Ik heb nog geen goeie foto's, maar die komen, dat is beloofd!
Sinds een week of twee dus trotse eigenaar van een Mini Cooper met (ik geloof) het Pepper pakketje, 55.000 gelopen. Uitgevoerd in Chili Red met een wit dakje, spiegels en bonnet-stripes. Een half leder interieur gecombineerd met rood stof en rode bekleding van de deuren en een Pure Silver Dash en deurpanelen. De autoradio vanuit mijn vorige wagen overgezet en de fun kon beginnen, en jongen, wat een lol is het om te rijden in een Mini! Die dingen liggen als een baksteen op de weg!
Allereerst op zoek naar andere velgen, de witte 15 inchers stonden leuk, maar waren niet dik genoeg..
Via dit forum een mooi setje gevonden, de 18 inch Koya's van cooperke S en die werden dan ook al na maar een weekje met de originele velgen gereden te hebben onder mijn kartje geschroefd.
Ondertussen ook voor een wat sportiever geluid een vriend een filtertje laten halen, kostte niet veel, doet qua power ook helemaal niks, maar klinkt wel lekker! Ook maar meteen kleine antenne meegenomen, want die grote pook staat nou niet echt bepaald mooi..
Om het onder de kap wat vrolijker te maken, een setje Mini Eyes erin geplakt in Chili Red!
Omdat ik een lelijke kras midden op mn dashboard had, moest er ook een nieuwe in, en aangezien mijn stuur ook wat plekjes had, die ook maar gelijk vervangen. Ondertussen was mijn chrome kitje voor de binnenzijde ook gearriveerd en kon het knutselen in de cockpit beginnen. Nu blinkt er dus wat meer chroom en heb ik zojuist (rustige nachtdienst!) mijn volgende mod besteld. Een setje Stainless Steel Wipacs ontbraken nog..
En dan denk je dat een heel eind op weg bent, maar dan moet je de auto wel bijhouden.. Omdat Pa nogal wat korting kreeg bij een Meguiars verkoper, heb ik daar een hele rits spullen gekocht; NXT shampoo, NXT Tech wax 2.0, NXT Speed Detailer, NXT Glass Cleaner, NXT Tech Protect, GC Trim Detailer, Quick Clay Kit, Hot Rims Cleaner en wat doekjes, lapjes en pads. Binnenkort gaat ie dus lekker gewassen en gewaxt worden en zal ik de beloofde foto's gaan knippen en hier posten!
Wat ik nu graag nog zou zien, is een Cooper S Spoiler erop, en eventueel nog een Cooper S Tankdop,
Maar.. eerlijk gezegd heb ik mijn zinnen ondertussen al op iets nieuws gezet..
Ik ben stiekem al weer van plan de Cooper van de hand te doen, en een Cooper S aan te schaffen bij de oosterburen en die in te voeren. Ik zal er amper iets op toe hoeven te leggen, en krijg er een hoop extra voor! Lastig dus!
Een dezer dagen zal ik nog een topicje openen over enkele andere vervoersmiddelen van me in het andere-rides-gedeelte, het zullen vervoersmiddelen zijn die daar nog niet staan, maar waar ik op jaarbasis ook bijna 10.000 km op maak

Groeten!