Mini Cooper D PW ( Apple tunink p.12 )

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
speedy
NMC Legend
NMC Legend

18 nov 2010, 00:03

voorbumper is anders :wink: brake ducts (luchtgaten in onder grille) en een andere lip aan de onderkant .

Afbeelding
GeoBem007
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 nov 2010, 00:04

Aero II heeft andere, 'aggresievere' onderlipjes..
Maar die kan je dus ook gemakkelijk retrofitten op jouw kit, moest het je ooit interesseren.

Ik geloof dat hier ergens op het forum een vergelijking staan van toen die kit gelanceerd werd begin 2009..
speedy
NMC Legend
NMC Legend

18 nov 2010, 00:07

zeker kofferklep strip pw spuiten en andere achterlichten steken 8) zal super dik staan 8)
speedy
NMC Legend
NMC Legend

18 nov 2010, 00:09

GeoBem007 schreef:Aero II heeft andere, 'aggresievere' onderlipjes..
Maar die kan je dus ook gemakkelijk retrofitten op jouw kit, moest het je ooit interesseren.

Ik geloof dat hier ergens op het forum een vergelijking staan van toen die kit gelanceerd werd begin 2009..

is zeker makkelijk te retrofitten maar ben je volgens mij wel weer 150/200 euro verder voor een paar plastic stukjes :s
Jenskevdb
Enthousiast
Enthousiast

18 nov 2010, 00:15

Zo had ik het nog niet bekeken... Dus die stukken van een Aero 2 passen op een Aero 1? mss later van tijd ...
Ben voorlopig al zeer tevreden met wat ik heb :lol:

Ja, momenteel ben ik ook van plan de chroom strip te laten meespuiten...
En de joeymod proberen :roll:

Nu ik die foto zie doet het mij er aan denken dat ik nog iets moet verzinnen voor de nummerplaat...
Ik zat te denken aan een "stickernummerplaat" maar weet echter niet of dit legaal is in Belgie...?
Keep It Mini!
speedy
NMC Legend
NMC Legend

18 nov 2010, 00:21

Laat straks als je kit erop zit ff de Joeymod photo shoppen :wink:
dan weet je zeker of je het mooier vind of niet .
Kenteken sticker had Gregbem en Jbcola ook allebei en heb volgends mij gelezen dat het bij jullie wel mag maar dat kun je Greg of Dick het beste ff vragen :wink: Hier mag het niet :cry: dus mega plaat moet er bij ons gewoon op :evil:
stukken aero 2 passen idd gewoon op aero 1 :wink:
GeoBem007
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 nov 2010, 00:26

Stickers zijn zeker legaal. Maar je moet rekening houden dat je ze niet te klein maakt.

Heb zelf al een paar keer boetes gehad omdat ik een kleine sticker had (5x25cm ofzo).

Intussen heb ik een groter (80% van origineel) verwijderbare sticker gehad, maar die ben ik weer kwijtgespeeld. Nu hangt mijn originele (metalen) plaat in de onderste grill dmv colsonbandjes in afwachting van terug een échte sticker :)

Ohja, er zou nog een verschil zitten in de S en non-S JCW bumper, iets met de afstand tot de bevestigingen aan het (sub)frame ofzoiets.
Staan in de topic van bezwi over zijn Clubman. Meer tegen het einde gaat het daarover.
Jenskevdb
Enthousiast
Enthousiast

18 nov 2010, 13:30

Ik heb zojuist eens de lijsten van de grill vergeleken en die zien er exact hetzelfde uit hoor... Enige waar er mss wel een verschil in kan zitten zijn de bevestigingspunten ofzo...

Indien ik de kofferstrip er af neem om te spuiten, kan ik er dan zo nog mee door weer en wind rijden of zal dit moeilijk gaan qua electrische delen enzo die eronder zitten?

@ Geobem: Waar laat jij zo'n stickers maken? Kan je dit ook in de euroshop ofzo? :lol: :oops:

greetz
Keep It Mini!
GeoBem007
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 nov 2010, 13:36

Kzag idd in het topic van Bezwi dat buiten de bevestigingen verschillen ook inderdaad de grillomlijsting hetzelfde is bij de JCW Cooper en gewone Cooper bumper. :) Des te beter hé ;)

Blackline hier op't forum maakt zo'n verwijderbare sticker voor 23 euro. Anders moet je bij een goeie stickeraar eens kijken.
Belangrijk is eigenlijk dat de achtergrond reflecterend is, dat is namelijk verplicht.
Neovo
Be Mini
Be Mini

18 nov 2010, 13:37

Jenskevdb schreef:Ik heb zojuist eens de lijsten van de grill vergeleken en die zien er exact hetzelfde uit hoor... Enige waar er mss wel een verschil in kan zitten zijn de bevestigingspunten ofzo...

Indien ik de kofferstrip er af neem om te spuiten, kan ik er dan zo nog mee door weer en wind rijden of zal dit moeilijk gaan qua electrische delen enzo die eronder zitten?

@ Geobem: Waar laat jij zo'n stickers maken? Kan je dit ook in de euroshop ofzo? :lol: :oops:

greetz
Kom vnv ff af, ik monteer die grill wel even voor je
Past er zo op zonder aanpassingen een S en een D hebben dezelfde bestelnummers

Kofferstrip heb ik nog liggen die je kan lenen als je wilt.
Jenskevdb
Enthousiast
Enthousiast

18 nov 2010, 13:51

Myjector schreef:
Jenskevdb schreef:Ik heb zojuist eens de lijsten van de grill vergeleken en die zien er exact hetzelfde uit hoor... Enige waar er mss wel een verschil in kan zitten zijn de bevestigingspunten ofzo...

greetz
Kom vnv ff af, ik monteer die grill wel even voor je
Past er zo op zonder aanpassingen een S en een D hebben dezelfde bestelnummers

Kofferstrip heb ik nog liggen die je kan lenen als je wilt.
Die kofferstrip zou idd wel handig zijn! Goed als ik iets laat weten wanneer de kit gespoten word?

Indien die grill geen aanpassingen vereist zou ik die zelf wel eens durven proberen te steken. (Als ik klaargraak met mijn schoolwerk vanavond mss nog)
Als je wil mag je dan wel mijn verlagingsveren monteren wanneer ik er gekocht heb. :lol:

In verband met uw spacers, weet je soms geen mini op de club hier met 15mm en 20mm spacers rijd, dat ik er eens een beeld van heb?

Groeten, Jens
Keep It Mini!
GeoBem007
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 nov 2010, 14:16

Ik had 20mm rondom op de mijne met de witte R113's :P
Neovo
Be Mini
Be Mini

18 nov 2010, 14:16

De Grill zit er in geen tijd op.
Gaat snel

Ja geen probleem , geef me een seintje

Geloof dat GeoBem 20mm had met zijn R113's
GeoBem007
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 nov 2010, 14:19

Met -3 cm veren van H&R..

Afbeelding
Jenskevdb
Enthousiast
Enthousiast

18 nov 2010, 14:28

I like that ride! Mooi met die witte accenten!

Die 20 vanachter is zeker mijn ding, maar zal de 15 vooraan niet te smal uitvallen?

Ik zie dat je diffuser meegespoten is in DS, Ik denk de mijne zwart te laten, maar ben er toch nog niet 100% uit. :roll:
Keep It Mini!

Terug naar “Show your ride”