Mart's R56 Cooper D LiB - JCW aeropakket / wielen terug!

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Ri
Rini

19 nov 2010, 18:54

Verlaging staat echt super 8)
De MINI oogt meteen een stuk DIKKER :P
Samsara
Mod virus alert!
Mod virus alert!

19 nov 2010, 19:00

Lmao....

Vier uur (de fabriek is klaar, maar ik moet nog een uur werken)... komt collega B (the good guy dus) 'ons op kantoor' nog even een fijn weekend wensen. Zegt hij 'en passant' (of hoe je dat ook schrijft) "Je kunt trouwens effe kijken naar die rubberen stops links en rechts onder je motorkap, waarmee je hem kan afstellen. Het zou kunnen dat door je verlagingsveren, en de daardoor onstane 'extra trillingen', die rubbers wat van hun plek gelopen zijn."

Wat blijkt... Dat was het enige probleem!! :shock: :shock: :oops: :oops: :mrgreen: :X

Ahhhh wat een opluchting hey! Nou, sorry voor alle ophef. En jullie bedankt voor alle briljante reacties! Thanks guys! Rob ik heb echt keihard (hardop) zitten lachen op kantoor toen ik jouw reactie las :mrgreen: :icon_top: (Als ik ooit een keer (alsnog) collega A in elkaar wil tikken, weet ik je te vinden :wink: )

Verder iedereen ofcourse bedankt voor de reacties om waar het eigenlijk allemaal om ging. De verlaging 8)

@ Adriaan en Woosh: ook de achterkant is mooi 'ingedaald' inmiddels (forgive my choice of words)

Morgen dus wassen en mooie picas maken. Tot dan!!
Samsara
Mod virus alert!
Mod virus alert!

19 nov 2010, 21:51

Even iets anders:

Ik heb maat 46-47 (leef op grote voet dus) en heb (ondanks normaal overdreven voorzichtig uitstappen) één keer niet goed opgelet en in de haast mijn tenen door het kunststof gaasje van mijn onderste box getrapt (in de deur dus). :hap

Nou vroeg ik me af of dit een vaker voorkomend euvel is en of iemand (naast amputeren van de linkervoet, of verder openduwen van de deur) een goede oplossing heeft (misschien sterkere aftermarket covers ofzo,... van het merk: Big Foot :mrgreen: )

Zijn de OEM covers trouwens los te bestellen? Kan me voorstellen dat het een %^^$# klus is om ze te vervangen... Deurpaneel zal wel los moeten dan?!
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

20 nov 2010, 03:56

Mart, de veertjes staan hem super!
Marcel Always Open
Cabrio-King

20 nov 2010, 10:52

Hoi Mart, ik kan me voorstellen dat een deukje snel gemaakt is. Het nadeel van lange benen.

Hoe je de voorspeakers vervangt kun je in deze DIY lezen http://newminiclub.nl/diy/418doc.pdf , maar dat is voor een Gen1 en niet voor R56D. Ik denk dat het hetzelfde zou moeten werken. Het is eigenlijk een manual hoe je een DSPM inbouwt, maar het behandelt ook de speakers de-monteren en vervangen.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 nov 2010, 11:16

mushrop schreef:Ik heb er even naar gekeken en geconstateerd dat collega A toch in elkaar gemept dient te worden....
:lachuh
Afbeelding
Marcel Always Open
Cabrio-King

20 nov 2010, 11:17

Mushrop, laat je dat dan ook weer door anderen doen, volledig in Mushrop style :lol: :lol:
Gr, Marcel
Samsara
Mod virus alert!
Mod virus alert!

20 nov 2010, 11:54

Marcel Always Open schreef:Mushrop, laat je dat dan ook weer door anderen doen, volledig in Mushrop style :lol: :lol:
Lol
GreyCooperS
Forum Junky

20 nov 2010, 12:12

Goed bezig Mart,

Is in korte tijd een dikke kart geworden! :lol:
AfbeeldingAfbeelding

2008 | R56 Cooper S | Chili Red

Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go

2002 | e39 540i Touring | Messing Metallic

2000 | e53 X5 4.4i | Tiag
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 nov 2010, 13:30

Marcel Always Open schreef:Mushrop, laat je dat dan ook weer door anderen doen, volledig in Mushrop style :lol: :lol:
Uiteraard! :mrgreen:
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Samsara
Mod virus alert!
Mod virus alert!

20 nov 2010, 19:27

Heb slechts de helft van mijn woord gehouden vandaag. De MINI is echt helemaal top gewassen en gepoetst. Zelfs de binnenkant van de velgen is weer schoon 8) .

Downside is dat het al zo laat was toen ik klaar was, dat er te weinig licht over was om te fotoshooten. Dus dat wordt morgen gedaan. Nog eventjes geduld :D
Marcel Always Open
Cabrio-King

21 nov 2010, 08:57

Boooooh ! >)
Gr, Marcel
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 nov 2010, 09:55

het is hier al een tijdje "morgen" :roll:

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Afbeelding
Samsara
Mod virus alert!
Mod virus alert!

21 nov 2010, 20:09

E voila:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dus.... Zit ik alsnog overwegend met tegenlicht te klooien!

Maar,... je kan nu wel goed de verlaging beoordelen op stance, wheelgap etc. De achterkant is nog steeds minder laag dan voor, maar het valt mee. Hij staat overigens op de handrem op de fotoos (heb gehoord dat het uitmaakt). Ik ben er blij mee in elk geval :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Samsara op 21 nov 2010, 20:25, 1 keer totaal gewijzigd.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 nov 2010, 20:23

ja...vet hoor. Staat er echt dik bij. 8) 8) 8)

Blijft wel jammer dat 'ie met alleen veren iets hoger blijft aan de achterkant.

Afbeelding

Terug naar “Show your ride”