Even voorstellen...

Stel je hier even voor.
MarkvanBommel
Nieuw Lid
Nieuw Lid

Even voorstellen...

21 sep 2009, 12:38

Hallo mede Mini liefhebbers,

Eerder heb ik al een tijdje een mini mogen rijden en nu is dan het moment gekomen om een Mini Cooper S aan te schaffen!!

Ik ben de sites met aanbod aan het afstruinen en hoop van jullie advies te kunnen krijgen over dealers die jullie kunnen aanbevelen (eventueel in de buurt van amersfoort).

We zijn dus op zoek naar ee Cooper S met minder dan 80.000 km op de teller in de kleur grijs of zwart met wit dak of wit met zwart dak.

Heeft iemand een Cooper S te koop die aan deze omschrijving voldoet? Of tips over dealers die aan te bevelen zijn?

Alle hulp is welkom!

Groet,
Mark
Koen K
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

21 sep 2009, 13:12

Hoi Mark,

je zou eens moeten kijken bij Ekris (Mini/BMW). Zij hebben meerdere vestigingen binnen een straal van ± 30 km rond A'foort . Daardoor hebben ze ook een behoorlijk groot aanbod aan Mini's. Zelf heb ik mijn huidige Cooper daar gekocht en ben zeer tevreden over de service die ik tot nu toe heb gekregen.

Jan de Jong (Mini/BMW) in A'foort en Hilversum is naar mijn ervaring ook een goed adres. Mijn vorige Mini is daar altijd in onderhoud geweest met altijd prima service.

Mijn advies is om in ieder geval een Mini NEXT te kopen, dan heb je 2 jaar lang volledige fabrieksgarantie en ben je niet meteen afhankelijk van de dealer waar je de Mini hebt gekocht. Indien je niet tevreden zou zijn over de service bij deze dealer, dan ga je gewoon naar een andere dealer toe. De garantie gaat namelijk vanuit Mini Nederland en niet specifiek vanuit een dealer. Hoewel een relatie met vaste dealer toch wel prettig is natuurlijk.

Succes met je zoektocht :wink:

Greetz,
Koen
GreyCooperS
Forum Junky

21 sep 2009, 13:16

Hoi Mark,

Welkom op het forum en succes met je speurtocht...

Ik heb geen ervaringen met dealers bij jou in de buurt, maar ik zou je aanraden (mits budget het toelaat) om een MINI next te kopen bij de officiele dealer...

De R56 heeft best wat potentiele kuren (de bekende ratel, zie homepagina forum bv) die op zich niet heel erg zijn, maar wel lekker als je een goede garantie hebt...

Verder kun je op het forum HIER kijken...

Spenki en Gregbem weten vaak de goede MINI's er uit te vissen (beetje uit de buurt, maar betrouwbaar)
AfbeeldingAfbeelding

2008 | R56 Cooper S | Chili Red

Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go

2002 | e39 540i Touring | Messing Metallic

2000 | e53 X5 4.4i | Tiag
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 sep 2009, 13:33

Ha Mark!

Leuk om er weer een Amersfoorter bij te hebben :)
Heel veel succes met je zoektocht. Dat moet gaan lukken hoor.
Kijk eens bij de tips die hierboven al als reactie gegeven zijn.
Daar zitten een hoop bruikbare tips tussen!!

Succes ermee!!
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
MarkvanBommel
Nieuw Lid
Nieuw Lid

Van Maaral

21 sep 2009, 15:29

Bedankt voor alle reacties al!! Erg leuk dat iedereen hier zo enthousiast meedeenkt.

Vrienden van ons hebben een Mini gekocht bij Spenkelink en zijn idd ook erg positief over deze partij! Spreekt me ook aan maar heeft op dit moment niet de ideale Mini staan. We zullen binnenkort wel langs gaan om te informeren of hij er 1 kan vinden in de gewenste uitvoering.

Heb al wel een mooie met Next garantie gezien bij van Maaral in Alkmaar, http://www.mini.nl/nl/nl/mini_next/inde ... erview.jsp

Heeft iemand ervaring met van Maaral? Of mogelijk aandachtspunten voor deze auto?

Groet,
Mark
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 sep 2009, 15:34

@ Mark: Spenkelink zit hier op het forum dus misschien kan je iets met hem bespreken wat je wensen zijn?

Als je de zoekfunctie van het forum gebruikt dan kom je wel wat info over de aandachtspunten tegen en over Maaral zou ook best wel eens iets kunnen staan.

Succes met je zoektocht!
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
ValentijnK
Mod virus alert!
Mod virus alert!

21 sep 2009, 16:22

Hoi Mark,

Zelf heb ik mijn Mini gekocht bij Hans Meijering in Loosdrecht. Hij heeft altijd wel een paar Mini's staan. Momenteel ook een grijze cooper S. Misschien dat dat wat is.

Succes met je zoektocht!
marss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 sep 2009, 17:45

Welkom!!

Heel veel succes met de zoektocht!!! Met regelmaat komt er een MINI van een forumlid te koop, wellicht dat je daar je voordeel mee kunt doen :wink:

marss
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 sep 2009, 17:47

Welkom hier op het forum en veel plezier met het zoeken naar je ideale mini cooper s :D:D

Veel plezier hier op het forum 8)
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

21 sep 2009, 18:43

olla,

welkom bij dit gezellig clubbie MINIoten :D veel plezier hier en met de zoektocht naar een mini en miss tot meets

Greetz BigD
the F56 story of Brenda
zmorf
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

Re: Van Maaral

21 sep 2009, 18:59

Heb al wel een mooie met Next garantie gezien bij van Maaral in Alkmaar, http://www.mini.nl/nl/nl/mini_next/inde ... erview.jsp

Heeft iemand ervaring met van Maaral? Of mogelijk aandachtspunten voor deze auto?

Groet,
Mark[/quote]

Hoi Mark,

zag dat je interesse had in een Mini van Maaral.

Maaral wil graag verkopen maar service is hier nihil,heb een tijdje hier mijn Mini in onderhoud gehad maar was zeker NIET tevreden over de geboden service.
(misschien is die beter als je daar een Mini koopt :roll: )
TIP!!! kijk anders eens bij Van Poelgeest

Succes met je zoektocht :wink:
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 sep 2009, 20:12

Welkom! :D

Spenkelink krijgt met regelmaat wel andere auto's binnen, dus misschien zit er dan wat voor je bij :wink:

Succes met je zoektocht! :wink:
Blue Chaser
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 sep 2009, 23:23

Welkom hier & veel New Mini-plezier !!

Terug naar “Who are U?”