Blue Chaser's Clubman need more low P262

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Ossie
The Calendar Guy

22 okt 2010, 10:18

:wink:

Afbeelding
Afbeelding
Blue Chaser
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 okt 2010, 10:54

Oef ik heb straks wel een paar flinke spacers nodig zie ik :lol:
Ossie
The Calendar Guy

22 okt 2010, 10:59

Ik denk het niet, Geer. Het is een beetje gezichtsbedrog op de foto.
Ik heb 10mm geprobeerd en het stak echt te veel naar buiten, het was geen rijden met het schrapen van de wielkastranden. :lol:

Deze velgen zijn best breed, 7,5 ET45. :wink: Ik heb nu deze maat banden erop zitten: 215/35/18
Afbeelding
Blue Chaser
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 okt 2010, 11:03

Ossie schreef:Ik denk het niet, Geer. Het is een beetje gezichtsbedrog op de foto.
Ik heb 10mm geprobeerd en het stak echt te veel naar buiten, het was geen rijden met het schrapen van de wielkastranden. :lol:

Deze velgen zijn best breed, 7,5 ET45. :wink: Ik heb nu deze maat banden erop zitten: 215/35/18
Gelukkig is het gezichtsbedrog , maar op die foto lijkt het best smal ..
Das mooi want ik rij het liefst zonder spacers ..
215/35/18 komt er bij mij ook op , neem geen 225 meer :wink:
wall-e
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 okt 2010, 11:05

8) gave velgen! enne dat plaatje van os is net de mijne, staat gaaf, ik loop Maarten (MaVaEe) al een tijdje te spammen voor een velgenruil.... :roll:
Afbeelding
R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
Ri
Rini

22 okt 2010, 11:12

De velgen zijn echt super gaaf Geer, maar die chromen spiegels zijn niet mijn ding.
Eigenlijk zou je van die velgen het hart gunmetal of zwart moeten maken :lol:
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 okt 2010, 11:20

Ik vind die velgen van Team Dynamics wel mooi, maar vind de R90's wel mooier. Die TD's lopen nogal bol lijkt het op dat plaatje.

Ik zou ook geen chromen spiegels nemen, maar da's persoonlijk.

valt stiekum toch wel tegen he, andere wielen kiezen....:wink:
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Ossie
The Calendar Guy

22 okt 2010, 11:28

Op deze foto kan je een beetje zien hoe de R90 in de wielkasten liggen zonder spacers met 3,5cm verlaging. Effe klikken...

Afbeelding
Afbeelding
Ri
Rini

22 okt 2010, 11:31

En als ik het dan zo weer zie bij Ossie is het toch wel dik met dat chrome :roll:
Sommige dingen moet je gewoon in i.r.l. zijn.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 okt 2010, 11:35

ja, heb je gelijk in Rini.

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Afbeelding
Blue Chaser
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 okt 2010, 12:01

Bedankt voor de reacties en meningen ..
Chrome spiegelkappen heb ik al gekocht van Coen ..
Ze komen er zeker op , we zien wel hoe het staat maar zowieso beter dan de zwarte die ik nu heb ..
Als mijn Motorkap en a-paneeltjes worden gespoten laat ik meteen die zwarte kappen Indi spuiten ..
Kunnen we wat afwisselen ..
Maar als chrome bij Ossie dik staan waarom idd bij mij dan niet :wink:
Will´see!!!
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 okt 2010, 12:03

Blue Chaser schreef:Maar als chrome bij Ossie dik staan waarom idd bij mij dan niet :wink:
omdat jij een blauwe hebt en Ossie een zwarte?... :wink:

maar dan nog is het natuurlijk afhankelijk van het totale plaatje, dus idd gewoon doen en dan oordelen. en natuurlijk vooral doen wat jij mooi vind, maar dat spreekt voor zich.

Ben wel blij dat je de MINI houdt en weer lekker verder gaat met modden! :icon_top:

Afbeelding
MaVaEe
Koeien-teller

22 okt 2010, 12:11

wall-e schreef:8) gave velgen! enne dat plaatje van os is net de mijne, staat gaaf, ik loop Maarten (MaVaEe) al een tijdje te spammen voor een velgenruil.... :roll:
:mrgreen:

Velgen zijn gaaf Geer enkel moet je ze niet in de winter gaan gebruiken want daar houden ze niet zo van. :wink:

10mm spacers zijn achter wel de max als je 30mm verlaagd bent. 8)
Afbeelding
Blue Chaser
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 okt 2010, 12:12

mushrop schreef:
Blue Chaser schreef:Maar als chrome bij Ossie dik staan waarom idd bij mij dan niet :wink:

Ben wel blij dat je de MINI houdt en weer lekker verder gaat met modden! :icon_top:
Thanks Rob ,,, me to !! :wink:
Blue Chaser
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 okt 2010, 12:15

MaVaEe schreef:
wall-e schreef:8) gave velgen! enne dat plaatje van os is net de mijne, staat gaaf, ik loop Maarten (MaVaEe) al een tijdje te spammen voor een velgenruil.... :roll:
:mrgreen:

Velgen zijn gaaf Geer enkel moet je ze niet in de winter gaan gebruiken want daar houden ze niet zo van. :wink:

10mm spacers zijn achter wel de max als je 30mm verlaagd bent. 8)
De mijne is op papier 4 cm verlaagd , dus ze gaan eer eerst zonder spacers op ...
En dan kijk ik wel , iets minder breed dan ik nu heb vindt ik niet zo´n prob ..
Morgen ga ik wintervelgjes ophalen dus komt goed , ons bin zunig !! :wink:

Terug naar “Show your ride”