

eeuh een keertje achter mij rijden. dan plof pruttel ik ff op je scoop. zelfs met een standaard uitlaat.reddevil schreef:Ik had begrepen dat dit een topic was om aan de Fa. Beek vragen te stellen of zie ik dat niet goed ????
Ik heb gemerkt dat bij de Mini's na het intrappen van het gaspedaal het toerental erg langzaam zakt . . . . . dit is natuurlijk wel mooi als je je schonmoeder mee neemt maar erg 'sporty"is het bepaald niet.
Een mooie terug slag van de uitlaatgassen, meestal met een klein plofje o.i.d., heb je dus nooit tijdens het schakelen of met het afremmen op de motor.
Bij motorfietsen heb dit juist wel, toerental zakt direct en tijdens terug schakelen hoor je de uitlaat/motor lekker roffelen.
Is dit langzaam naar staionair terug zakken uit de software te programmeren ?
André
Bij mijn R53 heeft de MTH software dit gelukkig opgelost.reddevilduc schreef:Is dit langzaam naar staionair terug zakken uit de software te programmeren
Opnieuw laten doen geen optie?Myjector schreef:Ja die Mini is bij PPE gedaan.
Voor hun ook een misterie.
Ze vroegen of er altijd met 98 word gereden en hou de luchtfilter was.
Luchtfilter is gloednieuw, juist een volle tank total 98 en de JCW bougies heb ik achter af geplaatst.
Onze sponsors