mooie short-movie kenzo!!Kenzojdm schreef:Bij deze een kort filmpje van de foodstrip.
Klik hier voor het filmpje!
Jammer dat het maar zo kort is. Ik had liever een reportage van het geheel willen maken, maar helaas.
Als je in de buurt van Amstelveen woont en een video van je MINI wil kun je mailen!
Afterparty tunnelcruise 18 april 2010
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
RARA JONGENS DIE DESIGNERS

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
heb ik even mazzel dat ik in Amstelveen woon
Leuk man! Vooral die laatste paar seconden van die laatste JCWMac Mini schreef:mooie short-movie kenzo!!Kenzojdm schreef:Bij deze een kort filmpje van de foodstrip.
Jammer dat het maar zo kort is. Ik had liever een reportage van het geheel willen maken, maar helaas.
Als je in de buurt van Amstelveen woont en een video van je MINI wil kun je mailen!

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

- Kenzojdm
- Nieuw Lid
Bericht
Los daarvan, ik bedoelde een reportage-filmpje van een MINI. Waarin de eigenaar wat verteld over zijn MINI aan de hand van de beelden die geschoten zijn die dag.
Dank je! Het forum hou ik vanaf nu met een schuin oog in de gaten. Dus er komen nog wel meer filmpjesWoosh! schreef:Gaaf!Kenzojdm schreef:Bij deze een kort filmpje van de foodstrip.
Als je in de buurt van Amstelveen woont en een video van je MINI wil kun je mailen!![]()
Ik zou zeggen; als je dit forum een beetje in de gaten houd, zijn er voldoende meetings waar je naar hartelust kunt filmen hoor

Los daarvan, ik bedoelde een reportage-filmpje van een MINI. Waarin de eigenaar wat verteld over zijn MINI aan de hand van de beelden die geschoten zijn die dag.
Laatst gewijzigd door Kenzojdm op 19 apr 2010, 15:04, 1 keer totaal gewijzigd.
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als eerst bedankt voor de organisators, ik vond dit echt ongelovelijk gaaf... SUPER!!!
Dan: ik heb het topic nog niet doorgekeken, maar zal binnenkort als ik tijd heb even gaan spitten.
Ik kan wel verklappen dat mijn filmwerk vanaf de MINI echt heel gaaf is geworden...
Dan: ik heb het topic nog niet doorgekeken, maar zal binnenkort als ik tijd heb even gaan spitten.

Ik kan wel verklappen dat mijn filmwerk vanaf de MINI echt heel gaaf is geworden...

MINI COOPER S R53 pre-facelift

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Kom maar door Alain, ik heb best veel rondom je gereden, dus ik ben heeeeeeel benieuwd!

- Dirk-Jan B
- Nieuw Lid
Bericht
thnx voor de tip maar de foto's zijn met me telefoon (nokia n96) gemaakt dus weet nie hoe alles werkt enzoJunkyXL schreef:tipje; je foto's met iets langere sluitertijden gebruiken, de fotos lijken nu statisch, geen bewegende achtergrond, en de velgen vervormn, verder helemaal oK!!!
Dirk-Jan B schreef:
ik kwam ze tegen op de snelweg rond amsterdam dus maar wat foto's gemaakt
heb zelf geen mini maar een zilvere renault clio met rode bbs velgen
renault clio bestuurder met rode wielen
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
je foto's staan inmiddels ook op het Duitse forum. Je Clio hadden ze ook gespot. Ze vonden het te gek dat je de moeite hebt genomen om je te registeren en de foto's hebt geplaatst. 

- Fabian
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Pff wat een dag voor jullie zeg!!!!!!!!!!
Echt super jammer dat ik er niet bij was... Wat een super mooie foto's en dan die filmpjes... Haha file in de PC echt kicken!!!

Pff wat een dag voor jullie zeg!!!!!!!!!!
Echt super jammer dat ik er niet bij was... Wat een super mooie foto's en dan die filmpjes... Haha file in de PC echt kicken!!!

MINI Cooper F56
http://www.broekhuisoost.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.broekhuisgroep.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Like us @ Facebook: MINI Broekhuis Oost
http://www.broekhuisoost.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.broekhuisgroep.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Like us @ Facebook: MINI Broekhuis Oost
- Kenzojdm
- Nieuw Lid
Bericht
Geen idee welke kleur ze hadden. Ik heb daar niet echt opgelet
Ik weet niet waar je woont in Amstelveen, maar ik kom regelmatig mini's tegen bij westwijk(centrum) én bij me vriendin in groenhof(alpen rondweg) zie ik al maanden al dan niet jaren dezelfde mini staan.mushrop schreef:
Leuk man! Vooral die laatste paar seconden van die laatste JCW![]()
Geen idee welke kleur ze hadden. Ik heb daar niet echt opgelet

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
iDD
Oh ja? Hmm dat is mij niet opgevallen. Volgens mij heeft iedereen toch heel netjes gereden. En VOORAL de toegestane snelheidWoosh! schreef: Ik heb toch wel wat gekke toeren uitgehaald om die filmpjes en foto's te kunnen laten schieten door mijn co-piloot![]()
(lees:vluchtstrook, rechts inhalen, verdrijvingsvlakken, bumperkleven, bermparkeren, 2x toegestane snelheid.. tralalala..

iDD
- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
gheheiDarkDesign schreef:Oh ja? Hmm dat is mij niet opgevallen. Volgens mij heeft iedereen toch heel netjes gereden. En VOORAL de toegestane snelheidWoosh! schreef: Ik heb toch wel wat gekke toeren uitgehaald om die filmpjes en foto's te kunnen laten schieten door mijn co-piloot![]()
(lees:vluchtstrook, rechts inhalen, verdrijvingsvlakken, bumperkleven, bermparkeren, 2x toegestane snelheid.. tralalala.. Ik rijd altijd heel voorbeeldig![]()
![]()
iDD

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

Onze sponsors