Beetje vreemd verhaal! , Denk niet dat je daar veel verschil van merkt. De opening van de klep is altijd nog kleiner dan de diameter van de pijp van het spruitstuk. ( de beperking op de flow is hier minimaal )Hans schreef:Ik laat ook mijn uitlaatpoorten van het MTH spruitstuk op maat maken deze zijn niet gelijk met de uitlaatpoorten van het motorblok.. hier heb ik over gelezen op een amerikaans forum, want deze jongen merkte ook weinig verschil en nu zijn poorten exact gelijk zijn merkt hij het wel..
Dit is natuurlijk beter voor het op maat tunenben benieuwd wat voor beest het wordt
Krijg morgen trouwens ook een nieuwe uitlaat.. er zit nameijk een gat in de middenpijp van 3cm
de las van de ophangbeugel is los gelaten..
Hans schreef:Even een update, vandaag zijn ze begonnen met het spruitstuk.. maar de gaten van het spruitstuk zijn al groter dan die van de cilinderkopdus hier valt niks te verbeteren.. morgen gaan ze rollen en fijn tunen
Paul zegt dat met te rijk lopen de motor slecht gaat lopen en dat daar veel vermogen verloren gaat.. een geblazen motor moet altijd wel iets rijker lopen maar niet zoveel want hij liep zelfs nog rijker dan 12%
hij gaat het terug brengen naar 7%, ben benieuwd morgen
Ben je dat zekerHans schreef: Ik werk niet bij Beek en heb ook geen aandelen maar deze mannen weten echt wel waar ze het over hebben
Onze sponsors