Ik denk dat het voor ons moeilijk te beoordelen is. Wij weten niet wat er onderling is afgesproken etc. Ik vind de service van Beek in ieder geval wel uitstekend. Hoop dat mijn MINI daar snel getuned kan wordenHans schreef:@sid, dit is niet echt netjes van je.. je laat toch je Mini fijn tunen door Beek?! Natuurlijk doen ze dit niet voor niks.. hij gaat waarschijnlijk de rollenbank op om het te optimaliseren voor jouw mini.. Beek rekent €77,- ecxl BTW per uur.. dus €200,- betalen voor software op maat is super netjes, ga jij maar eens een tuner vinden die dat voor zo'n bedrag doet.. ik heb ook gewoon moeten betalen voor mijn software op maat en mijn file gaan ze ook gebruiken voor andere Works of GP's.. ik ga ze daar toch ook geen rekening voor sturen.. doe normaal zeg!
Cooper (S) Tunen.. via Beek Autoracing
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
- Sid
- Volledig MINI minded!

Bericht
als ik zeg dat het zoals hierboven zit, dan kun je ervan uitgaan dat ik de waarheid spreek, ik doe ook geen enkele moeite verder je daar van te overtuigen. dat jij namens beek preekt snap ik overigens niet, maargoed.
ze hebben mij beloftes gedaan om mijn software te pakken te krijgen, en komen nu hun kant van de afspraak niet na. dat is niet alleen onfatsoenlijk, maar ook uiterst onprofessioneel.
het rekening sturen was figure of speech, maar zit er nu wel aan te denken.
onzin hans, jij weet totaal niet wat er tussen mij en beek is afgesproken.Hans schreef:@sid, dit is niet echt netjes van je.. je laat toch je Mini fijn tunen door Beek?! Natuurlijk doen ze dit niet voor niks.. hij gaat waarschijnlijk de rollenbank op om het te optimaliseren voor jouw mini.. Beek rekent €77,- ecxl BTW per uur.. dus €200,- betalen voor software op maat is super netjes, ga jij maar eens een tuner vinden die dat voor zo'n bedrag doet.. ik heb ook gewoon moeten betalen voor mijn software op maat en mijn file gaan ze ook gebruiken voor andere Works of GP's.. ik ga ze daar toch ook geen rekening voor sturen.. doe normaal zeg!
als ik zeg dat het zoals hierboven zit, dan kun je ervan uitgaan dat ik de waarheid spreek, ik doe ook geen enkele moeite verder je daar van te overtuigen. dat jij namens beek preekt snap ik overigens niet, maargoed.
ze hebben mij beloftes gedaan om mijn software te pakken te krijgen, en komen nu hun kant van de afspraak niet na. dat is niet alleen onfatsoenlijk, maar ook uiterst onprofessioneel.
het rekening sturen was figure of speech, maar zit er nu wel aan te denken.
- Sid
- Volledig MINI minded!

Bericht
hans in alle eerlijkheid, ik ben niet van ze afhankelijk.
Het prikken van een datum voor de aanpassing van de software ging al moeizaam (ze hadden ze software immers al van me) en ik kreeg het idee dat ze geen trek meer in me hadden, om voor 0,- euro een dag verder te moeten aanpassen.
de afspraak dat ik de software voor niks zou krijgen in ruil voor de digitune software en mijn auto een dag op de bank is gemaakt met paul tijdens het downloaden van mijn digitune software.
klaas weet er niks vanaf, maar maakte mij wel in emails heel duidelijk dat ik zonder een paar honderd euro niet hoefde langs te komen.
wat mij betreft: klaas = paul = beek
oftewel, afgedane zaak voor beek: software is binnen. vandaar de posts op dit forum.
Het prikken van een datum voor de aanpassing van de software ging al moeizaam (ze hadden ze software immers al van me) en ik kreeg het idee dat ze geen trek meer in me hadden, om voor 0,- euro een dag verder te moeten aanpassen.
de afspraak dat ik de software voor niks zou krijgen in ruil voor de digitune software en mijn auto een dag op de bank is gemaakt met paul tijdens het downloaden van mijn digitune software.
klaas weet er niks vanaf, maar maakte mij wel in emails heel duidelijk dat ik zonder een paar honderd euro niet hoefde langs te komen.
wat mij betreft: klaas = paul = beek
oftewel, afgedane zaak voor beek: software is binnen. vandaar de posts op dit forum.
- Peter
- Volledig MINI minded!

Bericht
Sid,
Ik denk dat 'we' het onderwerp moeten aansnijden bij Beek. Ze lijken toch echt hun best te doen voor de MINI rijders. Ik begrijp dat ze een boterham moeten verdienen maar beloofd is beloofd.
Dit soort negatieve verhalen kan ze nooit 200 euro waard zijn dus daar moet toch een oplossing voor te vinden zijn met Beek!?
Ik denk dat 'we' het onderwerp moeten aansnijden bij Beek. Ze lijken toch echt hun best te doen voor de MINI rijders. Ik begrijp dat ze een boterham moeten verdienen maar beloofd is beloofd.
Dit soort negatieve verhalen kan ze nooit 200 euro waard zijn dus daar moet toch een oplossing voor te vinden zijn met Beek!?
- Sid
- Volledig MINI minded!

Bericht
ach peter, als mijn mening wat betreft beek een negatief beeld over de club geeft bij klaas en paul dan ben ik de eerste die zich zal ontbinden van deze club, want dat misgun ik jullie niet.
lijkt me wel dat paul en klaas dit ook inzien, en zich verder gewoon blijven inzetten voor de minis.
een ander had wellicht de portemonnee gewillig opengetrokken wat betreft die 200 euro. ik daarintegen steek zo niet in elkaar en vind nog steeds dat een mondelinge afspraak net zoveel waard is als eentje op papier.
lijkt me wel dat paul en klaas dit ook inzien, en zich verder gewoon blijven inzetten voor de minis.
een ander had wellicht de portemonnee gewillig opengetrokken wat betreft die 200 euro. ik daarintegen steek zo niet in elkaar en vind nog steeds dat een mondelinge afspraak net zoveel waard is als eentje op papier.
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
De standaard cat. kan je er niet uithalen. Dit bestaat namenlijk uit 1 stuk. Je moet hiervoor een cat van Supersprint hebben of een tussenpijp (cat vervanger).
Dan kan je gewoon een standaard (of aftermarkt) uitlaat erop monteren.
Op NAM hebben meerder mensen dit icm een standaard uitlaat
Dan kan je gewoon een standaard (of aftermarkt) uitlaat erop monteren.
Op NAM hebben meerder mensen dit icm een standaard uitlaat
- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik heb al gelezen dat door bewegen van de motor de steunen afknappen waar normaal de tussendemper zit. Niet specifiek met Supersprint trouwens.
De Damper Kit helpt trouwens wel in het beperken van de motorbeweging.
Of de boel meer gaat trillen weet ik niet, daar is het flexibele gedeelte niet voor gemaakt. Het is gemaakt om de motorbewegingen op te vangen en niet door te geven aan de rest van de uitlaat.
De Damper Kit helpt trouwens wel in het beperken van de motorbeweging.
Of de boel meer gaat trillen weet ik niet, daar is het flexibele gedeelte niet voor gemaakt. Het is gemaakt om de motorbewegingen op te vangen en niet door te geven aan de rest van de uitlaat.
Onze sponsors