Gisteren onder werktijd even over marktplaats wezen surfen.
Toen ik deze advertentie zag
http://link.marktplaats.nl/379035158
Niet dat ik nu van plan ben om een andere auto te gaan kopen maar dacht, ach laat ik eens langs rijden om te kijken hoe zo'n 3 serie er van binnen uitziet, de garage lag op de route naar huis.
Bij aankomst en de gevonden auto te hebben bekeken kwam de verkoper natuurlijk langs,

De bmw zag er echt goed en netjes uit daar was echt niks over te zeggen, maar een tijdje met de verkoper te hebben gepraat stelde ik dus de vraag wat ik eigenlijk moest meenemen als ik die van mij hier zou laten staan, hij vroeg wat ik had en gingen kijken.
meneer duikt gelijk naar het dashboard kastje om naar de dealerstempels te kijken?????
snel rond de auto gelopen en toen naar zijn kantoortje,.....
Om een lang verhaal kort te houden zag ik dat die alleen maar druk achter zijn computer bezig was om een prijs te bedenken

7000 euro moest ik meenemen maar dat was alleen omdat die er echt mooi uitzag

Ik vroeg hem waar hij dat bedrag op gebaseerd heeft, puur bouwjaar, model en km stand????
ja antwoordde hij.
Ik kan het mij sterk vergissen maar volgens mij is mijn autootje toch wel wat meer waard???? buiten het feit dat deze verkoper er natuurlijk ook wel wat aan moet verdienen.
Spec van mijn auto:
Mini one
2003
km stand 102000
airco
panoramadak
aero pakket compleet met s-uitlaat
18 inch Evo's (zonder schade)
PDC
facelift koplampen met xenon
3cm verlagingsveren
Voor de rest is mijn auto in goede en mooie staat.