Wat na het workspakket?

Snelheid! hoe kom ik sneller vooruit, door de bocht en weer tot stilstand.
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

17 sep 2006, 23:48

Geluid is zeker luid, maar niet TE luid. Ik vind het juist erg gaaf :)

Op NAM: http://www.northamericanmotoring.com/fo ... .php?f=134 staan een aantal topic van MCS JCW icm MTH spruitstuk/software. Misschien henbt je er wat aan :)
Laatst gewijzigd door Maaij op 17 sep 2006, 23:49, 1 keer totaal gewijzigd.
kaya
Mod virus alert!
Mod virus alert!

17 sep 2006, 23:49

Maaij schreef:Geluid is zeker luid, maar niet TE luid. Ik vind het juist erg gaaf :)

Op NAM: http://www.northamericanmotoring.com/fo ... .php?f=134 staan een aantal topic van MCS JCW icm MTH spruitstuk. Misschien henbt je er wat aan :)
ik ga het even doorlezen. dank
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

17 sep 2006, 23:52

Of je geluidisolatie moet gebruiken is denk ik persoonlijk. Wat vind je zelf luid en wat TE luid. Erg moeilijk in te schatten denk ik.

Hans had een MCS met JCW uitlaat en die klonk ook erg goed. Moet je maar aan hem vragen hoe het geluid is :)
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 sep 2006, 08:21

Ik had een cabrio met MTH spruitstuk..
Afbeelding
Hier zit software bij en dit heb je nodig anders merk je weinig vermogensverschil..
Heb namelijk ook even zonder spruitstuk maar met software rond gereden en hij was nog steeds snel.. toen de software er ook af was, was die merkbaar langzamer.. dus een spruitstuk met software heeft zeker wel zin :D Ik had 195PK volgens de testbank van beek (ipv 170PK) dus ik denk dat een works tussen de 220PK en 225PK zal komen..
Ik wil het spruitstuk ook weer op mijn GP en hoop dan op 230PK maar er komt bestwel veel herrie uit (dit is wel zachter met de worksuitlaat dan met de Milltek) dus ik laat het spruitstuk inpakken met hittebestendige materiaal en hoop dat het iets minder zal zijn :wink: (want ik heb geen achterbank)
minikoeper
One wheel wonder
One wheel wonder

18 sep 2006, 23:06

Je gaat me nou toch niet vertellen dat er in de GP hetzelfde uitlaatspruitstuk zit als in de one , cooper en cooper s?
Had eigenlijk dat mooie JCW-systeem verwacht met die 4-2-1 spruitstuk en eindstuk met cat ter hoogte net achter de voorstoelen zoals te zien is op de JCW-site voor een cooper s.
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

18 sep 2006, 23:11

Volgens mij is deze allemaal hetzelfde.

De JCW spruitstuk is alleen voor de motorsport.
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 sep 2006, 09:24

Yep, is precies hetzelfde.. :roll:
kaya
Mod virus alert!
Mod virus alert!

19 sep 2006, 15:40

Hans schreef:Ik had een cabrio met MTH spruitstuk..
Afbeelding
Hier zit software bij en dit heb je nodig anders merk je weinig vermogensverschil..
Heb namelijk ook even zonder spruitstuk maar met software rond gereden en hij was nog steeds snel.. toen de software er ook af was, was die merkbaar langzamer.. dus een spruitstuk met software heeft zeker wel zin :D Ik had 195PK volgens de testbank van beek (ipv 170PK) dus ik denk dat een works tussen de 220PK en 225PK zal komen..
Ik wil het spruitstuk ook weer op mijn GP en hoop dan op 230PK maar er komt bestwel veel herrie uit (dit is wel zachter met de worksuitlaat dan met de Milltek) dus ik laat het spruitstuk inpakken met hittebestendige materiaal en hoop dat het iets minder zal zijn :wink: (want ik heb geen achterbank)
maar eigenlijk zeg je dus dat hij ook al sneller was met alleen de andere software, dus zonder spruitstuk. Dat kan ik dus ook doen, dan heb ik dat probleem met het geluid niet. Mijn pa heeft ook een GP en het geluid wat daar nu uit komt vind ik perfect, het komt veel meer van achter.
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

19 sep 2006, 19:55

kaya schreef:Mijn pa heeft ook een GP en het geluid wat daar nu uit komt vind ik perfect, het komt veel meer van achter.
Komt ook dat je een pre-facelift MINI hebt. Bij een facelift is het geluid van het uitlaat (ploffen) veel duidelijker.
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 sep 2006, 09:48

Je merk het verschil wel met spruitstuk maar het gaat om de combi.. ik denk dat 10pk via de software komt en 10pk via het spruitstuk.. maar het geluid met spruitstuk is vele malen mooier.. alleen ben ik bang dat het teveel wordt omdat ik geen achterbank en minder isolatie heb dan bij een gewone S Maar anders had ik het al lang gedaan :D Ik had het bij mijn cabrio en dat was TOP! En in combinatie met een worksuitlaat is het geluid minder dan met een Milltek uitlaat.. Dus gewoon doen..
De plofjes worden nu ploffen.. :mrgreen:
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

20 sep 2006, 09:59

Maaij schreef:Komt ook dat je een pre-facelift MINI hebt. Bij een facelift is het geluid van het uitlaat (ploffen) veel duidelijker.
Dat is zo. Ik heb een pre-facelift en met het spruitstuk en MTH ploft hij nu behoorlijk, al zijn het wel veel zwaardere ploffen dan het pop-pop van de standaard MCS (zie/hoor filmpje).
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 sep 2006, 10:07

@Kaya, Ik ga maandag 25-9 het spruitstuk erop zetten en even proberen (zonder software) hoeveel herrie die maakt.. Je mag wel komen helpen..?! Dan weet je het gelijk.. :wink:
kaya
Mod virus alert!
Mod virus alert!

20 sep 2006, 19:05

Hans schreef:@Kaya, Ik ga maandag 25-9 het spruitstuk erop zetten en even proberen (zonder software) hoeveel herrie die maakt.. Je mag wel komen helpen..?! Dan weet je het gelijk.. :wink:
dat vind ik wel heel interessant, ik ben alleen bang dat je weinig aan mijn hulp zal hebben, want ik ben niet echt technisch.
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 sep 2006, 06:20

Dat maakt niet uit.. want ik kan dat wel alleen :wink: Had ook niks aan peter's hulp de vorige keer :mrgreen: Misschien even het spruitstuk vasthouden.. de mini gaat op de brug bij mijn buurman..
werner
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 sep 2006, 22:40

Hans schreef:@Kaya, Ik ga maandag 25-9 het spruitstuk erop zetten en even proberen (zonder software) hoeveel herrie die maakt.. Je mag wel komen helpen..?! Dan weet je het gelijk.. :wink:
Heb je de software al bestelt :mrgreen:

Terug naar “Motor- en onderstel (tuning)”