Vooral als ik het nu zo zie met die verschillen voor en achter!

Wel rot dat je nu langer moet wachten tot de gehele auto gedaan is!

Ja dat had ik inderdaad begrepen. Ik zal het nog wel goed maken met hem volgende week. Hoe bevallen de stoppers?Ragnar schreef:he woutie! erg jammer dat het niet ging lukken. Pieter had echt alles geprobeerd om hem toch te kunnen monteren. ik heb ook nog mijn hoofd er over gebogen. (niet dat ik het eitje zou leggen maar je weet nooit)![]()
hopelijk wordt het snel opgelost en kan de voorkant ook naar beneden!!
gr ragg
ik moet zeggen dat het wel nieuw voor mij is. En de eerste km's vond ik niet zo tof... hij gaat ook een stukje (heel klein beetje) omhoog, want nu is het al zo als ik alleen erin zit, en toch vervoer ik af en toe wat mensen op de achterbank... (en ja ik weet het, ik kan die er ook uithalen dan kan het gewoon niet meer)speedy schreef:
ben ik nou de enige die laag wil rijden maar een hekel aan scraping heeftbij mij is de bekleding er ook wel uitgedraait maar ik hoor het gelukkig niet want dan gaat die gelijk omhoog
Stoppers bevallen goed! als je wilt heb ik ook een upgrade voor jou wagen R53 JCW catapillars met schijven en blokken.. ze zijn alleen nog niet roodWoutie schreef:Ja dat had ik inderdaad begrepen. Ik zal het nog wel goed maken met hem volgende week. Hoe bevallen de stoppers?
hmmm klinkt aantrekkelijk! kost dat?! Heb er net nieuwe schijven en blokken op zitten, maar die kunnen dan natuurlijk weer verkocht wordenRagnar schreef: Stoppers bevallen goed! als je wilt heb ik ook een upgrade voor jou wagen R53 JCW catapillars met schijven en blokken.. ze zijn alleen nog niet rood
Ja dat denk ik ook. Hij gaat dus nog iets omhoog, maar met hele kleine beetjes, want eigenlijk is het wel heel erg vet zoals hij er nu uitziet (oke alleen de achterkant danmushrop schreef:soms is het al voldoende als je 'm een halve cm of nog minder omhoog draait. Bij mij hielp het wel iig. Aan de andere kant hoort het er ook wel een beetje bij natuurlijk. Het heeft bij mij veen geduurd, maar ik heb met zowel de Clubman als de JCW nu de perfecte afstelling gevonden en normaal gesproken loopt er niks aan. Ook niet met 4 man in de Clubman. Dus gewoon een beetje pielen met de hoogte en het komt helemaal goed.
Goed bezig hierrrrrrr!!![]()
![]()
![]()
Onze sponsors