Op NAM: http://www.northamericanmotoring.com/fo ... .php?f=134 staan een aantal topic van MCS JCW icm MTH spruitstuk/software. Misschien henbt je er wat aan
Wat na het workspakket?
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Locatie: Venlo
Bericht
Geluid is zeker luid, maar niet TE luid. Ik vind het juist erg gaaf 
Op NAM: http://www.northamericanmotoring.com/fo ... .php?f=134 staan een aantal topic van MCS JCW icm MTH spruitstuk/software. Misschien henbt je er wat aan
Op NAM: http://www.northamericanmotoring.com/fo ... .php?f=134 staan een aantal topic van MCS JCW icm MTH spruitstuk/software. Misschien henbt je er wat aan
Laatst gewijzigd door Maaij op 17 sep 2006, 23:49, 1 keer totaal gewijzigd.
- kaya
- Mod virus alert!

- Locatie: Amsterdam
Bericht
ik ga het even doorlezen. dankMaaij schreef:Geluid is zeker luid, maar niet TE luid. Ik vind het juist erg gaaf
Op NAM: http://www.northamericanmotoring.com/fo ... .php?f=134 staan een aantal topic van MCS JCW icm MTH spruitstuk. Misschien henbt je er wat aan
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Locatie: Venlo
Bericht
Of je geluidisolatie moet gebruiken is denk ik persoonlijk. Wat vind je zelf luid en wat TE luid. Erg moeilijk in te schatten denk ik.
Hans had een MCS met JCW uitlaat en die klonk ook erg goed. Moet je maar aan hem vragen hoe het geluid is
Hans had een MCS met JCW uitlaat en die klonk ook erg goed. Moet je maar aan hem vragen hoe het geluid is
- Hans
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik had een cabrio met MTH spruitstuk..

Hier zit software bij en dit heb je nodig anders merk je weinig vermogensverschil..
Heb namelijk ook even zonder spruitstuk maar met software rond gereden en hij was nog steeds snel.. toen de software er ook af was, was die merkbaar langzamer.. dus een spruitstuk met software heeft zeker wel zin
Ik had 195PK volgens de testbank van beek (ipv 170PK) dus ik denk dat een works tussen de 220PK en 225PK zal komen..
Ik wil het spruitstuk ook weer op mijn GP en hoop dan op 230PK maar er komt bestwel veel herrie uit (dit is wel zachter met de worksuitlaat dan met de Milltek) dus ik laat het spruitstuk inpakken met hittebestendige materiaal en hoop dat het iets minder zal zijn
(want ik heb geen achterbank)

Hier zit software bij en dit heb je nodig anders merk je weinig vermogensverschil..
Heb namelijk ook even zonder spruitstuk maar met software rond gereden en hij was nog steeds snel.. toen de software er ook af was, was die merkbaar langzamer.. dus een spruitstuk met software heeft zeker wel zin
Ik wil het spruitstuk ook weer op mijn GP en hoop dan op 230PK maar er komt bestwel veel herrie uit (dit is wel zachter met de worksuitlaat dan met de Milltek) dus ik laat het spruitstuk inpakken met hittebestendige materiaal en hoop dat het iets minder zal zijn
- minikoeper
- One wheel wonder

Bericht
Je gaat me nou toch niet vertellen dat er in de GP hetzelfde uitlaatspruitstuk zit als in de one , cooper en cooper s?
Had eigenlijk dat mooie JCW-systeem verwacht met die 4-2-1 spruitstuk en eindstuk met cat ter hoogte net achter de voorstoelen zoals te zien is op de JCW-site voor een cooper s.
Had eigenlijk dat mooie JCW-systeem verwacht met die 4-2-1 spruitstuk en eindstuk met cat ter hoogte net achter de voorstoelen zoals te zien is op de JCW-site voor een cooper s.
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Locatie: Venlo
- kaya
- Mod virus alert!

- Locatie: Amsterdam
Bericht
maar eigenlijk zeg je dus dat hij ook al sneller was met alleen de andere software, dus zonder spruitstuk. Dat kan ik dus ook doen, dan heb ik dat probleem met het geluid niet. Mijn pa heeft ook een GP en het geluid wat daar nu uit komt vind ik perfect, het komt veel meer van achter.Hans schreef:Ik had een cabrio met MTH spruitstuk..
Hier zit software bij en dit heb je nodig anders merk je weinig vermogensverschil..
Heb namelijk ook even zonder spruitstuk maar met software rond gereden en hij was nog steeds snel.. toen de software er ook af was, was die merkbaar langzamer.. dus een spruitstuk met software heeft zeker wel zinIk had 195PK volgens de testbank van beek (ipv 170PK) dus ik denk dat een works tussen de 220PK en 225PK zal komen..
Ik wil het spruitstuk ook weer op mijn GP en hoop dan op 230PK maar er komt bestwel veel herrie uit (dit is wel zachter met de worksuitlaat dan met de Milltek) dus ik laat het spruitstuk inpakken met hittebestendige materiaal en hoop dat het iets minder zal zijn(want ik heb geen achterbank)
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Locatie: Venlo
Bericht
Komt ook dat je een pre-facelift MINI hebt. Bij een facelift is het geluid van het uitlaat (ploffen) veel duidelijker.kaya schreef:Mijn pa heeft ook een GP en het geluid wat daar nu uit komt vind ik perfect, het komt veel meer van achter.
- Hans
- Volledig MINI minded!

Bericht
Je merk het verschil wel met spruitstuk maar het gaat om de combi.. ik denk dat 10pk via de software komt en 10pk via het spruitstuk.. maar het geluid met spruitstuk is vele malen mooier.. alleen ben ik bang dat het teveel wordt omdat ik geen achterbank en minder isolatie heb dan bij een gewone S Maar anders had ik het al lang gedaan
Ik had het bij mijn cabrio en dat was TOP! En in combinatie met een worksuitlaat is het geluid minder dan met een Milltek uitlaat.. Dus gewoon doen..
De plofjes worden nu ploffen..
De plofjes worden nu ploffen..
- Berthil
- Volledig MINI minded!

- Locatie: Zuiden

Bericht
Dat is zo. Ik heb een pre-facelift en met het spruitstuk en MTH ploft hij nu behoorlijk, al zijn het wel veel zwaardere ploffen dan het pop-pop van de standaard MCS (zie/hoor filmpje).Maaij schreef:Komt ook dat je een pre-facelift MINI hebt. Bij een facelift is het geluid van het uitlaat (ploffen) veel duidelijker.
- kaya
- Mod virus alert!

- Locatie: Amsterdam
Bericht
dat vind ik wel heel interessant, ik ben alleen bang dat je weinig aan mijn hulp zal hebben, want ik ben niet echt technisch.Hans schreef:@Kaya, Ik ga maandag 25-9 het spruitstuk erop zetten en even proberen (zonder software) hoeveel herrie die maakt.. Je mag wel komen helpen..?! Dan weet je het gelijk..
Onze sponsors












