Gelukkig is het gezichtsbedrog , maar op die foto lijkt het best smal ..Ossie schreef:Ik denk het niet, Geer. Het is een beetje gezichtsbedrog op de foto.
Ik heb 10mm geprobeerd en het stak echt te veel naar buiten, het was geen rijden met het schrapen van de wielkastranden.![]()
Deze velgen zijn best breed, 7,5 ET45.Ik heb nu deze maat banden erop zitten: 215/35/18
omdat jij een blauwe hebt en Ossie een zwarte?...Blue Chaser schreef:Maar als chrome bij Ossie dik staan waarom idd bij mij dan niet![]()
wall-e schreef:gave velgen! enne dat plaatje van os is net de mijne, staat gaaf, ik loop Maarten (MaVaEe) al een tijdje te spammen voor een velgenruil....
Thanks Rob ,,, me to !!mushrop schreef:Blue Chaser schreef:Maar als chrome bij Ossie dik staan waarom idd bij mij dan niet![]()
Ben wel blij dat je de MINI houdt en weer lekker verder gaat met modden!
De mijne is op papier 4 cm verlaagd , dus ze gaan eer eerst zonder spacers op ...MaVaEe schreef:wall-e schreef:gave velgen! enne dat plaatje van os is net de mijne, staat gaaf, ik loop Maarten (MaVaEe) al een tijdje te spammen voor een velgenruil....
![]()
Velgen zijn gaaf Geer enkel moet je ze niet in de winter gaan gebruiken want daar houden ze niet zo van.![]()
10mm spacers zijn achter wel de max als je 30mm verlaagd bent.
Onze sponsors