Afterparty tunnelcruise 18 april 2010

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

19 apr 2010, 12:20

Kenzojdm schreef:Bij deze een kort filmpje van de foodstrip.

Klik hier voor het filmpje!

Jammer dat het maar zo kort is. Ik had liever een reportage van het geheel willen maken, maar helaas.
Als je in de buurt van Amstelveen woont en een video van je MINI wil kun je mailen!
mooie short-movie kenzo!!
:s RARA JONGENS DIE DESIGNERS :s
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 apr 2010, 12:32

Mac Mini schreef:

Jammer dat het maar zo kort is. Ik had liever een reportage van het geheel willen maken, maar helaas.
Als je in de buurt van Amstelveen woont en een video van je MINI wil kun je mailen!
mooie short-movie kenzo!!
Leuk man! Vooral die laatste paar seconden van die laatste JCW :mrgreen:

heb ik even mazzel dat ik in Amstelveen woon :D
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Kenzojdm
Nieuw Lid
Nieuw Lid

19 apr 2010, 12:34

Woosh! schreef:

Gaaf! 8)

Ik zou zeggen; als je dit forum een beetje in de gaten houd, zijn er voldoende meetings waar je naar hartelust kunt filmen hoor :mrgreen:
Dank je! Het forum hou ik vanaf nu met een schuin oog in de gaten. Dus er komen nog wel meer filmpjes :wink:
Los daarvan, ik bedoelde een reportage-filmpje van een MINI. Waarin de eigenaar wat verteld over zijn MINI aan de hand van de beelden die geschoten zijn die dag.
Laatst gewijzigd door Kenzojdm op 19 apr 2010, 15:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 apr 2010, 12:38

Leuke foto's en filmpjes hier
Adrenalin Junkie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 apr 2010, 12:48

Als eerst bedankt voor de organisators, ik vond dit echt ongelovelijk gaaf... SUPER!!!

Dan: ik heb het topic nog niet doorgekeken, maar zal binnenkort als ik tijd heb even gaan spitten. :D

Ik kan wel verklappen dat mijn filmwerk vanaf de MINI echt heel gaaf is geworden... >)
MINI COOPER S R53 pre-facelift
Afbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 apr 2010, 13:00

Kom maar door Alain, ik heb best veel rondom je gereden, dus ik ben heeeeeeel benieuwd!

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Afbeelding
Dirk-Jan B
Nieuw Lid
Nieuw Lid

19 apr 2010, 13:05

JunkyXL schreef:tipje; je foto's met iets langere sluitertijden gebruiken, de fotos lijken nu statisch, geen bewegende achtergrond, en de velgen vervormn, verder helemaal oK!!!

Dirk-Jan B schreef:Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
ik kwam ze tegen op de snelweg rond amsterdam dus maar wat foto's gemaakt
heb zelf geen mini maar een zilvere renault clio met rode bbs velgen
thnx voor de tip maar de foto's zijn met me telefoon (nokia n96) gemaakt dus weet nie hoe alles werkt enzo
renault clio bestuurder met rode wielen
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 apr 2010, 13:09

je foto's staan inmiddels ook op het Duitse forum. Je Clio hadden ze ook gespot. Ze vonden het te gek dat je de moeite hebt genomen om je te registeren en de foto's hebt geplaatst. :icon_top:

Afbeelding
Fabian
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

19 apr 2010, 13:26

:icon_top: :icon_top:

Pff wat een dag voor jullie zeg!!!!!!!!!!

Echt super jammer dat ik er niet bij was... Wat een super mooie foto's en dan die filmpjes... Haha file in de PC echt kicken!!!

:mrgreen:
MINI Cooper F56
http://www.broekhuisoost.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.broekhuisgroep.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Like us @ Facebook: MINI Broekhuis Oost
metin
Nieuw Lid
Nieuw Lid

19 apr 2010, 14:02

Haha...ja redelijk asociaal om een bijrijder mee te nemen die geen foto's maakt :lol: ! Komt de volgende keer verandering in.

Was dit trouwens de gerestaureerde MINI van een van de Duitse vrienden?:

Martijn

Afbeelding
the outsider
Martiio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 apr 2010, 14:04

Wat een foto's en filmpjes zeg! Echt heel gaaf!
Deniz
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 apr 2010, 14:12

mushrop schreef:je foto's staan inmiddels ook op het Duitse forum. Je Clio hadden ze ook gespot. Ze vonden het te gek dat je de moeite hebt genomen om je te registeren en de foto's hebt geplaatst. :icon_top:
Link?
Kenzojdm
Nieuw Lid
Nieuw Lid

19 apr 2010, 14:18

mushrop schreef:
Leuk man! Vooral die laatste paar seconden van die laatste JCW :mrgreen:

heb ik even mazzel dat ik in Amstelveen woon :D
Ik weet niet waar je woont in Amstelveen, maar ik kom regelmatig mini's tegen bij westwijk(centrum) én bij me vriendin in groenhof(alpen rondweg) zie ik al maanden al dan niet jaren dezelfde mini staan.
Geen idee welke kleur ze hadden. Ik heb daar niet echt opgelet :oops:
iDarkDesign
Transformer

19 apr 2010, 14:28

Woosh! schreef: Ik heb toch wel wat gekke toeren uitgehaald om die filmpjes en foto's te kunnen laten schieten door mijn co-piloot >)

(lees:vluchtstrook, rechts inhalen, verdrijvingsvlakken, bumperkleven, bermparkeren, 2x toegestane snelheid.. tralalala..
Oh ja? Hmm dat is mij niet opgevallen. Volgens mij heeft iedereen toch heel netjes gereden. En VOORAL de toegestane snelheid >)

iDD
Woosh!
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Nederland

19 apr 2010, 14:30

iDarkDesign schreef:
Woosh! schreef: Ik heb toch wel wat gekke toeren uitgehaald om die filmpjes en foto's te kunnen laten schieten door mijn co-piloot >)

(lees:vluchtstrook, rechts inhalen, verdrijvingsvlakken, bumperkleven, bermparkeren, 2x toegestane snelheid.. tralalala.. Ik rijd altijd heel voorbeeldig :mrgreen:
Oh ja? Hmm dat is mij niet opgevallen. Volgens mij heeft iedereen toch heel netjes gereden. En VOORAL de toegestane snelheid >)

iDD
ghehe :roll:
The Transporter - "Always on a mission.."

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)

The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)
Afbeelding

Terug naar “Afterparty”