Mijn ervaring is dat ik gewoon bij de dealer kan binnenlopen op de werkplaats, nu is het eigenlijk ook niet echt representatief omdat ik via mijn pa kind aan huis ben bij mijn BMW/Mini dealer, maar ook bij andere (merk) dealers loop ik vaak even naar de monteur om een kletspraatje te doen over mijn auto in onderhoud. Je ziet wel vaker klanten die even een kijkje nemen.Adrenalin Junkie schreef:De voordelen van Beek zijn, je weet wie er aan sleutelt en wat hij doet (want je kan er zelf bij zijn als je dat wilt). Bij BMW is alles achter gesloten deuren en kan er net zo goed een of ander hulp monteurtje aan je MINI staan kloten... ze weten dus ook totaal niet wat er al aan de MINI gedaan is.
En dat nou allemaal voor het boekje? Ik vraag wel aan Klaas of hij een mooie MINISPEED.NL stempel erin zet.
Het is ook meer een vertrouwens kwestie, Beek is sowieso een open bedrijf en heeft geen geheimen, dat komt natuurlijk wel prettig over.
En dat van je airco, zou Beek monteurs hebben met een STEK-certificaat?