Woutie's ride -> nieuwe mods onderweg

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
sTyLe
One wheel wonder
One wheel wonder

20 okt 2010, 19:21

Super dik man, ik ga zelf in de lente ook schroefset eronder zetten! :) :)
Vooral als ik het nu zo zie met die verschillen voor en achter! 8)

Wel rot dat je nu langer moet wachten tot de gehele auto gedaan is! :(
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 okt 2010, 22:22

:shock: 50% dik :mrgreen:

Heel benieuwd naar het totaalplaatje 8)

Je kon toch al 3 dempers steken :mrgreen:
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

20 okt 2010, 22:38

he woutie! erg jammer dat het niet ging lukken. Pieter had echt alles geprobeerd om hem toch te kunnen monteren. ik heb ook nog mijn hoofd er over gebogen. (niet dat ik het eitje zou leggen maar je weet nooit) :mrgreen:

hopelijk wordt het snel opgelost en kan de voorkant ook naar beneden!!

gr ragg
:s RARA JONGENS DIE DESIGNERS :s
Woutie
Mod virus alert!
Mod virus alert!

22 okt 2010, 17:40

Thanks to ya all!

Gaat zeker goed komen! Volgende week een dagje bij Beek langs.

@coendek: ja dat is zeker cool! Scraping is lachen maar toch iets omhoog. Als ik nu mensen achterin heb zitten ( wat ik liever niet heb maar toch elke keer gebeurt) maar het is leuk om met je gas de wielkast voorzichtig aan te raken ;)
Woutie
Mod virus alert!
Mod virus alert!

22 okt 2010, 17:42

Ragnar schreef:he woutie! erg jammer dat het niet ging lukken. Pieter had echt alles geprobeerd om hem toch te kunnen monteren. ik heb ook nog mijn hoofd er over gebogen. (niet dat ik het eitje zou leggen maar je weet nooit) :mrgreen:

hopelijk wordt het snel opgelost en kan de voorkant ook naar beneden!!

gr ragg
Ja dat had ik inderdaad begrepen. Ik zal het nog wel goed maken met hem volgende week. Hoe bevallen de stoppers?
Ralph-cooper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 okt 2010, 18:01

Die staat achter al lekker laag, gaaf man!
Woutie
Mod virus alert!
Mod virus alert!

26 okt 2010, 11:19

@ JunkyXL: Thanks! en tight is het zeker! :P

@mini cabrio: Thanks! Ja ben erg blij met de velgen! Nu nog netjes schoonhouden want dat is wel een drama hahaha

@ Fred: hoe zou dat rijden... met 3 lage en 1 'hoge' demper :P

@ Ralph-cooper: ja he, ik moet zeggen dat ik wel wat rustiger begin te rijden om het scrapen tegen te gaan ;) Wel leuk als je in de bochten iets meer gas geeft dat je het onder controle krijgt hoe hard en lang het kan aanlopen ;)

@Style: ja is zeker vet! Moet je doen! ziet er echt super uit namelijk!
speedy
NMC Legend
NMC Legend

26 okt 2010, 11:26

gaat heel dik staan als die voor ook mooi laag is 8)
ben ik nou de enige die laag wil rijden maar een hekel aan scraping heeft :roll: bij mij is de bekleding er ook wel uitgedraait maar ik hoor het gelukkig niet want dan gaat die gelijk omhoog :mrgreen:
Woutie
Mod virus alert!
Mod virus alert!

