning
- Cooper S uitlaat met One-ball mod
- Cooper S Spoilert

Straks enkele (slechte kwaliteit) foto's!
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

09 aug 2009, 15:47

De eerste foto's, helaas gemaakt iPhone, dus niet al te beste kwaliteit..

Zo nam ik de auto in ontvangst:

Op dat moment nog volledig standaard;

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

09 aug 2009, 15:50

Daarna de velgen van cooperke S gekocht en deze eronder gelegd

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding
Laatst gewijzigd door Anonymous op 09 aug 2009, 15:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

09 aug 2009, 15:56

Daarop dus de chrome sidevnets gemonteerd, alleen waren de glaasjes nog niet binnen.
De auto volledig behandeld met Meguiars; NXT Shampoo, Klei-kitje, Paint Cleaner, Polish, NXT Wax, Trim Detailer en Rim cleaner.

Resultaat :D

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

09 aug 2009, 16:05

Nu de witte knippers erop gezet, Wipacs gemonteerd, Chrome ringen voor het interieur en een chrome pook
Fotootje van de JVC autoradio erbij gezet

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Nu is het dus nog wachten op mn Beru bougies, Kingsbourne rode bougiekabels en mn Cooper S Tankdop-conversie. De H&R verlagingsveren zullen ook spoedig binnen komen en ik twijfel nog over een filterkit.. Apiro Forza, K&N Apollo, Pipercross Viper of BMC CDA.. Lastige keuze..? Welke zouden jullie monteren? De Remklauwen zullen spoedig rood gaan worden, het kleppendeksel wit en nog wat extra rode slangetjes voor onder de motorkap.. Eerst vakantie, en daarna verder zien!
GreyCooperS
Forum Junky

09 aug 2009, 21:08

Wat een setje velgen al niet kunnen doen...ziet er top uit!!

De "spitshine" is mooi gelukt...glimmuh :mrgreen:

Veel plezier met de mini...
IMP
Mod virus alert!
Mod virus alert!

11 aug 2009, 09:14

Je mini ziet er erg strak uit hoor, nog mooi in de lak :D
En weer een mooie chilli red mini bij de club haha.

Gr Ivo
Berry M
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

11 aug 2009, 10:54

Ziet er goed uit! :)
Afbeelding
Ginoceros schreef:Interessante, niet verprutste Mini die 1x/ 6mnd op de weg komt en niet boven de 2000t uitkomt
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 aug 2009, 15:48

Nette mini :wink:
Blue Chaser
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 aug 2009, 22:19

Lekker bezig !!
Erg mooie rims , staan errug vet ..
Mooie Mini 8)
jimmysx
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

15 aug 2009, 22:20

Ik pak ff me zonnebril 8)
Nie and shiney zeg ik!!!! :lol: :lol: :lol:
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

15 aug 2009, 23:26

ziet er goed uit die kart 8) nice i like CR/W combo :mrgreen: 8) plannen zijn ook goed zie ik 8)

Greetz BigD
the F56 story of Brenda

Terug naar “Show your ride”