Cooper (S) Tunen.. via Beek Autoracing

Snelheid! hoe kom ik sneller vooruit, door de bocht en weer tot stilstand.
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

14 nov 2006, 22:03

Hans schreef:@sid, dit is niet echt netjes van je.. je laat toch je Mini fijn tunen door Beek?! Natuurlijk doen ze dit niet voor niks.. hij gaat waarschijnlijk de rollenbank op om het te optimaliseren voor jouw mini.. Beek rekent €77,- ecxl BTW per uur.. dus €200,- betalen voor software op maat is super netjes, ga jij maar eens een tuner vinden die dat voor zo'n bedrag doet.. ik heb ook gewoon moeten betalen voor mijn software op maat en mijn file gaan ze ook gebruiken voor andere Works of GP's.. ik ga ze daar toch ook geen rekening voor sturen.. doe normaal zeg! :evil:
Ik denk dat het voor ons moeilijk te beoordelen is. Wij weten niet wat er onderling is afgesproken etc. Ik vind de service van Beek in ieder geval wel uitstekend. Hoop dat mijn MINI daar snel getuned kan worden :)
Sid
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 nov 2006, 22:12

Hans schreef:@sid, dit is niet echt netjes van je.. je laat toch je Mini fijn tunen door Beek?! Natuurlijk doen ze dit niet voor niks.. hij gaat waarschijnlijk de rollenbank op om het te optimaliseren voor jouw mini.. Beek rekent €77,- ecxl BTW per uur.. dus €200,- betalen voor software op maat is super netjes, ga jij maar eens een tuner vinden die dat voor zo'n bedrag doet.. ik heb ook gewoon moeten betalen voor mijn software op maat en mijn file gaan ze ook gebruiken voor andere Works of GP's.. ik ga ze daar toch ook geen rekening voor sturen.. doe normaal zeg! :evil:
onzin hans, jij weet totaal niet wat er tussen mij en beek is afgesproken.
als ik zeg dat het zoals hierboven zit, dan kun je ervan uitgaan dat ik de waarheid spreek, ik doe ook geen enkele moeite verder je daar van te overtuigen. dat jij namens beek preekt snap ik overigens niet, maargoed.

ze hebben mij beloftes gedaan om mijn software te pakken te krijgen, en komen nu hun kant van de afspraak niet na. dat is niet alleen onfatsoenlijk, maar ook uiterst onprofessioneel.

het rekening sturen was figure of speech, maar zit er nu wel aan te denken.
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 nov 2006, 22:51

Je moet het ook maar met Klaas uitvechten.. als hij het beloofd heeft! tja, dan moet die dat ook nakomen :wink: Maar dit gelijk op het forum te gooien.. voordat je uberhaupt daar ben geweest.. dat vind ik niet netjes.. die gasten doen enorm veel voor ons..
Sid
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 nov 2006, 22:57

hans in alle eerlijkheid, ik ben niet van ze afhankelijk.

Het prikken van een datum voor de aanpassing van de software ging al moeizaam (ze hadden ze software immers al van me) en ik kreeg het idee dat ze geen trek meer in me hadden, om voor 0,- euro een dag verder te moeten aanpassen.

de afspraak dat ik de software voor niks zou krijgen in ruil voor de digitune software en mijn auto een dag op de bank is gemaakt met paul tijdens het downloaden van mijn digitune software.

klaas weet er niks vanaf, maar maakte mij wel in emails heel duidelijk dat ik zonder een paar honderd euro niet hoefde langs te komen.

wat mij betreft: klaas = paul = beek

oftewel, afgedane zaak voor beek: software is binnen. vandaar de posts op dit forum.
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 nov 2006, 23:03

Sid,

Ik denk dat 'we' het onderwerp moeten aansnijden bij Beek. Ze lijken toch echt hun best te doen voor de MINI rijders. Ik begrijp dat ze een boterham moeten verdienen maar beloofd is beloofd.

Dit soort negatieve verhalen kan ze nooit 200 euro waard zijn dus daar moet toch een oplossing voor te vinden zijn met Beek!?
Sid
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 nov 2006, 23:08

ach peter, als mijn mening wat betreft beek een negatief beeld over de club geeft bij klaas en paul dan ben ik de eerste die zich zal ontbinden van deze club, want dat misgun ik jullie niet.
lijkt me wel dat paul en klaas dit ook inzien, en zich verder gewoon blijven inzetten voor de minis.

een ander had wellicht de portemonnee gewillig opengetrokken wat betreft die 200 euro. ik daarintegen steek zo niet in elkaar en vind nog steeds dat een mondelinge afspraak net zoveel waard is als eentje op papier.
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 nov 2006, 23:18

Nou sid, dit lijkt mij meer op een communicatiefout tussen paul en klaas.. :roll:
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

14 nov 2006, 23:24

Ik ben het met peter eens. Er zijn hier behoorlijk wat mensen die nog naar Beek willen gaan (zoals ik) of al gegaan zijn. Misschien kan iemand die de heren van Beek wat beter kent wellicht bemiddelen om het misverstand uit de wereld te helpen :)
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 nov 2006, 23:28

Maar goed.. ik zit even met het volgende.. een standaard spruitstuk en een MTH spruitje heeft een flexibel gedeelte.. maar.. de supersprint niet!
Afbeelding
kan dit gevolgen hebben?
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

14 nov 2006, 23:30

Wat voor gevolgen doel je nu op? Of het past of niet?

Denk niet dat dit voor veel problemen zorgt. Is toch voor de MINI ontwikkeld?
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 nov 2006, 23:33

Trillingen.. ofzo.. peter heeft mij weer bang gemaakt..
dit is die van John Cooper Works Motorsports
Afbeelding
heeft wel een flexibel gedeelte..
Number 19
Enthousiast
Enthousiast

14 nov 2006, 23:57

Waarom geen JCM spruit? Is ook 4-2-1 toch?

Las op NAM dat de buis op het einde van de Supersprint ook groter is. Snap niet goed hoe dit dan moet met de standaard cat want dan ben je verplicht de gehele lijn te nemen.
Mini Cooper Number 19

www.geocities.com/mininumber19
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

15 nov 2006, 00:05

De standaard cat. kan je er niet uithalen. Dit bestaat namenlijk uit 1 stuk. Je moet hiervoor een cat van Supersprint hebben of een tussenpijp (cat vervanger).
Dan kan je gewoon een standaard (of aftermarkt) uitlaat erop monteren.

Op NAM hebben meerder mensen dit icm een standaard uitlaat :)
Number 19
Enthousiast
Enthousiast

15 nov 2006, 07:47

Bij de dyno's op Supersprint.it staat er toch één bij; Supersprint header + OEM cat + ...?
Mini Cooper Number 19

www.geocities.com/mininumber19
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

15 nov 2006, 09:59

Ik heb al gelezen dat door bewegen van de motor de steunen afknappen waar normaal de tussendemper zit. Niet specifiek met Supersprint trouwens.

De Damper Kit helpt trouwens wel in het beperken van de motorbeweging.

Of de boel meer gaat trillen weet ik niet, daar is het flexibele gedeelte niet voor gemaakt. Het is gemaakt om de motorbewegingen op te vangen en niet door te geven aan de rest van de uitlaat.

Terug naar “Motor- en onderstel (tuning)”