26 okt 2010, 11:28

speedy schreef:
ben ik nou de enige die laag wil rijden maar een hekel aan scraping heeft :roll: bij mij is de bekleding er ook wel uitgedraait maar ik hoor het gelukkig niet want dan gaat die gelijk omhoog :mrgreen:
ik moet zeggen dat het wel nieuw voor mij is. En de eerste km's vond ik niet zo tof... hij gaat ook een stukje (heel klein beetje) omhoog, want nu is het al zo als ik alleen erin zit, en toch vervoer ik af en toe wat mensen op de achterbank... (en ja ik weet het, ik kan die er ook uithalen dan kan het gewoon niet meer)
speedy
NMC Legend
NMC Legend

26 okt 2010, 11:35

begrijp het heel goed :wink: Ik heb soms ook mensen achterin maar probeer ze altijd te vermijden door te zeggen dat het te klein is of dat het niet kan omdat die al zo laag staat :mrgreen:
schuren daar wen je wel aan maar leuk is anders :?
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

26 okt 2010, 13:40

Woutie schreef:Ja dat had ik inderdaad begrepen. Ik zal het nog wel goed maken met hem volgende week. Hoe bevallen de stoppers?
Stoppers bevallen goed! als je wilt heb ik ook een upgrade voor jou wagen R53 JCW catapillars met schijven en blokken.. ze zijn alleen nog niet rood ;)

(R56s Remmen zijn gelijk aan de upgrade JCW remmen van een R50-53 alleen ongelakt)
:s RARA JONGENS DIE DESIGNERS :s
Woutie
Mod virus alert!
Mod virus alert!

26 okt 2010, 14:41

Ragnar schreef: Stoppers bevallen goed! als je wilt heb ik ook een upgrade voor jou wagen R53 JCW catapillars met schijven en blokken.. ze zijn alleen nog niet rood ;)
hmmm klinkt aantrekkelijk! kost dat?! Heb er net nieuwe schijven en blokken op zitten, maar die kunnen dan natuurlijk weer verkocht worden :D Heb tarrox schijven erop gezet deze zomer... de oude waren op :P
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 okt 2010, 19:50

soms is het al voldoende als je 'm een halve cm of nog minder omhoog draait. Bij mij hielp het wel iig. Aan de andere kant hoort het er ook wel een beetje bij natuurlijk. Het heeft bij mij veen geduurd, maar ik heb met zowel de Clubman als de JCW nu de perfecte afstelling gevonden en normaal gesproken loopt er niks aan. Ook niet met 4 man in de Clubman. Dus gewoon een beetje pielen met de hoogte en het komt helemaal goed.

Goed bezig hierrrrrrr!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Woutie
Mod virus alert!
Mod virus alert!

27 okt 2010, 09:34

mushrop schreef:soms is het al voldoende als je 'm een halve cm of nog minder omhoog draait. Bij mij hielp het wel iig. Aan de andere kant hoort het er ook wel een beetje bij natuurlijk. Het heeft bij mij veen geduurd, maar ik heb met zowel de Clubman als de JCW nu de perfecte afstelling gevonden en normaal gesproken loopt er niks aan. Ook niet met 4 man in de Clubman. Dus gewoon een beetje pielen met de hoogte en het komt helemaal goed.

Goed bezig hierrrrrrr!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ja dat denk ik ook. Hij gaat dus nog iets omhoog, maar met hele kleine beetjes, want eigenlijk is het wel heel erg vet zoals hij er nu uitziet (oke alleen de achterkant dan :P ) Ik kan niet wachten tot ik weer bij Beek langs mag gaan om voor ook omlaag te trekken.
Woutie
Mod virus alert!
Mod virus alert!

09 mar 2011, 14:06

Tijdje geleden alweer, maar nu is voor ook naar beneden gegaan.
:)

Echt super dit.

Op de weegschaal :)
Afbeelding

Hier nog met zomerbandjes (ja is alweer even geleden)
Afbeelding

En met de winterset.
Afbeelding

Daarnaast ook een armsteun erin zitten en een wit derde remlicht geinstalleerd.

Nu nog een keer de goede sidemarkers in de bumbers installeren (met verlichting uiteraard). En nog de zwarte beltline erop zetten :)

En mijn garage opruimen. Raakt nu wel vol met alle spullen.
- 17" velgen
- Cooper S bumberset
- Cooper S Uitlaat
- rood derde remlicht

Moet nog een keer foto's gaan maken en ze in het te koop topic gaan zetten.

Kortom nog genoeg te doen! :mrgreen:

Terug naar “Show your ride”