Ben echt benieuwd naar de resultaten!
Betekent dit voor Marjolein 5000 euro voor 18pk verschil?Hans schreef:Maaij was er lekker vroeg bij.. geen file'sDus die was al op de bank geweest toen ik kwam en toch iets meer vermogen met de heinz tuning.. maar hij stond te arm!
weer niet goed dus.. daardoor rare pieken in zijn grafiek.
fastbunny en marjolein met de works die komen op 200pk rond!
was een beetje te verwachten omdat coen in februari ook zoiets had 201pk.. wat wel mogelijk is om de GP file op de works te zetten! is gewoon hetzelfdemaar binnenkort gaat mijn GP weer naar beek om een supersprint met metaal cat spruitstuk eronder te zetten en dan kijken of er nog meer uit valt te halen.. en dan is het natuurlijk supergaaf om de GP file met supersprint spruit eronder te zetten en je heb hetzelfde vermogen bij een works als een GP!
![]()
oja, mijn GP was er ook weer even op geweest, en die had ineens 210pkkan te maken hebben met een noodloopregeling ivm emissie lampje.. dat de ontsteking eerder is ofzo.. dat zei paul, maar goed, binnekort gaat de GP toch weer onder het mes
@ hans ging bij jou het emissie lampje branden dan, of brande dit al !Hans schreef:Maaij was er lekker vroeg bij.. geen file'sDus die was al op de bank geweest toen ik kwam en toch iets meer vermogen met de heinz tuning.. maar hij stond te arm!
weer niet goed dus.. daardoor rare pieken in zijn grafiek.
fastbunny en marjolein met de works die komen op 200pk rond!
was een beetje te verwachten omdat coen in februari ook zoiets had 201pk.. wat wel mogelijk is om de GP file op de works te zetten! is gewoon hetzelfdemaar binnenkort gaat mijn GP weer naar beek om een supersprint met metaal cat spruitstuk eronder te zetten en dan kijken of er nog meer uit valt te halen.. en dan is het natuurlijk supergaaf om de GP file met supersprint spruit eronder te zetten en je heb hetzelfde vermogen bij een works als een GP!
![]()
oja, mijn GP was er ook weer even op geweest, en die had ineens 210pkkan te maken hebben met een noodloopregeling ivm emissie lampje.. dat de ontsteking eerder is ofzo.. dat zei paul, maar goed, binnekort gaat de GP toch weer onder het mes
Volgens Beek en Heinz wordt de sensors uitgeschakeld waardoor het lampje niet gaat branden.@ hans ging bij jou het emissie lampje branden dan, of brande dit al ! Betekent dit dat ze dit er niet uit krijgen bij beek en bij mth wel!
Hebben ze dit gereset of opgelost?
Ik denk met een goede afstelling op maat bij beek, en MTH spruitstuk + milltek demper dat die 200PK ook goed haalbaar is.Hans schreef:Huh? luider met Cat?? denk eerder andersom.
Maar inderdaad 5000,- euro voor 14pk is een hoop geld.. gelukkig hebben zij dat er niet voor betaald. Maar het gevoel is ook anders en dat is niet te meten.. een works pakt altijd heerlijk op en hangt perfect aan het gas.
Bij het milltek spruitje gaat ook het emissie lampje niet brandenHans schreef:lampje brande al.. paul wist niet meer of die het uitgeschakeld had.. nee dusmaar waarschijnlijk met de Supersprint moet het lampje vanzelf uit gaan.. omdat het gelijke waardes moet hebben en dat lukt niet met het mth spruitje en daarom heeft MTH dit gewoon helemaal uitgezet
Onze sponsors