Hoe dan ook; deze zomer ga ik naar de ring.
Zoals Dick zegt, olie op de baan.Shag schreef:gas los in de bocht?
wanneer ga je Deniz? Dan ga ik met je mee!Deniz schreef:2e filmpje is echt top om te zien (natuurlijk spannender dan een lege baan, maar jij wil natuurlijk een mooie tijd neerzetten)
Krijgt meteen zin om echt MINI in te duiken. Eind juli ga ik ein-de-lijk ook de Ring op! Zou top zijn als ik je daar kan treffen en tips kan krijgen (en/of naast me zitten en instructies geven)
NewMINIClub Ringtrip?mushrop schreef:wanneer ga je Deniz? Dan ga ik met je mee!Deniz schreef:2e filmpje is echt top om te zien (natuurlijk spannender dan een lege baan, maar jij wil natuurlijk een mooie tijd neerzetten)
Krijgt meteen zin om echt MINI in te duiken. Eind juli ga ik ein-de-lijk ook de Ring op! Zou top zijn als ik je daar kan treffen en tips kan krijgen (en/of naast me zitten en instructies geven)
Deze jongen gaat ook graag meeGeoBem007 schreef:NewMINIClub Ringtrip?mushrop schreef:wanneer ga je Deniz? Dan ga ik met je mee!Deniz schreef:2e filmpje is echt top om te zien (natuurlijk spannender dan een lege baan, maar jij wil natuurlijk een mooie tijd neerzetten)
Onze sponsors