Berthil, de Blauwe (Azzurra)

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 jun 2010, 01:30

gaaf filmpje. Die narrow escape is wat minder, maar netjes gered. Weet niet of ik het hoofd zo koel zou kunnen houden :lol:

Hoe dan ook; deze zomer ga ik naar de ring.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

19 jun 2010, 01:49

Met een goeie sper kan de DSC rustig aan staan.
Ik zet alleen de DSC uit als ik een paar ronden gereden heb en alleen in de auto zit.

Het is soms lastig als de DSC ingrijpt als bij gasgeven ingehouden wordt maar vergeet niet dat bij een glijer de DSC één wiel kan afremmen om te stabiliseren en jij niet met je rempedaal.
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

19 jun 2010, 02:34

Shag schreef:gas los in de bocht? :lol:
Zoals Dick zegt, olie op de baan.

De Mini is trouwens nu zo goed in balans dat ik door het gas los te laten op het juiste moment de achterkant goed kan zetten bij het ingaan van de bocht. Dus even gas los bij insturen en daarna meteen het gas er we op. Op de film van het volle rondje is dat goed te zien en te horen voor de oplettende kijker. Maar zo wegglijden over de voorwielen als bij de olie op de weg doet de auto dan natuurlijk niet.
Deniz
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 jun 2010, 02:42

2e filmpje is echt top om te zien (natuurlijk spannender dan een lege baan, maar jij wil natuurlijk een mooie tijd neerzetten :) )
Krijgt meteen zin om echt MINI in te duiken. Eind juli ga ik ein-de-lijk ook de Ring op! Zou top zijn als ik je daar kan treffen en tips kan krijgen (en/of naast me zitten en instructies geven :P )
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

19 jun 2010, 03:29

Ik ga meestal op een woensdag of donderdag namiddag en meerijden, begeleiden en instructie is geen probleem.
Het is alleen zaak het dan goed van tevoren af te spreken en geen halve afspraken te maken.
Weekend is wel het leukste om ook te kijken maar het kan dan te druk zijn om zelfs de Ring op te komen, zeker na een ongeluk.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 jun 2010, 09:52

Deniz schreef:2e filmpje is echt top om te zien (natuurlijk spannender dan een lege baan, maar jij wil natuurlijk een mooie tijd neerzetten :) )
Krijgt meteen zin om echt MINI in te duiken. Eind juli ga ik ein-de-lijk ook de Ring op! Zou top zijn als ik je daar kan treffen en tips kan krijgen (en/of naast me zitten en instructies geven :P )
wanneer ga je Deniz? Dan ga ik met je mee!

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Afbeelding
GeoBem007
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 jun 2010, 09:56

mushrop schreef:
Deniz schreef:2e filmpje is echt top om te zien (natuurlijk spannender dan een lege baan, maar jij wil natuurlijk een mooie tijd neerzetten :) )
NewMINIClub Ringtrip? 8)
Mats
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 jun 2010, 10:10

GeoBem007 schreef:
mushrop schreef:
NewMINIClub Ringtrip? 8)
Deze jongen gaat ook graag mee :D
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

19 jun 2010, 14:31

Enkele foto's van gisteren. Eens kijken of ik ze zonder logo zal kopen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
JunkyXL
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 jun 2010, 14:51

Doen, de 2e of de laatste!!

Ziet er super uit!!
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

19 jun 2010, 14:53

Ik heb de 1e en de 3e besteld.
De eerste omdat die mooi van de zijkant is.
De derde omdat er meer beweging in zit en de passagier beter te zien is,
dat zal hij leuk vinden :)
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 jun 2010, 15:34

Yes! Ik wil ook mee naar een ringtrip. Liefst op een woensdag of donderdag.
Aantje
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

19 jun 2010, 22:37

Ziet er gaaf uit, en het blijft een super vette Mini!

Ring escape was close, maar toch netjes gecorrigeerd wat er te corrigeren viel!
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 jun 2010, 23:18

te gek, wat een gave foto's zeg. 8)

Afbeelding
Menno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 jun 2010, 10:17

Striping staat echt heel cool 8) 8)

Terug naar “Show your ride”