Rob's 2002 zwarte Cooper JCW (uitlijn-pics pag.4)

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
simmz
One wheel wonder
One wheel wonder

07 jan 2010, 09:23

mushrop schreef:foto's van een vieze MINI mogen ook hoor!

maar gefeliciteerd! Heerlijk he, als je 'em dan eindelijk hebt... 8)
Krijg ik niet over m'n hard... vieze mini's tentoonsprijden... :lol:

Ja het is echt een smile-jerker... tegenhanger van de tear-jerker zeg maar...

Geluidje uit de JCW uitlaat is echt uber-cool! Zit hier in de buurt zo'n tunneltje en als je daar heel ff onderin een beetje met het gas kieteld, klinktie echt waanzinnig!

Ik merkte alleen dattie een beetje naar links trekt... is dat een bekend euvel of gewoon een kwestie van opnieuw uitlijnen? Bandenspanning heb ik gecheckt maar dat was prima.

Zo. En nu kunnen de accesoires aangesleept gaan worden...

WISHLIST:
- ACHTERSTE RAMEN BLINDEREN
- ZWARTE S-VOORBUMPER (of chroomstripje zwart spuiten / beplakken)
- ZWARTE S-SIDESKIRTS (zijn toch net ietsje leuker dan rechte)
- ZWARTE ACHTERBUMPER (zonder chroom)

TO DO PRAKTISCH:
- NIEUWE NAVIGATIESOFTWARE MET NL KAART... (zit nu de hele tijd in Duitsland te rije...)
- PARROT INBOUW MET IPHONE HOUDER
- SPEAKERS IN VOORPORTIEREN REPAREREN (alleen de tweetertjes doen het?)
- RAAM IN LINKER VOORPORTIER VASTZETTEN (rabbelt een beetje met in en uitstappen)
- UITLIJNEN
- GORDEL BESTUURDER REPAREREN (is erg gevoelig met om doen maar niet persé nodig)

Verder istie eigenlijk helemaal naar mijn smaak! ik mis wel de temperatuurmeter! Heb mijn vorige auto (volvo 850 GLT) warmgedraaid dus ik ben heel erg gefocust op temperatuurmetertjes nu... :lol:
Maar goed, alstie te warm is gaat er vast een lampie branden en dan trek ik gewoon de handrem vol aan! :s

Dus!

Ik ga nog heel veel plezier beleven van deze aanwinst en ik houd jullie uiteraard allemaal op de hoogte!

Ciao!
Woosh!
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Nederland

07 jan 2010, 09:32

Gaaf! Veel plezier met je nieuwe wagen!
En veel plezier met modden, vrees voor je dat het hier niet bij blijft hoor ;)
teveel voorbeelden op dit forum :mrgreen:
The Transporter - "Always on a mission.."

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)

The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)
Afbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 jan 2010, 10:55

wjhoogduin schreef:En veel plezier met modden, vrees voor je dat het hier niet bij blijft hoor ;)
teveel voorbeelden op dit forum :mrgreen:
Mijn gedachte... :mrgreen:
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 jan 2010, 19:59

Gefelciteerd!

Wat betreft je bumper; je hebt nu toch een hele dikke S voorbumper?? Ik zou die laten zitten, staat dikker dan een Cooper bumper :wink:

Veel plezier ermee :D
shopalicious
Be Mini
Be Mini

07 jan 2010, 20:42

Je raam in het voorportier hoort een tikje in en uit te schuiven bij openen en sluiten. Dan valt het raam in de deurlijst. Dus dan zou ik hem niet vastzetten. Of is het toch een ander "rabbeltje"?
Afbeelding
nepnerd
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 jan 2010, 22:35

Congrats met je nieuwe ride
simmz
One wheel wonder
One wheel wonder

08 jan 2010, 13:37

Sven schreef:Gefelciteerd!

Wat betreft je bumper; je hebt nu toch een hele dikke S voorbumper?? Ik zou die laten zitten, staat dikker dan een Cooper bumper :wink:

Veel plezier ermee :D
haha! nee die bumper is een photoshopje... precies die zou ik wel willen hebben!
shopalicious schreef:Je raam in het voorportier hoort een tikje in en uit te schuiven bij openen en sluiten. Dan valt het raam in de deurlijst. Dus dan zou ik hem niet vastzetten. Of is het toch een ander "rabbeltje"?
Nee die rabbelt inderdaad een beetje. Doetie rechts niet zeg maar. Waarschijnlijk door de vorige gebruiker veel aan het raam dichtgedaan... Iets op te verzinnen?

Hoi!
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 jan 2010, 00:41

Ah ik zie het, kon het me ook al niet herinneren dat er een S-bumper op zat!

Maar dat staat idd cool zo! 8)
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 jan 2010, 00:44

Gaaf hoor! dat geluidje zal zeker dik klinken in een tunnel. Wat betreft het naar links trekken, goede vraag.. is voor zover ik weet geen bekend euvel. zou idd laten uitlijnen, kan een hoop schelen.

Ride on! 8)
simmz
One wheel wonder
One wheel wonder

10 jan 2010, 10:41

Speakers doen het!

Ik ben er even met m'n oor langs gaan liggen... (in de sneeuw, je moet er iets voor ove rhebben he) en toen horde ik wel dat er iets van geluid uitkawam. Vervolgens de treble wat omghoog gedraaid en de fader iets meer naar voor dan naar achteren gezet en voila! Er komt gewoon geluid uit! Volgens mij is de fader zo afgesteld dat als je hem helemaal naar voor zet, alleen de tweeters aangesproken worden. Stukkie terug dan meer naar de grotere speakers in de deur en nog verder terug de achterspeakers.

Dus dat probleem is opgelost!

Linkstrekken zal inderdaad uitlijnen zijn.

Hoi!
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 jan 2010, 11:09

Congratz met je mini! Mooie ride, komt helemaal goed met die bumpers erop. Hoezo weinig verschil? Staat een stuk dikker 8)
simmz
One wheel wonder
One wheel wonder

10 jan 2010, 11:41

Fred schreef:Congratz met je mini! Mooie ride, komt helemaal goed met die bumpers erop. Hoezo weinig verschil? Staat een stuk dikker 8)
Zeker vet maar waar kan ik die nog ergens op de kop tikken? En dan natuurlijk het liefst zwart... Ik heb al een gezocht topic geplaatst...

Hoi!
cooperbol
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 jan 2010, 13:19

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!!!! :lol:

En nu nog de foto's plaatsen dan is iedereen tevreden.

(Vuil of niet !! ) :P
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 jan 2010, 13:30

Misschien heeft iemand nog een setje over die op aero bumpers is overgegaan. Zou jonkers geen s bumpersetjes liggen hebben?
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 jan 2010, 13:32

even contact opnemen met onderstaande:

http://link.marktplaats.nl/307709154
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding

Terug naar “Show your ride”