Krijg ik niet over m'n hard... vieze mini's tentoonsprijden...mushrop schreef:foto's van een vieze MINI mogen ook hoor!
maar gefeliciteerd! Heerlijk he, als je 'em dan eindelijk hebt...

Ja het is echt een smile-jerker... tegenhanger van de tear-jerker zeg maar...
Geluidje uit de JCW uitlaat is echt uber-cool! Zit hier in de buurt zo'n tunneltje en als je daar heel ff onderin een beetje met het gas kieteld, klinktie echt waanzinnig!
Ik merkte alleen dattie een beetje naar links trekt... is dat een bekend euvel of gewoon een kwestie van opnieuw uitlijnen? Bandenspanning heb ik gecheckt maar dat was prima.
Zo. En nu kunnen de accesoires aangesleept gaan worden...
WISHLIST:
- ACHTERSTE RAMEN BLINDEREN
- ZWARTE S-VOORBUMPER (of chroomstripje zwart spuiten / beplakken)
- ZWARTE S-SIDESKIRTS (zijn toch net ietsje leuker dan rechte)
- ZWARTE ACHTERBUMPER (zonder chroom)
TO DO PRAKTISCH:
- NIEUWE NAVIGATIESOFTWARE MET NL KAART... (zit nu de hele tijd in Duitsland te rije...)
- PARROT INBOUW MET IPHONE HOUDER
- SPEAKERS IN VOORPORTIEREN REPAREREN (alleen de tweetertjes doen het?)
- RAAM IN LINKER VOORPORTIER VASTZETTEN (rabbelt een beetje met in en uitstappen)
- UITLIJNEN
- GORDEL BESTUURDER REPAREREN (is erg gevoelig met om doen maar niet persé nodig)
Verder istie eigenlijk helemaal naar mijn smaak! ik mis wel de temperatuurmeter! Heb mijn vorige auto (volvo 850 GLT) warmgedraaid dus ik ben heel erg gefocust op temperatuurmetertjes nu...

Maar goed, alstie te warm is gaat er vast een lampie branden en dan trek ik gewoon de handrem vol aan!

Dus!
Ik ga nog heel veel plezier beleven van deze aanwinst en ik houd jullie uiteraard allemaal op de hoogte!
Ciao!