GeoBem007 schreef:Aero II heeft andere, 'aggresievere' onderlipjes..
Maar die kan je dus ook gemakkelijk retrofitten op jouw kit, moest het je ooit interesseren.
Ik geloof dat hier ergens op het forum een vergelijking staan van toen die kit gelanceerd werd begin 2009..
Kom vnv ff af, ik monteer die grill wel even voor jeJenskevdb schreef:Ik heb zojuist eens de lijsten van de grill vergeleken en die zien er exact hetzelfde uit hoor... Enige waar er mss wel een verschil in kan zitten zijn de bevestigingspunten ofzo...
Indien ik de kofferstrip er af neem om te spuiten, kan ik er dan zo nog mee door weer en wind rijden of zal dit moeilijk gaan qua electrische delen enzo die eronder zitten?
@ Geobem: Waar laat jij zo'n stickers maken? Kan je dit ook in de euroshop ofzo?![]()
![]()
greetz
Die kofferstrip zou idd wel handig zijn! Goed als ik iets laat weten wanneer de kit gespoten word?Myjector schreef:Kom vnv ff af, ik monteer die grill wel even voor jeJenskevdb schreef:Ik heb zojuist eens de lijsten van de grill vergeleken en die zien er exact hetzelfde uit hoor... Enige waar er mss wel een verschil in kan zitten zijn de bevestigingspunten ofzo...
Indien ik de kofferstrip er af neem om te spuiten, kan ik er dan zo nog mee door weer en wind rijden of zal dit moeilijk gaan qua electrische delen enzo die eronder zitten?
@ Geobem: Waar laat jij zo'n stickers maken? Kan je dit ook in de euroshop ofzo?![]()
![]()
greetz
Past er zo op zonder aanpassingen een S en een D hebben dezelfde bestelnummers
Kofferstrip heb ik nog liggen die je kan lenen als je wilt.
Onze sponsors